۱۳۹۵ بهمن ۶, چهارشنبه

جنگ گرگها بر سر تصاحب کرسی ریاست جمهوری رژیم


با نزدیک‌تر شدن نمایش انتخابات رژیم، جنگ برای کسب منصب ریاست‌جمهوری نظام، شدت و حدت بیشتری گرفته است و به‌طور مشخص، مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای آخوند روحانی را مورد حملات شدیدی قرار داده‌اند.

بخشی از این حملات بطور مستقیم به بهانه مواضع و عملکردهای او و دولتش صورت می‌گیرد.



بخشی دیگری از حملات باند خامنه‌ای علیه روحانی به‌طور غیرمستقیم و از طریق هدف قرار دادن اطرافیان و مهره‌های وابسته به باند وی صورت می‌گیرد.

یکی از اطرافیان روحانی که هدف حمله باند مقابل قرار دارد حسین فریدون برادر حسن روحانی است. باند مقابل و قوه قضاییه رژیم اتهامات مختلفی را به او وارد می‌کنند. از جمله این‌که آخوند اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه رژیم د‌ر نشست خبری رسماً اعلام کرد که حسین فریدون با رسول دانیال‌زاده بدهکار بانکی دستگیر شده ارتباط داشته است و این ارتباط برای قوه قضاییه محرز شده است. (خبرگزاری فارس 3بهمن 93)

در جریان رسوایی فیشهای حقوقی نجومی نیز سخنگوی امنیت مجلس رژیم حسین فریدون را متهم کرد که با لابی‌گری، مدیران عامل بانکها را در مقام مدیر عاملی می‌نشانده است. (خبرگزاری تسینم 17تیر 95)

پیش از این نیز رئیس سازمان بازرسی رژیم نیز گفت مدیرعامل معزول بانک رفاه با لابی گری و فشار برادر روحانی به این مقام رسیده است.

علیرضا زاکانی از مهره‌های باند خامنه‌ای ضمن برشمردن مواردی از فساد دولت روحانی گفت اگر روحانی قصد برخورد با حقوقها و دریافتیهای نجومی را دارد ”باید به اخوی محترمش برسد“.

این مهره باند خامنه‌ای با نام ‌بردن از ۲ بدهکار بانکی با نامهای «مالامیر» و «دانیال‌زاده‌ » گفت: ”این افراد بدهکار بانکی هستند و بانک ملت با فشار «حسین فریدون» ۴۰۰میلیون درهم با کارمزد صفر درصد به آنها داد“. (خبرگزاری تسنیم 13تیر 95)

همچنین نماینده مجلس رژیم از تبریز گفته است: ”اسنادی موجود است که نشان می‌دهد با چک ۱۴ میلیاردی انتقال درهم از دبی به کشور و تبدیل آن به ریال، منزلی به نام همسر حسین فریدون خریداری شده است“. (خبرگزاری مهر4 بهمن 93)

یکی دیگر از اتهامات حسین فریدون تحصیل رانتی است...
از اقدامات دیگر علیه اطرافیان روحانی صدور حکم جلب برای پسر معصومه ابتکار معاون روحانی و رئیس سازمان حفاظت محیط ‌زیست توسط قوه قضاییه است.

دراین زمنیه محسنی اژه‌ای می‌گوید: ”یک حکمی درباره چک دارد و چون قطعی شده برای جلب او اقداماتی شده است“.

نادر قاضی‌پور نماینده مجلس ارتجاع مدعی است وقتی مأموران برای جلب پسر ابتکار رفته‌اند، ”محافظان شخصی رئیس سازمان محیط‌زیست در برابر حکم قانون ایستادند و اجازه‌ی دستگیری فرزند و شوهر او را ندادند“. (سایت قطره 29دی 95)

آخرین اقدام علیه حسین فریدون نیز تذکر 46نفر از نمایندگان به روحانی است، در این زمینه محمد اسماعیل سعیدی عضو مجلس ارتجاع گفت: «46نفر از نمایندگان پیش از این در تذکری کتبی به رئیس‌جمهور خواستار روشن شدن ارتباط حسین فریدون با دانیال‌زاده و معرفی فریدون در همین راستا به قوه قضاییه شده بودند“.

همان‌طورکه اشاره شد حملات باند خامنه‌ای به شخص روحانی و اطرافیان وی، در راستای جنگ قدرت و کسب منصب ریاست‌ جمهوری است.

خواست حداکثری باند ولی‌فقیه تلاش برای وارد کردن اتهاماتی به اطرافیان روحانی و حتی دستگیر کردن آنها به جرم فساد و اختلاس مالی است تا مستمسک کافی برای رد صلاحیت وی توسط شورای نگهبان را در دست داشته باشد. در این رابطه بعید نیست که حتی با دستگیری حسین فریدون، اتهاماتی را نیز متوجه روحانی کند تا برای رد صلاحیت او مستمسک قانونی هم داشته باشد.

هدف بعدی باند ولی‌فقیه این است که چنان‌چه نتواند روحانی را با فیلتر شورای نگهبان متوقف کند، با این اقدامات او را حسابی نمد مالی و تضعیف کند، تا در صورت انتخاب مجدد به‌عنوان مهره‌یی ضعیف از خامنه‌ای تمکین کند و به خدمت اهداف او در آید.

البته این‌که کدام یک از این دو شق محتمل اتفاق می‌افتد در نهایت بستگی به تصمیم علی خامنه‌ای دارد.

به این ترتیب است که ولی‌فقیه ارتجاع تا آخرین روزهای مهلت قانونی برای تأیید صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری توسط شورای نگهبان کفه ترازوی حساب و کتاب هایش را سبک و سنگین می‌کند (یعنی به بازتاب اجتماعی مسأله فکر می‌کند) و آن وقت است که تصمیم نهایی را خواهد گرفت.