۱۳۹۶ آذر ۹, پنجشنبه

ایران:‌ شکنجه و اعمال فشارهای ضدانسانی علیه زندانیان سیاسی بی‌وقفه ادامه دارد


دژخیمان در زندان گوهردشت از رسیدگی به خواستهای زندانیان سالن ۱۰بند چهار زندان گوهردشت خودداری می‌کنند. این زندانیان که در روز ۸مرداد ۹۶در یک یورش وحشیانه و به‌طور ناگهانی به این بند انتقال یافتند هم‌چنان از هرگونه ارتباط تلفنی و رسیدگیهای ضروری درمانی محرومند. وضعیت آقایان محمد بنازاده 71ساله که از بیماریهای قلبی و گوارشی رنج می‌برد و مجید اسدی که دچار بیماری حاد معده، کم خونی است وخیم گزارش شده است.

پرزیدنت ترامپ در واکنش به پرتاب موشک بالیستیک کره شمالی: برخورد می‌کنیم


سایت صدای آمریکا(فارسی) ۸/۹/۹۶ : « دقایقی پس از انتشار خبر شلیک یک موشک بالیستیک قاره پیما توسط رژیم کره شمالی در روز سه شنبه، رئیس جمهوری ایالات متحده گفت به این اقدام پیونگ یانگ پاسخ داده خواهد شد.
پیشتر در ساعالت پایانی سه شنبه به وقت محلی و یک هفته پس از آن که واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه کره شمالی اعلام کرد، پیونگ یانگ بار دیگر اقدام به پرتاب موشک بالیستیک کرد .

مقام اسرائیلی: تاسیسات ایران در سوریه را نابود می کنیم


سایت یورونیوز ۷/۹/۹۶ : « یک مقام ارشد اسرائیلی روز یکشنبه ضمن تاکید بر وعده کشورش مبنی بر تخریب تاسیسات ایران در سوریه از لزوم خنثی سازی فعالیت های ایران در ۴۰ کیلومتری بلندی های جولان سخن گفت.
به گزارش روزنامه الجریده، چاپ کویت، این مقام اسرائیلی که نخواسته است نامش فاش شود این سخنان را در واکنش به گفتگوهای غیرمستقیم بین آمریکا، روسیه و ایران بر سر ایجاد منطقه حائل بین اسرائیل، لبنان و سوریه بیان کرد.



سخنرانی رکس تیلرسون حول روابط آمریکا و اروپا در موسسه ویلسون-قسمت ایران


سایت ویلسون کوارترلی ۷/۹/۹۶ : « تاریخ نشان داده که وقتی ما متحد هستیم در مواجهه با چالشهای مشترک موفق می شویم. یکی از این چالشها روسیه است. اروپا و آمریکا بدنبال روابطی نرمال با روسیه هستند با این وجود روسیه بدنبال کرسی خود بوده تا تعادل قوایی جدید را بعد از دوران اتحاد شوروی برقرار کند که با ویژگی زرادخانه اتمی که دارد در صدد بوده تا خواست خود را بر دیگران به زور اعمال کند

محسنی اژه‌ای: عدم برخورد با احمدی‌نژاد حکمت دارد


سایت رادیو آلمان ۷/۹/۹۶ : « سخنگوی قوه قضائیه رئیس دولت های نهم و دهم را از کسانی معرفی کرده که "زبان شان هرز شده" و به دروغ گویی عادت کرده اند. احمدی نژاد بارها از سوی مسئولان ارشد قضائی به "توهین، افترا و نشر اکاذیب" متهم شده است.

سرمربی مرد تیم دختران تایلند در گرگان با روسری به ورزشگاه رفت


سایت یورونیوز ۸/۹/۹۶ : « بازیهای کبدی قهرمانی زنان آسیا در گرگان شاهد یکی از شگفت انگیزترین اتفاقات بود. انتشار عکسی از سر مربی مرد تیم دختران تایلند با روسری در داخل سالنی که فقط زنان اجازه حضور داشتند، واکنش گسترده کاربران اجتماعی را در پی داشت.

جدا كردن مردم ایران از رژیم اولین گام خوب است

سایت هیل ۵/۹/۹۶ : « سونا صمصامی - صدای مردم ایران از بحثهای سیاست غرب در مورد حكومت دینی ایران مدتهاست گمشده است.
از اولین روزهای انقلاب ایران، آمریكا و متحدان آن استراتژی برقراری رابطه با به اصطلاح مدره ها در داخل رژیم را دنبال میكردند، در حالیكه بر مجموعه محدودی از مسائل كه به ضرر حقوق بشر و مبارزه مردم ایران برای دموکراسی است متمرکز بودند.
استراتژی دولت ترامپ در مقابله با تهاجم رژیم خروج از این روند است. رئیس جمهور ترامپ در آن سخنرانی و چندین سخنرانی دیگر، تاكید قابل توجهی بر وضعیت بد مردم ایران كرده‌اند و بطور دقیق آنها را به عنوان قربانیان اصلی رژیم روحانی توصیف كردند.
این امر در هیچ جایی بیش از این مشهودنیست که در و اقعیت امر رژیم تهران به نسبت جمعیت جلودار بیشترین اعدام کننده شهروندان خویش است .

کلاشی سپاه، وسط زلزله!



                                            کانکسهای اهدایی به زلزله زدگان کرمانشاه
زلزله یک استان مملکت را ویران کرد و بقیه استانها را داغدار. اما این وسط بودند کسانی که نه تنها مصیبت ندیدند، بلکه داغدار هم نشدند، سهل است به نان و نوایی هم رسیدند! سپاه غارت‌گر و بدنام پاسداران را می‌گویم. عناصر مسلح و رذلی که حتی در میانه داغ و درد مردم هم، دنبال پر کردن جیب خودشان هستند. بله همین پاسدارانی که طشت رسوایی مؤسسه‌های مالی غیرمجازشان، هر روز در خیابانهای مملکت از بام بانکهای نظام (شریک جرم پاسداران) فرو می‌افتد و همه را متوجه عمق پلشتی آخوندها و محافظانشان می‌کند.

زیرساختهای اقتصادی جام‌زهر

دولت روحانی روز 22آبان لایحه الحاق رژیم به‌ کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (ICSFT) را به‌ مجلس ارتجاع ارائه داد، اما سر و صدای باند روحانی پس از دو هفته تازه علیه این لایحه بلند شده و مدعی است که روحانی عمداً این لایحه را در فردای شب زلزله به‌مجلس فرستاد تا به‌ نوشته کیهان خامنه‌ای (7آذر) «از آنجا که تمامی حواس‌ها در کشور به‌ زلزله کرمانشاه... اختصاص یافته بود این مسأله کمتر مورد توجه قرار گرفت غافل از این‌که این اقدام دولت خود در حکم زلزله‌ای دیگر بود! زلزله‌ای که توسط دولت‌مردان علیه امنیت و منافع ملی ایجاد شده است».

حامد صرافپور: من مزدور هستم، اطلاعاتی هستم…



یکی از «بسیجیان خادم» نظام ولایت‌فقیه مزدوری به‌نام «محمد حامد صرافپور» است. لجن‌پراکنی‌های این مزدور علیه مجاهدین و تبلیغ او برای نظام ضدبشری‌حاکم و دفاع وقیحانه از سیاست‌های تروریستی و جنگ‌طلبانه رژیم و نیروی تروریستی قدس و دژخیم قاسم سلیمانی در سوریه و عراق و یمن و لبنان و بحرین و … درحالی‌که مردم «غارت‌شده» و «زلزله‌زده» میهنمان ایران به خاک سیاه نشسته‌اند، به‌تنهایی گویای ماهیت ضدمردمی و جنایت‌کار او است، نمونه‌های زیر برای آشنایی با این مزدور که ماهیت خود را بیش از پیش برملا می‌کند، بی‌نیاز از هر توصیفی است:


سخنرانی مریم رجوی در مراسم همبستگی با هموطنان زلزله‌زده در غرب ایران




سخنرانی مریم رجوی در مراسم همبستگی با هموطنان زلزله‌زده در غرب ایران
امروز این جا جمع شده‌ایم به‌یاد هموطنان جان‌باخته در زلزله استان کرمانشاه و همدردی با مجروحان و مصدومان این واقعه و ده‌ها هزار خانواری که خانه‌ و سرپناه‌شان ویران شده است.



هشدار احمدی نژاد به خامنه ای:‌ شرایط کشور بسیار خطیر است


احمدی نژاد در یک نامه سرگشاده به خامنه‌ای به او درباره وضعیت خطیر رژیم و خطراتی که حکومت آخوندی را احاطه کرده هشدار داد.

وی با اشاره تلویحی به خانواده لاریجانی، آنها را کسانی عنوان کرد که حکومت را انحصاری کرده‌اند.
در این نامه آمده است: «شرایط کشور بسیار خطیر و طراحی‌های دشمنان برای ضربه زدن به کیان ملت, بسیار پیچیده و عزم آنان برای خدشه به استقلال و عظمت کشور، بسیار جدی و توطئه های آنان یکی پس از دیگری در حال اجرا است. 

۱۳۹۶ آذر ۸, چهارشنبه

سونا صمصامی: صدای مردم ایران… . مدتهاست گم شده است



مقاله سونا صمصامی در نشریه کنگره آمریکا:
صدای مردم ایران از بحثهای سیاست غرب در مورد حکومت دینی ایران مدتهاست گمشده است
از اولین روزهای انقلاب ایران، آمریکا و متحدان آن استراتژی برقراری رابطه با به‌اصطلاح مدره‌ها در داخل رژیم را دنبال می‌کردند، در حالی‌که بر مجموعه محدودی از مسائل که به ضرر حقوق‌بشر و مبارزه مردم ایران برای دموکراسی است متمرکز بودند.


سناتور مارکو روبیو، حمایت رژیم ایران از سازمانهای تروریستی با پولهای توافق اتمی

















سناتور روبیو، روز سه‌شنبه هفتم آذر در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای آمریکا گفت:‌ «در خاورمیانه جاه‌طلبیهای هسته‌یی رژیم ایران و زرادخانه رو به رشد موشکهایش تهدیدی بلندمدت برای همسایگانش عربستان و دیگر کشورهای خلیج‌فارس و هم‌چنین نیروهای آمریکایی که در منطقه است. وی که ریاست جلسه را به عهده داشت افزود: در حالی‌که دولت اوباما امیدوار بود که توافق اتمی مناقشه‌ برانگیزش با رژیم ایران به خویشتنداری و مدره شدن رفتار رژیم ایران بیانجامد، بوضوح عکس آن صورت گرفته است.

ناهید همت آبادی: خطر مهار سخت سران و پس از آن ؟؟!



تلاش بی وقفه ی طاقت فرسا و نبرد سیاسی غول آسای مجاهدان طی سالیان و البته با پرداخت بهای سنگین مال و جان، جز در راستای روشنگری و افشای جنایات ملایان در قبال مردم ایران و صدور بنیادگرایی، تروریسم، جنگ و توسعه طلبی آنان در منطقه یا هرجای دیگر جهان که دستشان برسد، نبود بخصوص با تأکید بر خطر دستیابی فاشیسم دینی به تسلیحات و بمب اتمی. سهم من و امثال من نیز در گستره ی این میدان گسترده ی رنج و فدا، بی فروتنی، لاک پشت وار اما جز در کنار و پا به پای مجاهدان و یارانشان نبود.

محمد قرائی:‌ قلعه حیوانات در ولایت قتل‌عام


افشاگریهای احمدی‌نژاد و باندش در اوج بحرانهای نفس گیر داخلی و خارجی علیه آدم‌های خامنه‌ای قوز بالاقوزیست که ولی‌فقیه را حسابی به دردسر انداخته است.

همان معجونی که روزی ولی‌فقیه درست کرده بود که قاتق نانش بشود حالا به نظرمیرسد که قاتل جانش شده است. در مثال مناقشه نیست اگر خامنه‌ای به لحاظ دجالیت و شقاوت پسرخوانده خمینی به حساب آید، احمدی‌نژاد را شاید بتوان نوه خلف امام راحل! قلمداد کرد! اصطلاحاً کپی برابر با اصل است. سرانجام باندی از داخل قلعه حیوانات با همان فرهنگ بنیان‌گذار نظام سربلند کرده و سهم خودش را طلب می‌کند.

اما را هم لبنانی حساب کنید!


ما را هم لبنانی حساب کنید


یک خانم اهل ضاحیه بیروت: اگه کمکهای ایران نبود ما هنوز آواره بودیم... ایران حتی اجاره خونه ما رو هم می‌داد و لوازم زندگی ما رو هم مهیا می‌کرد.

پاسدار شاطری از فرماندهان سپاه و «مسئول بازسازی لبنان» : در کمتر از 2هفته مشکل برق 73روستا (ی بیروت) را حل کردیم.

در 45روز، 45مدرسه برای «ضاحیه» ساختیم!
مجموعا 2280پروژه (سازندگی برای بیروت در چندماه) داشتیم!

141مرکز آموزشی (براشون ساختیم)
73مرکز عبادی، 19مرکز درمانی، 20پل اصلی، 189پل فرعی، 4پل عابر پیاده، 110پروژه برق، 494پروژه شهرداریها، 26راه اصلی، 833راه فرعی و 42پروژه زیبایی شهر! (برای حزب‌الله لبنان) ساختیم.

13439پروژه پرداخت خسارت به افراد متفرقه داشتیم شامل:
3035پرداخت خسارت خودرو! 2200خسارت احشام! 8000مورد خسارت زمینهای زراعی! در مناطق مختلف... به هرکس که خسارت دیده بود از جنگ...

نگرانی آمریکا از ملاقاتهای سطح بالا و تماسهای پنهان رژیم ایران و کره شمالی



فری بیکن، روز سه‌شنبه گزارش داد دولت آمریکا به‌طور فزاینده‌یی نسبت به عمق همکاری نظامی میان رژیم ایران و کره شمالی نگران شده است. مقامهای آمریکا هشدار داده‌اند که ملاقاتهای سطح بالا میان رژیم ایران و کره شمالی نشان‌دهنده تلاشها برای تعمیق روابطی است که ممکن است در نتیجه آن، تسلیحات کشتار جمعی گسترش یابد.

محکومیت جهانی آزمایش موشکی بالستیک کره شمالی



زمایش موشکی سه‌شنبه شب کره شمالی با محکومیت بین‌المللی مواجه شد.

-امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد و خواهان فشار بیشتر علیه پیونگ یانگ شد. وی در حساب توئیتری خود نوشت ”من آزمایش غیرمسولانه جدید بالستیک کره شمالی را محکوم می‌کنم. این عزم ما برای افزایش فشار علیه پیونگ یانگ و اتحادمان با شرکایمان را تقویت می‌کند“.

محکومیت جهانی آزمایش موشکی بالستیک کره شمالی


جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا گفت این اقدام تهدیدی علیه جهان است. وی افزود:‌ صادقانه بگویم ارتفاعی که این موشک به آن رسید از موشکهای قبلی آنها بیشتر بود. کره شمالی در حال ساختن موشکهای بالستیکی است که همه نقاط جهان را تهدید می‌کند.

دونالد ترامپ زمانی که این موشک هنوز در آسمان بود گفت: ما به آن رسیدگی خواهیم کرد.

نمایشگاه یادبود شهیدان قتل عام ۶۷ در شهرداری منطقه ۵ پاریس

نمایشگاه یادبود شهیدان قتل عام ۶۷

روز سه‌شنبه در شهرداری منطقه ۵ پاریس، یک کنفرانس در حمایت از جنبش دادخواهی شهیدان قتل عام ۶۷ برگزار شد.

هم‌زمان با این کنفرانس، که با حضور منتخبان مردم فرانسه، شخصیت‌های برجسته سیاسی و مدافعان حقوق بشر در حمایت از جنبش دادخواهی قتل عام ۶۷ برگزار شد؛ نمایشگاه یادبود شهیدان قتل عام ۶۷ و گرامیداشت قربانیان زلزله در استان‌های غرب کشور نیز در شهرداری منطقه ۵، برپا شد.

متن نامه احمدی نژاد به خامنه ای


سایت دولت بهار  ۷/۹/۹۶:«نامه دکتر احمدى نژاد به محضر مقام معظم رهبرى درباره شرایط کشور، توطئه دشمنان، عملکرد مسئولین و خواست و نظرات مردم
نامه دکتر احمدى نژاد به محضر مقام معظم رهبرى درباره شرایط کشور، توطئه دشمنان، عملکرد مسئولین و خواست و نظرات مردمدولت بهار: نامه دکتر محمود احمدى نژاد به محضر مقام معظم رهبرى (مدظله العالى) درباره شرایط کشور، توطئه دشمنان، عملکرد مسئولین و خواست و نظرات مردم منتشر شد.
به گزارش دولت بهار، متن کامل این نامه به شرح زیر می باشد:

فراخوان 200نفر از فعالان كشورهای مختلف عربی برای تشكیل كمیته تحقیق در رابطه با قتل عام



عیون الخلیج ۶/۹/۹۶ : « نزدیك به 200 فعال سیاسی، حقوقدان ، روزنامه نگار ، سازمانهای حقوق بشری و مدنی از كشورهای مختلف عربی خواستار تشكیل یك كمیته تحقیق در مورد كشتار سال 1988 شدند این كشتار را رژیم ایران در سال 1988 مرتكب شد و در آن 30 هزار زندانی سیاسی كه اكثر آنها اعضای سازمان مجاهدی خلق ایران بودند در اوت 1988 و ماههای بعد از آن اعدام شدند. جلسات محاكمه قربانیان در دادگاههای فرمایشی كه كمیته های مرگ برای اجرای اعدام تشكیل داده بودند، فقط چند دقیقه طول می‌كشید و بسیاری نیز بدون محاكمه اعدام شدند.

طوفان ها كشتی ایران را تهدید می كنند


روزنامه عکاظ - عربستان ۵/۹/۹۶ : « به قلم سعد عزیز نویسنده الجزایری
از زمان فوت آیت الله خمینی بنیانگذار رژیم ولایت فقیه كه زمام امور را با قدرت در دست داشت و به دشمنانش حتی اگر نزدیكترین نزدیكانش بودند رحم نمی كرد ایران وارد سلسله طولانی از مشكلات و بحران های ویرانگری شد كه با قدرت رژیم ولایت فقیه را در هم كوبید و پایه های آنرا تهدید كرد و شكی در این نیست كه تلاش های جاری در تهران از سوی جریان رئیس جمهور روحانی برای نجات رژیم و به حركت در آوردن آن سودی ندارد و كار از كار گذشته است .

هزاران نیروی خارجی در سوریه هستند اما آنجا را ترک می کنند؟


خبرگزاری آسوشیتدپرس ۷/۹/۹۶ : « جنگ داخلی سوریه ممکن است به آرامی خاتمه یابد اما این کشور مملو از تسلیحات و طیفی از شبه نظامیان و هزاران سرباز خارجی است که برخی هم هیچگاه سوریه را ترک نخواهند کرد. با کمکهای مهمی که از ایران و روسیه می رسد پرزیدنت بشار اسد کنترل خود بر نواحی وسیعی را پیشاپیش اعمال کرده اند و احتمال سرنگونی نظامی را حداقل در حال حاضر به خاک سپرده اند.

جاسوس هسته‌ای چگونه اطلاعات را از جلسه محرمانه خارج می‌کرد؟/ دوربین جاسوسی در ساعت مچی

 جاسوس هسته‌ای چگونه اطلاعات را از جلسه محرمانه خارج می‌کرد؟/ دوربین جاسوسی در ساعت مچی
خبرگزاری فارس(رژیم) ۷/۹/۹۶ : « گزارشگر: جلسه در پشت درهای بسته ادامه دارد، اعضای تیم كلافه و خسته بنظر میرسند مطابق قرار تلفن های همراه بیرون اتاق نگه داشته شده تا محتوای بحث ها بیرون نرود ولی هیچكس حواسش به ساعت مچی یكی از اعضای تیم نیست ساعتی كه تقریبا تمامی محتوای مذاكرات را ضبط كرده است مقصد فایلهای ضبط شده تا مدتها نامشخص می ماند تا اینكه عضو تیم هسته ای كه حالا متهم به جاسوسی است دستگیر شده و اقرار میكند كه محتوای مذاكرات محرمانه را برای یكی از رابطین دستگاه های جاسوسی انگلیس ارسال كرده است.

حمید بقایی: در زمان تحریم‌ها سکه‌های طلا را به رئیسی و طائب و دیگران هدیه می‌دادیم


سایت رادیو زمانه ۶/۹/۹۶ : « دادستان تهران حمید بقایی، معاون اول اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم را متهم به تصرف غیرقانونی در اموال دولت از جمله ۷۰۳ سکه بهار آزادی کرده است. حمید بقایی در سایت دولت بهار ویدیویی منتشر کرده و این ادعا را در میان آورده که در زمان تحریم‌ها، این سکه‌ها به ابراهیم رئیسی (تولیت آستان قدس رضوی)، محمد علی جعفری (فرمانده سپاه پاسداران)، حسن فیرورآبادی ( رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران)، غلامحسین محسنی اژه‌ای (سخنگوی کنونی قوه قضائیه، وزیر اطلاعات در دولت نهم و دادستان وقت کل کشور)، حسین طائب (رئیس اطلاعات سپاه پاسداران) سعید جلیلی (دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی و رئیس وقت هیأت مذاکره‌کننده هسته‌ای با قدرت‌های جهانی) قرار می‌گرفت.

پناهجو مدعی است كه مجبور شده با مقام ایرانی برای بازگشتش [به ایران-م] ملاقات كند


گاردین ۵/۹/۹۶ : « یك پناهجو مدعی شده است كه توسط وزارتخارجه [انگلیس-م] مجبور شده با یك دیپلمات ایرانی ملاقات كند تا بر سر بازگشت داوطلبانه‌اش به تهران صحبت كند، كه نقض قانونی است كه به انگلستان اجازه نمیدهد به كشور دیگری در مورد یك درخواست پناهندگی چیزی بگوید..

یک فعال کارگری: خیلی از کارگران ساختمانی با نان خالی ارتزاق می‌کنند/ از توقف گرانی نان استقبال می‌کنیم




خبرگزاری ایلنا(رژیم) ۷/۹/۹۶ : « یک فعال کارگری: خیلی از کارگران ساختمانی با نان خالی ارتزاق می کنند/ از توقف گرانی نان استقبال می کنیم  میکائیل صدیقی با بیان این که بیشتر خانواده های کارگری، خوراک اصلی شان نان است؛ گفت:

یك سازمان حقوق بشری تخلفات ایران در مورد 19زندانی زن را افشا كرد



ارم نیوز ۶/۹/۹۶ : « یك سازمان حقوق بشری روز یكشنبه وجود 19فعال حقوق بشر در زندان اوین را افشاء كرد. این زندانیان از شرایط غیر انسانی و توهین آمیزی رنج می‌برند.این گزارش روز شنبه و همزمان با فعالیتهای روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان كه مصادف با 25نوامبر است، منتشر شد.

گزارشی از واكنشهای خشمگینانه مردم به كندی در كمك رسانی به زلزله زدگان و انعكاس موضع سازمان


تلویزیون اسکای نیوز(عربی) ۶/۹/۹۶ : « همچنان واكنشهای خشمگینانه در برخی شهرهای ایران در رابطه با كندی اقدامات دولت و به توصیف آنها كوتاهی در انجام وظایف انسانی در قبال خسارتدیدگان زلزله اخیر بالا میگیرد. بسیاری از خسارت دیدگان اقدام دولت به درخواست كمك از جامعه جهانی، در شرایطی كه تهران سخاوتمندانه اموالش را در اختیار شبهنظامیان وابسته به خود قرار میدهد، محكوم میكنند.

۱۳۹۶ آذر ۶, دوشنبه

درخواست حمید بقایی برای استعفای مقامهای قوه قضاییه



حمید بقایی معاون اجرایی محمود احمدی‌نژاد در دوره ریاست‌جمهوری‌اش، امروز دوشنبه 6آذر 96 در توئیتر خود خطاب به دادستان کل رژیم نوشت: «پیشنهاد ما به شما این است که چون قانون، شرع و اخلاق را در حق مردم رعایت نمی‌کنید پس بهتر است استعفاء دهید.»




غیظ رژیم از کمک رسانی مجاهدین به هموطنان زلزله زده


پاسدار سعید قاسمی سرکرده چماقداران و لباس شخصیهای خامنه ای که در هنگام فاجعه زلزله در کرمانشاه، مشغول ماموریتهای برون مرزی نیروی تروریستی قدس درعراق بوده است،‌‌ به دنبال سفر شبانه خلیفه ارتجاع به مناطق زلزله زده وارد این مناطق شده و در یک برنامه تلویزیونی ضمن اذعان به جنگ و جدال باندهای رژیم برسر چپاول وغارت کمکها و اعتبارات مالی ویژه این مناطق، غیظ و کین رژیم از کمک رسانیهای مجاهدین به هموطنان زلزله زده را برملا میکند.


دارائی‌های ملی بار شتر ولایت!


درحالیکه پروژه‌های بزرگ اقتصادی و صنعتی یکی پس از دیگری در حال خاک خوردن می‌باشند و در حالیکه بحران رکود بیش از ۶۰ درصد از تولیدات و صنایع بزرگ و کوچک را محاصره کرده است، رسانه‌های حکومتی از «واردات شتر از کشورهای اروپایی» به دیکتاتوری ولی‌فقیه خبر داده‌اند.

حاکمیت آخوندی - ۶۰۰ هزار میلیارد پروژه‌های نیمه تمام!


بروز بحران‌های اقتصادی و مالی در حاکمیت فاسد آخوندی و همچنین فرار سرمایه از کشور اکنون تا بدانجا پیشرفت کرده که متولیان رژیم از وجود «۶۰۰ هزار میلیارد»  پروژه‌های نیمه تمام خبر می‌دهند.

پروژه‌های نیمه تمام ترجمان همان سوء مدیریت، فساد، غارت و عدم دلسوزی برای سرمایه‌های ملی و مردم است که روزی روزگاری صرفا برای تبلیغات حکومتی افتتاح، اما در پروسه زمان دبه بایگانی عمران و آبادانی کشور سپرده شدند.

جان بولتون:‌ رژیم ایران به برنامه اتمی و موشکی اش ادامه می دهد

جان بولتون در مصاحبه با فاکس‌نیوز، گفت: رژیم ایران هم به برنامه اتمی و هم به برنامه موشکی‌اش ادامه می‌دهد و احتمالاً هر دو آنها را در ارتباط با کرة شمالی انجام می‌دهد.

به‌نظرم رئیس‌جمهورآمریکا باید در ماه دسامبر گام بعدی را بردارد... و توافق اتمی را لغو کند».

گرانی شدید کالا های اساسی با «تورم تک رقمی»!


درحالیکه رسانه های حکومتی مملو از تبلیغات دروغین مبنی بر «تک رقمی شدن نرخ تورم» می‌باشند، اما داده های بازار آمار و ارقام دیگری را به بیرون ساطع می کنند.

براین منطق اکنون شاهد هستیم که فشار این روند مخرب بر اقشار ضربه پذیر و کم درآمد روزانه روبه افزایش گذاشته، بطوریکه بسیاری از خانوارها بویژه کارگران و زحمت کشان در بخش های محروم کشور، ناچار به حذف بخش بزرگی از مواد غذایی اولیه از سفره های خود شده اند.

حسین یعقوبی:‌ شکست داعش توسط داعش!



بعد از تن دادن اجبارى رژیم به برجام و دود و دم ایجاد شده متعاقب آن توسط رژیم و جبهه متحد ارتجاع و استمالت با هدف ارائه چهره اى سربراه و صلح طلب از رژیم ولایت فقیه، بر أهل فن و کسانى که تردیدى در ماهیت رژیم ولایت فقیه ندارند، پوشیده نبود که این عقب نشینى، آن هم با "زانوان خونین"، به تعبیر یک دیپلمات اروپایى، تنها مفر و ناشى از نیاز اضطرارى و حیاتى رژیم به تنفس مصنوعى و فرار از خفگى اجتناب ناپذیر ولو بطور موقت بود.


در حال حاضر بانکهای بین‌المللی با ما هیچ همکاری ندارند



دبیرکل اتحادیه کارفرمایان پتروشیمی به همکاری نکردن بانکهای بین‌المللی در نقل و انتقالات وجوه حاصل از صادرات محصولات پتروشیمی، با وجود اجرای برجام اعتراف کرد و گفت: دقیقاً مانند زمان تحریم پولها از طریق دبی وارد می‌شود.

آخوند کلانتری: ورود ضدانقلاب، محکومین فتنه و افرادی که دل در گرو استکبار دارند به دانشگاه آزاد ممنوع است


خوند کلانتری معاون ضدفرهنگی و ضددانشجویی دانشگاه آزاد به‌منظور ایجاد فضای سرکوب در دانشگاه و تصفیه دانشجویان مخالف رژیم گفت:‌ اصلاً بحث ما سر طیف اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و جناح‌های کاذب سیاسی نیست. بحث سر کسانی است که معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی هستند و کسانی که مخالف آرمانهای انقلاب، امام و رهبری هستند، است.




آخوند کلانتری معاون ضدفرهنگی و ضددانشجویی دانشگاه آزاد

حکم فرمایشی دو سال حبس برای سعید مرتضوی



دستگاه قضایی آخوندها در یک اقدام نمایشی برای سعید مرتضوی دادستان پیشین رژیم در تهران و جلاد کهریزک به دو سال حبس قطعی محکوم کرد. رسانه‌های حکومتی روز یکشنبه پنجم آذر نوشتند:‌ «شعبه ۲۲دادگاه تجدید نظر استان تهران سعید مرتضوی را به اتهام معاونت در قتل مرحوم روح‌الامینی یکی از جان‌باختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک به ۲سال حبس محکوم کرد».

صحبت‌دردناک هموطنان زلزله‌زده در سرپل ‌ذهاب+ فیلم

صحبت‌دردناک هموطنان زلزله‌زده در سرپل ‌ذهاب

 یک‌شنبه ۵آذر یک هموطن زلزله‌زده پس از صحبت دردناکش خطاب به سران رژیم گفت: «میانمار و غزه و پزه و مزه‌ رو ول کن به مای بدبخت برس».

نه آبی هست نه چادری و نه پتویی دیشب بسیار سرد بود من و همسرم سردمان بود و دخترمان پتوی خودش را روی ما انداخت این چه وضعیه؟ اگر الآن کشورهای دیگر بود کمک می‌کردید هیمالیا میمالیا؛ میانمار و غزه و پزه و مزه اینا رو ول کن به مای بدبخت برس...»

کیهان خامنه‌ای: این روند باعث خواهد شد فردا، سلیمانی‌ها در ایران تحریم شوند

در حالی که رژیم آخوندی تا بهمن ماه فرصت دارد که التزامات ارگان جهانی ضدپولشویی را به اجرا درآورد، دولت آخوند روحانی لایحه الحاق رژیم به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تأمین مالی ترویسم را به مجلس رژیم ارائه کرد.

ارائه این طرح که حکومت را تحت کنترلهای بین‌المللی بیشتری قرار خواهد داد، به موضوع جدیدی در مخاصمات درونی رژیم تبدیل شده و باند خامنه‌ای ارائه این طرح را زلزله‌ای بزرگتر توصیف کرده که نهایتاً به تحریم سرکرده نیروی تروریستی قدس، قاسم سلیمانی، توسط ارگانهای حکومتی منجر خواهد شد.

فقدان حداقلهای ضروری برای مقابله با سرما در روستاهای زلزله‌زده + فیلم و عکس


سرما در شهر زلزله زده سرپل ذهاب

15روز پس از زلزله در استان کرمانشاه، مردم روستاهای کوئیک، تپه نوشیروان، زرین چوب از توابع سرپل ‌ذهاب و روستای امام عباس، که بیشترین آسیب را در این حادثه دیده‌اند، هم‌چنان از فقدان حداقلهای ضروری برای مقابله با سرما و مشکلات زمستان رنج می‌برند.

۱۳۹۶ آذر ۵, یکشنبه

دادستان کل کشور: شناسنامه احمدی‌نژاد در مقابله با رهبری مشحون است


خبرگزاری ایلنا(رژیم) ۵/۹/۹۶:« حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در جمع اعضای بسیج حقوقدانان با اشاره به اینکه امروز مصادف با آغاز یک حرکت ارزشمند و یک ابتکار بی بدیل توسط امام راحل و تشکیل بسیج در سال ١٣٥٨ است, گفت: امیدواریم این محافل زمینه ای باشد که بسیج در هر عرصه ای خود را به روز کند. بسیج عمر ٣٨ ساله ای را پشت سر می‌گذارد و این دوران پر افتخار باید همه ما و بسیجیان را در مسیر ارتقا, رفع آسیب‌ها قرار دهد.

روابط بین ایران و القاعده .. شراكت شیاطین



روزنامه الریاض(عربستان) ۵/۹/۹۶ : « اسناد سیا به یك سوال پاسخ میدهد: چرا این تشكیلات تروریستی تهران را مورد هدف قرار نمیدهد؟
تهران ـ عبدالمجید محمد
اسناد پسر بن لادن دلایل مخفی از ارتباطات نزدیك رژیم ایران با القاعده را افشاء كرد
آن چه باعث خشم و واکنش مقامات جمهوری اسلامی شده است بخش‎هایی از این اسناد است که حاوی ادعاهایی در مورد ارتباط جمهوری اسلامی ایران با القاعده است. گزارشی ۱۹ صفحه‌ای که سی‌آی‌ای (CIA) طبق این اسناد ادعا می کند ایران در ارتباط مادی و معنوی با این گروه تروریستی بوده است.

سرهنگ پیترز : ایران خواستار اتوبانی به مدیترانه از طریق سوریه و عراق و لبنان است


تلویزیون فاکس نیوز ۲/۹/۹۶ : « مجری : نیروهای عراقی به پیروزی علیه داعش نزدیک می شوند و اکنون آخرین شهری که در کنترل شبه نظامیان بودرا آزاد می کنند و آخرین حمله خود را برای پاکسازی بیابانی که هم مرز باسوریه است شروع می کنند. تمامی اینها چند روز بعد از آن است رئیس جمهور ایران پایان این گروه تروریستی را اعلام کرد دراین جا سرهنگ رالف پیترز تحلیلگر فاکس نیوز با ماست :

بازداشت دستکم هشت شهروند به دلیل انتقاد از وضعیت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده


بازداشت دستکم هشت شهروند به دلیل انتقاد از وضعیت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده 
سایت حقوق بشر در ایران ۵/۹/۹۶ : « طی روزهای گذشته دستکم هشت شهروند در مناطق مختلف غرب کشور در پی انتقاد از وضعیت امدادرسانی به مردمان زلزله‌زده و به اتهام تبلیغ علیه نظام بازداشت شدند. ارژنگ زرگوش، خبرنگار هفته‌نامه‌های استانی که چندی پیش با ارائه‌ی یک ویدیو از وضعیت زلزله‌زدگان کرمانشاه و عدم رسیدگی مسئولین سخن گفته بود،

سردمداران رژیم: ادامه ديكتاتوري ديني به جنگ افروزی و صدور تروریسم وابسته است


سران رژیم آخوندی در محاصره بحرانهای بین المللی و داخلی و ناتوان از مقابله با امواج فزاینده نفرت و انزجار عمومي از اين رژيم قرون وسطايي ضمن اعتراف به نقش رژيم در صدور تروريسم و جنگ افروزي تصريح مي كنند كه ادامه حاكميشان در گرو صدور تروريسم وجنگ افروزي و بنيادگرايي در منطقه است.
 خامنه ای، ولی فقیه نظام آخوندی در دیدار با شماری از جیره خواران خارجی رژیم گفت:‌ به صراحت اعلام می‌کنیم (ما) در هر جایی که نیاز به حضور باشد، کمک خواهیم کرد و در بیان این موضوع ملاحظه هیچ‌کس را نمی‌کنیم (سایت خامنه‌ای-۲ آذر۹۶).

بهار عرب عربستان سعودی، بالاخره


نیویورک تایمز ۳/۹/۹۶ : « ریاض- مهمترین پروسه اصلاحات كه امروزه در خاورمیانه در جریان است در عربستان سعودی است...
در صورت موفقیت, این اصلاحات نه تنها كاراكتر عربستان بلكه تم اسلام را در سراسر جهان تغییر خواهد داد...
برای دركی بهتر, من به ریاض رفتم تا با ولیعهد محمد بن سلمان مصاحبه كنم كه در مورد اتفاقات غیرعادی در اینجا در اوایل نوامبر صحبت نكرده بود كه دولتش تعداد زیادی شاهزاده و تجار سعودی را به اتهام فساد دستگیر و در یك زندان موقت آب طلا داده شده بنام ریاض ریتز-كارلتون انداخت تا آنها موافقت كنند كه سودهای خلافی كه كسب كرده بودند را تسلیم نمایند...

مریم رجوی گفت تنها راه سرنگونی نظام ولایت فقیه است






تلویزیون اسکای نیوز ۲/۹/۹۶ : « مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت ایران گفت هیچ راهی برای نجات ایران از دست رژیم سركوبگر و فاسد وجود ندارد الا با سرنگونی رژیم ولایت فقیه .
شورای ملی مقاومت ایران از بیانیه نشست فوق العاده وزیران خارجه عرب كه در آن بر محكومیت تهران بدلیل دخالت های مستمرش در امور عربی تاكید كرده بود،استقبال كرده بود.







اردوغان: محاکمه رضا ضراب توطئه‌ برای سرنگونی دولت است


سایت رادیو آلمان ۳/۹/۹۶ : « در آستانه برگزاری دادگاه رضا ضراب در آمریکا، آنکارا این اقدام را دسیسه ای علیه خود اعلام کرد. رئیس جمهور ترکیه می گوید ضراب را گروگان گرفته اند و هدف واشنگتن از این محاکمه تلاش برای سرنگونی دولت این کشور است.

متحد مركل تلاشهای جدید روسیه در مورد صلح سوریه را ” اوج ناباوری ” خواند

[ رژیم ایران باعث هزاران كشته در سوریه]
خبرگزاری رویتر(انگلیسی) ۲/۹/۹۶ : « یك عضو بلندپایه از حزب محافظه كار مركل روز پنجشنبه تلاشهای پوتین برای میزبانی یك پروسه جدید صلح سوریه با حمایت ایران و تركیه را رد كرد و آنرا ” اوج ناباوری” خواند..

سلیمانی محرك تروریسم روی زمین به حمایت از شبه نظامیان فرقه گرا در منطقه اقرار كرد


روزنامه عکاظ - عربستان ۲/۹/۹۶ : « در هیچ حالتی نمی توان رابطه هر عمل تروریستی در منطقه را با فرمانده سپاه قدس سپاه پاسدران ایران سرلشگر قاسم سلیمانی كه با تعلیمات رهبر عالی تروریسم علی خامنه ای سازنده و مهندس تروریسم در منطقه محسوب می شود نادیده گرفت ، تروریسم و اعمال فضاحت بار سلیمانی را می توان در هر نقطه ای از لبنان تا سوریه و عراق و بحرین و غیره جستجو كرد


مقاومت ایران : مواضع اعراب در مقابل تهران بشارت دهنده سرنگونی رژیم آخوندهاست


روزنامه الدستور مصر ۲/۹/۹۶ : « احمد غنام-موسی افشار عضو كمسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران از بیانیه اختتامی وزاری خارجه عرب استقبال كرد و آنرا اقدامی ضروری برای مقابله با صدور تروریسم و بنیادگرایی رژیم حاكم بر ایران به حساب آورد.افشار در یك بیانیه مطبوعاتی گفت

کارشناسان: بهار ایرانی در ایرانِ سرکوب شده، ممکن است


سایت بریت بارت ۲/۹/۹۶ : « بقلم عادله ناظریان(نویسنده امور امنیت ملی و سیاسی بریت بارت)– سناتور سابق جو لیبرمن و چارلز وال ژنرال بازنشسته دیدگاههای خود را برای مسیر به جلو در رابطه با سیاست آمریکا در قبال ایران طی یک پنل گفتگو در باشگاه ملی خبرنگاران در روز سه شنبه اعلام کردند. این واقعه دومین از نوع خود حول این موضوع بود. ایوان شیحان یک استاد دانشکده امور بین المللی دانشگاه بالتیمور مریلند گفت ما در زمانی بسرمی بریم که با وعده های بزرگ مواجهیم که خطرات بزرگ هم دارد. ایوان شیحان که ریاست جلسه را برعهده داشت گفت یک بهار ایرانی امکانپذیر است و یاداور شد که در حالیکه نامگذاری سپاه پاسداران بعنوان یک سازمان تروریستی ارزشمند بود اما لازم است اقدامات برای فلج ساختن رژیم ایران افزایش یابد بطوری که دیگر نتواند وارد فعالیتهای تروریستی شود.

مصاحبه با علیرضا جعفرزاده در مصاحبه رادیوئی در برنامه جان بچلور


 رادیو جان بچلر ۲/۹/۹۶ : «مجری ایستگاه رادیویی : من جان بچلور هستم این برنامه جان بچلور است من به همکارم علیرضا جعفرزاده خوش آمد می گویم علیرضا کسی که برای سالیان است مرا در مورد برنامه مظنون سری تسلیحات اتمی ایران مطلع نگه داشته است. علیرضا با سازمان مجاهدین خلق ایران کار می کند ( پی ام او آی یا ام.یی.کی) اطلاعات او برای دو دهه است که دست اول بوده است و علت این که ما اینهمه اطلاعات در مورد برنامه مظنون اتمی ایران داریم بخاطر کارهای ام.یی.کی است .

گفتگوی محمود احمدی نژاد بر علیه قوه قضائیه و ریاست آن


سایت دولت بهار(رژیم) ۲/۹/۹۶ : « عنوان كلیپ در سایت دولت بهار: گفتگوی تصویری با دکتر احمدی نژاد درباره عملکرد قوه قضاییه - دولت بهار __ هواداران دکتر محمود احمدی نژاد]
مجری: .. در ادامه بحث هایی كه راجع به مسائل مربوط به كشور مطرح میشه باز فرصت پیدا كردیم خدمت آقای دكتر احمدی نژاد برسیم و تصمیم داریم گفتگویی رو با ایشون ترتیب بدهیم و در این فرصت مسائلی رو مطرح بكنیم كه مسائل روز هست .

ولید فارس: بگفته منتقدان، داعش اکنون با شبه نظامیان طرفدار ایران در عراق و سوریه جایگزین می شود


تلویزیون فاکس نیوز ۳/۹/۹۶ : « مجری :دریک حمله تروریستی در خارج کشور خبرگزاری مصر گزارش می کند که دست کم 85 نفر زمانی که شبه نظامیان دریک مسجد در شبه جزیره سینای مصر آتش گشودند و بمب منفجر کردند کشته شدند . گزارش شده است که ده ها نفر دیگر مجروح شده اند و هنوز جزییات آن به ما میرسد، در این جا ولید فارس با ماست که کارشناس امنیت ملی و امورخارجی فاکس نیوز می باشد.

مقاومت ایران : دولت روحانی از زلزله برای چپاول دارائی های مردم سوء استفاده می‌كند


العرب الیوم (مصر)۴/۹/۹۶ : « دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران گفت كه ” فاجعه زلزله یك بار دیگر این حقیقت را به اثبات رساند كه خامنه ای و روحانی و سپاه پاسداران و همه باندها و دستجات رژیم بزرگترین دزدان تاریخ ایران هستند و در چپاول و غارت اموال مردم ایران همدست می باشند“.

مقاومت ايران جنايت تروريستي در سينا و كشتار صدها نمازگزار بيدفاع را قویاً محكوم مي كند


شوراي ملي مقاومت ايران- كميسيون خارجه۳/۹/۹۶ : «مقاومت ايران جنايت ضد اسلامي و ضد انساني تروريستي در شمال شبه جزيره سينا عليه نمازگزاران بيدفاع را كه تا كنون ۲۳۵ قرباني و شمار زيادي مجروح به جاي گذاشته است به شدت محكوم مي كند و عميقترين تسليتهاي خود را به مردم و دولت مصر و به ویژه به خانواده هاي قربانيان تقديم مي كند و براي مجروحان از خداوند بزرگ شفاي عاجل مسئلت دارد.

سردمداران رژیم: ادامه ديكتاتوري ديني به جنگ افروزی و صدور تروریسم وابسته است



دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران۴/۹/۹۶ : «سران رژیم آخوندی در محاصره بحرانهای بین المللی و داخلی و ناتوان از مقابله با امواج فزاینده نفرت و انزجار عمومي از اين رژيم قرون وسطايي ضمن اعتراف به نقش رژيم در صدور تروريسم و جنگ افروزي تصريح مي كنند كه ادامه حاكميشان در گرو صدور تروريسم وجنگ افروزي و بنيادگرايي در منطقه است.