۱۳۹۶ مرداد ۱۶, دوشنبه

طرح اطلاعات آخوندی براي سفيد سازي حسینی آخوند مزدور لبناني به منظور نفوذ دادن او در كشورها و محافل عربي و به كار گرفتن عليه مقاومت

شوراي ملي مقاومت ايران كميسيون امنيت و ضد تروريسم۱۳/۵/۹۶ : «وزارت اطلاعات آخوندی، پس از به صحنه آوردن مزدور محمد علي حسینی در كنار مزدوران پيشاني سياه رژیم در پاریس، که باعث شد آخوند مزدور به يك كارت سوخته تبديل شود، در صدد بر آمد تا وی را سفیدسازی و بازسازی کرده و او را در كشورها و محافل عربي نفوذ داده و عليه مقاومت ايران به کار گیرد.


مزدوري اين آخوند فرومايه براي وزارت اطلاعات، نيروي تروريستي قدس و شعبه لبناني سپاه پاسداران و ظاهر شدن او با كثيف ترين مزدوران وزارت اطلاعات كه واکنش شتابزده و وحشتزده اطلاعات آخوندي در قبال گردهمایی بزرگ مقاومت بود، از این پیشتر در اطلاعیه كميسيون امنيت و ضد تروريسم در۱۸ تير ۱۳۹۶ افشا شده بود.
ذيلا جزئيات بيشتري از طرحهاي جديد وزارت اطلاعات در ارتباط با اين آخوند مزدور كه از داخل كشور دريافت شده است را به اطلاع مي رساند:
۱.وزارت اطلاعات به آخوند مزدور دستور داده است تا روابط خودش را با ديگر مزدوران حتي المقدور مخفي نگه دارد كه باعث رسوايي و بي اعتباري بيشتر او نشود. از اين رو عكس و فيلم ديدار ۱۷تير خود با مزدوران را که در پاريس انجام شد، روي حسابهاي فيس بوك و توييتر خودش نگذاشت. عكس او با مزدوران ضميمه است.
۲.آخوند حسيني براي اينكه سفرش به پاريس در تيرماه گذشته را توجيه كند در يك اقدام فريبكارانه در مصاحبه با برخي از مطبوعات عربي اعلام كرد كه براي بحث پيرامون «عوامل و ريشه هاي تروريسم» به دعوت «گروههاي فرانسوي و آلماني» به اين سفر رفته بود. در حاليكه اين سفر به طور کامل توسط وزارت اطلاعات سازمان يافته و هزينه آن توسط وزارت اطلاعات تأمين شده بود و هيچ ربطي به دعاوي مضحك او نداشت.
۳. اين مزدور كه از سال گذشته به بهانه محذورات امنيتي از مصاحبه و اظهار نظر عليه رژيم و حزب الله خودداري  مي كرد، بار ديگر در هفته هاي اخير به دستور وزارت اطلاعات براي سفيد سازي خود و نفوذ در كشورها و محافل عربي به صدور بيانيه ها و مصاحبه هاي ضد ولايت فقيه و حزب الله مبادرت مي كند. اين يك تاكتيك شناخته شده وزارت اطلاعات است كه براي اعتباردادن به مزدوران خود تلاش مي كند چهره مخالف با رژيم به آنها بدهد.
۴.از سوي ديگر وزارت اطلاعات در هفته هاي اخير ارتباطات آخوند حسيني با مزدوران و مأموران اطلاعات از جمله در پاريس، بروكسل و بيروت را گسترش داده و به آخوند لبناني مأموريت داده است تا به بروكسل رفته تا به كمك چند مهره اجير شده خارجي و شماري از مزدوران مانند قربانعلي حسين نژاد، غلامرضا صادقي جبلي، داود باقروند و بتول سلطاني، با مخالفت گسترده اعضاي پارلمان اروپا و پارلمان بلژيك با نقض حقوق بشر در ايران و حمايت آنها از مقاومت مقابله كند. جبلي مزدوري است كه در سال ۱۳۸۷ از ايران به اشرف فرستاده شد تا به اذيت و آزار مجاهدين بپردازد كه توسط نيروهاي آمريكايی و پليس عراق دستگير شد. وي در سالهاي بعد در كانادا به جرم بچه دزدي دستگير و محكوم شد. عكسها و مدارك ضميمه است.
۵. وزارت اطلاعات در صدد راه اندازي يك مركز در اروپا توسط اين آخوند مزدور و استخدام چند كارمند در اين رابطه است تا تحت پوش ضد تروريستي عليه مجاهدين و حاميان آنان به خصوص در ميان اعراب فعاليت كند.
۶. طبق طرح وزارت اطلاعات آخوند حسيني قرار است با شماري از مأموران و مزدوران اهوازي اطلاعات كه خود را به دروغ مدافع هموطنان محروم عرب ما جا مي زنند، عليه مقاومت ايران فعاليت كند و مجاهدين را ضد مردم اهواز و داراي تمايلات شووينيستي قلمداد كنند.
۷. وزارت اطلاعات به آخوند لبناني مأموريت داده است تا برخي از مزدوران ديگر وزارت را به عنوان مخالفان رژيم در ارتباط با كشورها و محافل عربي قرار دهد.
كميسيون امنيت و ضد تروريسم با ياداوري اينكه اسناد انكار ناپذير مزدوري و اخاذي آخوند حسيني در هر دادگاهي قابل ارئه است، نسبت به توطئه هاي كثيف اطلاعات آخوندی و نیروی تروریستی قدس از طریق نامبرده عليه مقاومت ايران و كشورهاي همسايه هشدار مي دهد. ».