۱۳۹۴ آذر ۶, جمعه

فراخوان به خلع‌يد از رژيم آخوندي درکشورهاي عربي


يانيه کميته پارلماني مصري براي ايران آزاد- دفاع از حقوق مجاهدان اشرفي در ليبرتي
« رژيم مذهبي حاکم بر ايران که به‌دنبال شکست و عقب نشيني در پروژه اتمي، خود را در چنبره بحرانهاي خفه‌کننده داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي مي‌بيند، کماکان راه‌حل را در صدور بيشتر بحران به خارج از مرزها و به‌ويژه ادامه سياستهاي خصمانه و مداخله جويانه‌اش در کشورهاي عربي و در سرکوب نيروي اصلي اپوزيسيون خود در داخل و خارج کشور مي‌يابد.
سياستي که باعث انزجار و محکوميت گسترده دولتهاي عربي و احزاب و جريانهاي ملي اين کشورها شده و آنها راه‌حل را در خلع‌يد از اين رژيم درکشورهاي عربي و حمايت از مقاومت مشروع مردم ايران مي‌دانند.
ما مطلع شده‌ايم که اخير تعدادي از افراد نيروي قدس به اسم خانواده ساکنان کمپ ليبرتي با هماهنگي سفارت رژيم ايران در بغداد و زير نظر فالح فياض مشاور امنيت ملي در دولت عراق و با همکاري افسران زير دست وي ضمن عبور از همه سيطره‌هاي ورودي به فرودگاه، خودشان را به کمپ ليبرتي رسانده و بلافاصله اقدام به دادن شعارهاي تحريک‌آميز عليه ساکنان و همچنين گرفتن عکس و فيلم از ليبرتي کرده‌اند. اين اعمال تحريک‌آميز ما را به ياد اقدامات همين افراد در کمپ اشرف در ساليان گذشته و قتل و جنايتهاي بعد از آن مي‌اندازد. ما به‌عنوان کميته پارلماني مصري براي ايران آزاد، هشدار مي‌دهيم و تأکيد مي‌کنيم که اين تحرکات بايد متوقف شود. در اين رابطه دولت آمريکا و سازمان ملل در قبال ساکنان کمپ ليبرتي تعهدات مشخص دارند و بايد از دولت عراق تضمين مشخص براي عدم تکرار اين تحرکات بگيرند»