۱۳۹۶ مرداد ۱۸, چهارشنبه

سرنگونی رژیم ایران ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه


سایت المدائن- عربستان ۱۴/۵/۹۶ : «به قلم حسین داعی السلام-  تا انقلاب 1979 در ایران، و تشكیل اولین حكومت دینی معاصر، ما بطور واقع این نوع تروریسم به اسم دین را در جهان نشناخته بودیم. اما فرا رسیدن خمینی و بنیادگرایی او زمینه را بعنوان بستر رشد سرطان تروریسم بر دنیا تحمیل كرد كه امروزه در حال خوردن سراسر خاورمیانه است.

رژیم ایران به غرب می‌گفت ما به شما كمك می‌كنیم، ما متحد شما می‌شویم تا داعش را از عراق بیرون كنیم، غرب نیز با پوشش هوایی و پشتیبانی زمینی به آنها كمك كرد تا جوامع سنی برخی از شهرهای باستانی عراق را نابود كنند و از شهرهایی مانند فلوجه، رمادی و اكنون موصل خرابه‌هایی باقی مانده كه از آنها دود بلند میشود. دهها هزار زن و مرد و كودك سنی به قتل رسیدند، در اقدامی كه نسل كشی بود،  ما شاهد گسترش ترور توسط رژیم ایران به داخل سوریه بوده‌ایم، كه باعث شده آن جنگ داخلی نزدیك به 7سال ادامه یابد، در حالیكه صدها هزار نفر بیگناه كشته شدند. ما شاهد حمایت رژیم ایران از شبه‌نظامیان حوثی در یمن، و حزب‌الله در لبنان هستیم، این آن سرطانی است كه در سراسر خاورمیانه گسترش پیدا كرده است.
اما امروزه نشانه های تغییر بروشنی دیده می شود یكی از این عوامل جدی تغییر سیاست خارجی امریكا با آمدن رئیس جمهور ترامپ و برگزاری اولین اجلاس سیاست خارجی او در ریاض با ملك سلمان و 55 رهبر كشورهای مسلمان از مصر، خاورمیانه، كشورهای خلیج است. این یك تحول خارق‌العاده بود جایی كه او رژیم ایران را به عنوان حامی جهانی تروریسم معرفی كرد. اما چه ابتكار بزرگ از آن كشورهای عرب بود كه این كنفرانس را با این سرلوحه برگزار كردند كه همراه یكدیگر پیروز خواهیم شد ، چرا كه قطعاً چنین خواهد شد. می دانید كه توافق اتمی كه توسط دولت سابق اوباما امضاء شده بود، بعد از 8سال سیاست مماشات در قبال رژیم ایران، منجر به آزاد سازی 150میلیارد دلار از داراییهای بلوكه شده، شد. در حالیكه 80 میلیون شهروند ایرانی محاصره شده فكر می‌كردند این حمایت جدیدی برای آنها خواهد بود، اما آن پول تنها جهت تأمین پول بیشتر به شبه‌نظامیان رژیم ایران و 70هزار شبه‌نظامیان افغانی كه در سوریه نیابتی می‌جنگیدند شد، تا رژیم خونریز بشار اسد را سرپا نگه دارند؛ پول بیشتر به حزب‌الله، داده شد تا به گسترش بیشتر تروریسم در سراسر خاورمیانه، تبدیل شد. توافق هسته‌یی چنین افتضاحی بوده است و یك فاجعه برای همه بود. نگاهی به رنجهای مردم سوریه بیندازید تا كشتار بیش از نیم میلیون و ویرانی چیزی معادل 2میلیون واحد مسكونی و كوچ دادن نیمی از ساكنان سوریه در داخل و خارج و قتل‌عامهای جمعی را ببینید، همه اینها توسط رژیمی صورت می‌گیرد كه عروسكی است در دستان رژیم تهران. اگر رژیم آخوندی در تهران نبود، مسلما رژیم سوریه الان وجود نداشت و هرگز نمی‌توانست در برابر انقلاب سوریه تاب بیاورد. این رژیم ایران، چهار تحول اصلی را در منطقه، به‌‌وجود آورده است:
اول: ایجاد تروریسم، وحمایت از آن، وگسترش آن، و بعنوان مثال داعش كه كاملا ساخته پرداخته رژیم ایران است و حمایت تمام عیار از حزب الله تروریست كه یك حزب فرقه‌گرایی است كه مجری فرمان اربابان خود در قم و تهران می‌باشد.
دوم: اعمال سركوب و استبداد مذهبی در ایران می‌باشد.
سوم: دخالت آشكار در امور كشورهای همسایه است. دخالت رژیم ایران دیگر یك امر پنهانی نیست چه در سوریه و چه در یمن و چه در بحرین و چه در عراق و عربستان سعودی و كویت و در تمامی كشورهای همسایه با سوء استفاده از گرایشات فرقه‌گرایانه نفرت‌انگیز. چهارم: تشكیل جنگ فرقه‌گرایانه نامحدود در منطقه، و این بزرگترین خطری است كه رژیم ایران در حال حاضر به آن دست می‌زند. لذا می بینیم كه ایستادن در برابر رژیم ایران فقط وظیفه مردم و مقاومت ایران نیست، ایستادن دربرابر این رژیم جنایتكار یك وظیفه عربی و اسلامی و منطقه‌یی و بین‌المللی است. باید كلام و گفتار و محكومیت و موضع‌گیریها را به عمل سازمان‌یافته تبدیل كنیم برای حمایت از مقاومت ایران برای سرعت دادن به سرنگونی این رژیم باید اقدام مادی كرد. همانطور كه طی روزهای اخیر شاهد تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران بودیم باید در منطقه اقدام به اخراج سپاه از كشورهای منطقه نمود تا با این اقدام سازمان‌یافته، منطقه و جهان را از جرم و جنایت این رژیم رها كرده وراه را برای سرنگونی این رژیم هموار كرد باز تكرار می كنیم كه نیاز به یك اقدام سازمان‌یافته عربی، اسلامی، منطقه‌یی برای سرعت بخشیدن به سرنگونی این رژیم است».