۱۳۹۷ بهمن ۲۳, سه‌شنبه

راهپیمایی چند ساعته ایرانیان آزاده در خیابانهای پاریس با شعار: مرگ بر اصل ولایت فقیه، نه آخوند نه قزاق، مصدق روحت شاد


تظاهرات ایرانیان آزاده در پاریس با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه، نه جلاد نه قزاق
روز جمعه ۱۹بهمن ۱۳۹۷، در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی، ایرانیان آزاده، اشرف‌نشانها و حامیان مقاومت ایران در پاریس تظاهرات و راهپیمایی کرده و از قیام مردم ایران علیه دیکتاتوری حمایت کردند.

 ایرانیان آزاده با گرامی‌داشت خاطره شهیدان و پیشتازان انقلاب ضدسلطنتی، با شعار «آزادی فریاد هر ایرانی»، علیه استبداد و وابستگی در میدان تاریخی دانفر روشرو در پاریس گرد آمدند تا مبرمترین خواسته‌های مردم و آزادیخواهان ایران را فریاد کنند. در این تظاهرات و راهپیمایی حماسه شهادت اشرف رجوی و موسی خیابانی گرامی‌ داشته شد. ایرانیان با حمایت از قیام و کانون‌های شورشی، اعدامها و نقض حقوق‌بشر، تروریسم و برنامه موشکی رژیم را محکوم کردند.



این اجتماع بزرگ و تظاهرات شرکت‌ کنندگان بازتاب خواست و فریاد مردم ایران علیه فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران و حمایت از جایگزین دموکراتیک این رژیم برای جمهوری، برای دموکراسی، برای جدایی دین از دولت و برای نفی حاکمیت آخوندی بود.

 در این گردهمایی شماری از شخصیتهای برجسته فرانسوی و سایر کشورهای اروپایی و کشورهای عربی شرکت کردند. بعد از تجمع اولیه و اتمام سخنرانیها ایرانیان در خیابانهای پاریس تا میدان تاریخی «انولید» در کنار مجلس ملی فرانسه راهپیمایی کردند و در آنجا قطعنامه پایانی تظاهرات را قرائت کردند.

 شرایط سیاسی برگزاری این تظاهرات، کثرت تظاهر کنندگان و شعارهای آنها که نفی هر گونه استبداد و وابستگی بود به همراه سخنرانی شخصیتهای سیاسی در آن توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد. بازتاب این تظاهرات در رسانه‌های خبری جهان ابعاد فوق‌العاده‌یی پیدا کرد. سه خبرگزاری مهم جهان یعنی رویتر، آسوشیتدپرس و خبرگزاری فرانسه به همراه دهها عکس از این تظاهرات گزارش دادند و روزنامه‌های نیویورک تایمز، واشنگتن پست و واشنگتن تایمز گزارش این تظاهرات را منتشر کردند.

 آنچه در این گزارشها برجسته بود، اذعان به موقعیت آلترناتیو شورای ملی مقاومت به‌عنوان جایگزین حکومت آخوندی بود. همین مسأله بود که رژیم آخوندی را نسبت به این تظاهرات وحشت‌زده کرد و باعث شد که از زبان رسانه‌هایش به دولت فرانسه هشدار بدهد.

این تظاهرات مسأله ایران را هر چه بیشتر در معرض دید جهانیان قرار داد. مسائلی هم‌چون

حضور مقتدر آلترناتیو شورای ملی مقاومت و نیروی محوری آن مجاهدین، با کانون‌های شورشی‌شان در اعماق جامعه ایران
رهبری مقاومت و سیمای پرچمدار آن مریم رجوی
و استمرار قیامی پرتوان در داخل کشور

اکسپرس – ۲۰بهمن۹۷
هزاران ایرانی در تظاهراتی در پاریس در روز ۸فوریه گردهم آمدند تا سالگرد انقلاب ایران را که منجر به سرنگونی سلطنت شد گرامی بدارند.

در این تظاهرات قدرتمند در خیابانهای پاریس، تظاهر کنندگان شعارهای قوی علیه رژیم ایران سردادند.

معترضان به جامعه بین‌المللی به‌ویژه اروپا فراخوان دادند تا با توحش رژیم حاکم در ایران مقابله کنند.

...این تظاهرات توسط مجاهدین خلق سازمان داده شده بود و از میدان دانفر روشرو در پاریس شروع شد و در میدان انولید در مقابل مجلس ملی فرانسه پایان یافت.

تظاهر کنندگان ادامه نقض حقوق‌بشر در ایران و گسترش توطئه‌های تروریستی و برنامه موشکی و هسته‌یی رژیم را محکوم کردند.

آنها همچنین از اعتراضات اجتماعی و اعتراضات مردم ایران علیه دیکتاتوری آخوندها حمایت کردند....

امنیت در این گردهمایی بالا بود. سال گذشته گردهمایی سالانه مجاهدین خلق هدف یک توطئه بمب‌گذاری قرار گرفت.

فرانسه، بلژیک، اتریش و آلمان با دستگیری یک دیپلمات در میان سه نفر دستگیر شده و کشف مواد منفجره در ماشین توسط پلیس، به خنثی کردن این توطئه کمک کردند.

 گتی ایمیج، آژانس عکس خبرگزاری فرانسه: ۸فوریه ۲۰۱۹
چهلمین سالگرد انقلاب ایران

به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ایران مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران جمعه ۸فوریه ۲۰۱۹در یک پیام ویدئویی برای تظاهرات ایرانیان در پاریس گفت، مردم ایران انتظار دارند جامعه بین‌المللی به مبارزه آنها احترام بگذارد و هدف والای آنها برای آزاد کردن ایران و تمام جهان از شرارت فاشیزم مذهبی آخوندها، را به‌رسمیت بشناسد.

تلویزیون الغد امارات: ۹فوریه ۲۰۱۸
تلویزیون الغد امارات با پخش گزارش گزارشگر خود از تظاهرات پاریس به‌ مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب ضدسلطنتی گفت:

تظاهر کنندگان در میدان دانفر روشرو تجمع کرده‌اند و چند سخنران سخنرانی کرده‌اند. یک پیام ویدئویی از خانم مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت ایران در حال پخش شدن است که بر ضرورت به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای سرنگون کردن رژیم ایران و بدست آوردن آزادی تأکید می‌کند. مریم رجوی گفت این رژیم از مماشات کشورهای غربی برای این‌که بر سرقدرت بماند استفاده کرده است.
روزنامه المستقبل-۱۹بهمن
هزاران تن از هواداران اپوزیسیون ایران در پاریس تظاهرات کردند. آنها خواستار تغییر رژیم مذهبی که بر ایران حاکم است شدند.

در این تجمع گروهی از سخنرانان از جمله سیاستمداران سابق و فعلی فرانسوی و نخست‌وزیر سابق الجزایر و یک مخالف از سوریه قبل از برگزاری راهپیمایی به مجاهدین خلق پیوستند.

تظاهر کنندگان بنرهایی حاوی تصاویر مریم رجوی و مسعود رجوی را حمل می‌کردند...

تظاهرات و راهپیمایی از امنیت بالایی برخوردار بود. چرا که گردهمایی سالانه سال گذشته این گروه توسط رژیم ایران در معرض انفجار قرار گرفت که خنثی گردید.

 سیلوی فاسیه شهردار پیشین لوپن: می‌دانیم که چقدر مهم است که اینجا باشیم. چه در فرانسه و چه در جهان. و شما به خودی خود این آزادی را که اینچنین انتظارش را می‌کشیم، نمایندگی می‌کنید. این تبادل بسیار مهم است. ما در اینجا شهرداران بسیاری را همراه خود داریم. شهردارانی که بین جمعیت هستند می‌توانید بیایید بالای سن.

ژان فرانسوا لوگاره-شهردار منطقه یک پاریس: همکاران عزیز، شهرداران فرانسه،

دوستان عزیز که مردم آزاده ایران را نمایندگی می‌کنید،
در ماه فوریه ۱۹۷۹دیکتاتوری شاه توسط مردم ایران سرنگون شد. ۴۰سال بعد، دیکتاتوری فاسد ضدبشری دیگری در شرف افتادن است. حکومتی که امروز در ایران در مسند قدرت است فاقد مشروعیت است..

حکومتی که هر روز زنان و مردان کشورش را وحشیانه شکنجه می‌کند و شلاق می‌زند، ‌فاقد مشروعیت است.

حکومتی که توسط سازمان ملل و عفو بین‌الملل به‌دلیل این‌که رکورددار حکم اعدام بدون محاکمه است محکوم شده، فاقد مشروعیت است.

حکومتی که توان تأمین آب برای مردمش در سراسر مناطق ایران را ندارد، و امکان تأمین معیشت مردم را ندارد، فاقد مشروعیت است.

حکومتی که اتحادیه اروپا آن را به‌اتفاق آرا تروریست نامیده و یک وزارتخانه رسمی آن را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده به‌دلیل فرماندهی سوءقصدی علیه گردهمایی دموکراتیک ما در ویلپنت در ۳۰ژوئن گذشته و این سوءقصد که خوشبختانه شکست خورده را توسط دیپلماتهایش به مورد اجرا گذاشته، فاقد مشروعیت است.

حکومتی که فقط با ارعاب و بی‌عدالتی و نقض حقوق‌بشر و حقوق زنان سرپاست، فاقد مشروعیت است.

وقتی حکومتی فاقد مشروعیت است باید برکنار شود، باید جایگزین شود. مقاومت ایران حی و حاضر است تا این جایگزینی را عملی کند و آماده است که امید، آزادی و دموکراسی را برای مردمش مهیا کند. از مقاومت ایران حمایت کنیم. مردم ایران مردم با عظمتی هستند، و دارای تمدن و تاریخی شگرف هستند و حق دسترسی به حقوق‌بشر، دموکراسی و آزادی را دارد.

زنده باد پیروزی مقاومت ایران.

 ژیلبر میتران – رئیس فرانسه لیبرته-بنیاد دانیل میتران:
سلام،
امروز، ۸فوریه، گردهم آمده‌ایم تا از مردم ایران حمایت کنیم در آزمایشی که مدتهای مدید است که با آن دست و پنجه نرم می‌کند.
همزمان همین امروز در آنجا، مقامات رژیم ایران نیز برای خودشان جشن سالگرد دارند. سالگرد ۴۰سال یک حکومت مذهبی با کارنامه‌ای سیاه. فروپاشی اقتصاد و پول ملی به سود تسلیحات و جنگهای منطقه‌یی و فسادی که شرایط زندگی مردم را به محاق برده و مردم ایران نارضایتی خود را ابراز می‌کنند و قیام کرده‌اند. پاسخ حکومت خشونت است و سرکوب و دستگیری و اعدام، با بی‌اعتنایی کامل به حقوق بشر. ۴۰سال سراسر شکنجه و کشتار و قتل‌عام علیه مردمی که برای معیشت و آزادی خود مبارزه می‌کند.

ما امروز گردهم آمده‌ایم تا از مطالبات این مردم حمایت کنیم که عبارتند از تغییر نظام، جایگزینی با حکومتی دموکراتیک، جایگزینی برای حکومت آخوندها. روابط بین‌المللی باید این مطالبات را مدنظر قرار دهد.

آلترناتیو ممکن است، آلترناتیو وجود دارد، آلترناتیو حی و حاضر است.

زنده‌باد ایران دموکراتیک.
سید احمد غزالی، نخست‌وزیر پیشین الجزایر
غیر از این سالگرد انقلاب ایران، تا آنجا که یادم می‌آید، ۸فوریه سالگرد واقعه بسیار حزینی است که عبارت است از شهادت اشرف رجوی که در تاریخ ۸فوریه، همزمان با قهرمان دیگری از مقاومت ایران به‌قتل رسید. بار دیگر همبستگی خودم را با مسعود و مریم در این رابطه ابراز می‌دارم.

بلافاصله بعد از دیکتاتوری غیرقابل وصفی که دیکتاتوری شاه بود، مردم ایران مواجه شدند با یک دیکتاتوری باز هم بی‌رحم‌تر که دیکتاتوری آخوندها بود.

این لحظه‌ای است مملو از امید ولی لحظه‌ای مملو از خطر هم هست. حکومت ایران به بن‌بست رسیده و وقتی یک حیوان وحشی به بن‌بست می‌رسد بسیار خطرناک است. دوستان اروپایی ما باید مشرف باشند که تروریسم حکومتی ایران باز هم بیشتر شدت خواهد گرفت، همان‌طور که وقتی حیوان وحشی‌ای به‌شدت زخمی شده بیشترین تهدید را دارد.

جنبشهای مردمی که ما در دهها و دهها شهر شاهد آن هستیم، به نقطه غیرقابل بازگشت رسیده‌اند، چون حکومت هیچ پاسخی به مطالباتی که مدت بیش از حدی است که پاسخ نگرفته‌اند، ندارد

همه را، به‌خصوص دوستان اروپاییمان را فرا می‌خوانم به هوشیاری زیاد در برابر از سر گیری این تروریسم حکومتی که می‌خواهد حکومت و راهبرد کشورگشاییهای خود را با خشونت و تروریسم تحمیل کند.

جشن خوبی داشته باشید. برایتان آرزوی بهروزی و نشاط در آینده‌ای بسیار نزدیک را دارم. انشاءالله

فرانسوا کلکومبه-بنیانگذار سندیکای قضات فرانسه
دوستان عزیز،
من دوست قدیمی مبارزات شما هستم و شما را مدت زیادی است که می‌شناسم. نسل من شاهد انقلاب علیه شاه بود. همه ما امیدوار بودیم و همه می‌دانستیم که جنبشهایی در ایران حامل آزادی هستند و خواهان دموکراسی‌اند. در جریان بودیم که برخی از آنها برنامه‌هایی داشتند برای نوع حکومتی که ما با آن موافق بودیم. ولی می‌دانید که داستان به فاجعه گرایید، چون این انقلاب غصب شد در شرایطی غیرقابل قبول و فضاحت‌بار. غیرقابل قبول‌تر و فضاحت‌بار‌تر از آن، صبر و بی‌عملی و حتی همدستی برخی کشورهای اروپایی و غربی بود که به حکومت یاری رساندند و امید داشتند که تغییر کند. و حالا می‌توانیم به کارنامه‌این حکومت نگاهی بیاندازیم. محرومیت کامل از آزادیها از محصولات این حکومت است.

اما آنچه به ما امید می‌دهد قدرت شماست. شما مدت زیادی است که مشغول مبارزه هستید و مدتهاست ثابت‌قدم مانده‌اید.

هر چه باشد این گردهمایی نیروی جدیدی به ما و به شما می‌دهد و به جهانیان نشان می‌دهد که گزینه واقعی شما هستید و نه حکومت آخوندها.
مهناز سلیمیان
بنام خدا، به‌نام ایران، به‌نام آزادی،
دوستان، هموطنان عزیز، قیام‌کنندگان قهرمان، کانون‌های شورشی، سلام و درود بر شما

 در شرایطی برای بزرگداشت ۲۲بهمن و نوزده بهمن گردهم آمده‌ایم که فرزندان واقعی ستارخان و باقر خان و حنیف کیبر، و سعید محسن و بدیع زادگان، و قهرمانان دلیر احمدزاده و پویان و جزنی در هیأت قیام‌کنندگان و کانون‌های شورشی برآنند که ریشه استبداد را از بیخ و بن برکنند.

 به واقع این روزها خیابانهای شهرهای مختلف ایران، صحنه نبرد ناخدای استبداد با خدای آزادی است همانها که دامن محبت را به خون رنگین کردند. شاه خائن و ساواکش پنداشتند که با کشتار و اعدام مجاهدان و فداییان و زندانی کردن رهبرانشان قادرند آزادی را در میهنمان نابود کنند غافل از این‌که خون شهدای آزادی ققنوس وار از خاکستر خویش از در هیأت خلق به‌پا خواهد خاست، و درخت آزادی همه جا شکوفه خواهد داد.

در فردای ۲۲بهمن آخوندها نیز پنداشتند که مردم ایران و جنبش آزادیخواهانه‌اش را با ربودن رهبری آن به یغما ببرند و شب سیاه ارتجاع و سرکوب و شکنجه را بر میهنمان حاکم کنند و کار ناتمام شاه را تمام کنند، اما نسلی به رهبری مسعود رجوی در مقابل سرکوب

(شعار جمعیت: خلق جهان بداند مسعود رهبر ماست)
اما نسلی به رهبری مسعود رجوی در مقابل سرکوب فریاد هیهات مناالذله کشید و مسیر با شکوه مقاومت را البته با قیمت سنگین ۱۲۰هزار شهید و سی هزار سربدار و قله آن در ۱۹بهمن ۱۳۶۰با خون اشرف و موسی گشود و توطئه آنها را به شکست کشاند، بار دیگر ناخدای استبداد را در این نبرد تاریخی در معرض سقوط و نابودی قرار داد و در قیام ۹۶شعله آزادیخواهی و شعار مرگ بر خامنه‌ای تداوم یافت.

(شعار جمعیت: مرگ بر خامنه‌ای)

امروز نیز ما گرد آمده‌ایم تا همین فریاد زنده باد آزادی و مرگ بر استبداد را که صدای مردم ایران و شهدای راه آزادی است به گوش جهانیان برسانیم.

درود بر کارگران، کشاورزان، معلمان، کامیونداران، بازاریان، دانشجویان، روشنفکران و هنرمندانی که هر روز خیابانهای شهر را مملو از فریاد شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده می‌کنند.

(شعار جمعیت: شاه سلطان ولایت مرگت فرا رسیده)

 و درود بیکران بر کانون‌های شورشی که به فرمان رهبر کبیرشان مسعود رجوی چون شیر در کمینند تا حمله را با حمله، مشت را با مشت و آتش را با آتش پاسخ دهند و بنیان سپاه جهل و جنایت پاسداران شب را از بیخ و بن برکنند تا میهنمان را با طلوع خورشید آزادی پیروزی خویش را جشن بگیرند

سلام بر شهیدان
سناتور ژان پیر میشل
دوستان عزیز، خواهران و برادران مقاومت ایران،
سلامها و منتهای احترام و همبستگی مرا بپذیرید،
شما که در اینجا هستید، شمایانی که قطعاً از تیرانا ما را نگاه می‌کنید و شمایانی که در اورسور اواز همراه رئیس‌جمهورتان مریم رجوی هستید، مریم رجوی که پایداری و مقاومت و ایستادگی بر اصل آزادی و شهامتش را ارج می‌گزارم.

همان‌طوری که گفتیم حکومت از نفس افتاده. مثل میوه گندیده‌ای است که خواهد افتاد، ولی الزام آن این است که دیگر از آن حمایت نشود. و این فراخوانی است که امشب من به دولت فرانسه، اروپا و دول اروپایی می‌دهم. آقای لودریان، خانم موگرینی، از مقاومت ایران نهراسید و چشم و گوش خود را باز کنید و یا بهتر است بگویم سربلندی اروپا را از سر گیرید. سربلندی اروپاییان را از سر گیرید. از مقاومت ایران حمایت کنید. بیشتر از این خود را آلوده به پست‌ترین منافع اقتصادی اروپا نکنید که تبدیل به دیپلوماسی امروز این کشور شده است.

خانم موگرینی، من با شما ملاقات داشتم و شما را در شورای اروپا دیده‌ام و آن موقع خیلی دموکرات‌تر از امروز بودید. خودتان را باز یابید. خودتان را باز یابید و چوب لای چرخ زنان و مردانی که خواهان حکومت دموکراسی و حقوق‌بشر و آزادی در ایران هستند نگذارید.

آری؟ آلترناتیو وجود خارجی دارد. همیجاست! خطرناک نیست! یک آلترناتیو دموکرات است! آلترناتیو آزادیهاست! آلترناتیوی است که باید اروپا از آن حمایت کند!

پس زنده‌باد مردم ایران و فردا همه در تهران خواهیم بود برای حکومت جمهوری جدید.

ژرار لوتون - از سندیکای معلمین فرانسه
دوستان عزیز،
بیش‌ از‌پیش انجمنها و سندیکاهای فرانسوی از هدف یک ایران آزاد حمایت می‌کنند. از شخصیتهایی که از این گردهمایی حمایت کرده‌اند تشکر می‌کنم و در اینجا حضور دارند. ما آنها را دعوت کرده‌ایم و من از آنها دعوت می‌کنم که بر روی سن بیایند.

در میان حامیان هورلان فرانسوا، رئیس سندیکای فاژ اصلیترین سندیکای دانشجویی فرانسه، فرانسوا آمارا، مارسل اوسترو، هتیک رحیمی رمان‌نویس، ادان مژبال، سمیرا موبید در اینجا هستند. حامیانی که در اینجا حضور ندارند عبارتند از سوفیا آمارا، کانتا گیلمن، رافائل پیتی پزشک انسان‌دوست معروف، و هروه کریستوفر دبیرکل سندیکا اف اس یو که از من خواست او را در اینجا نمایندگی کنم.

همچنین تشکر می‌کنم از سازمانهایی که حمایت کرده‌اند از جمله لیگ آموزش و پرورش که همه به اهمیت آن در فعالیت‌های آموزش و پرورش در فرانسه واقف هستند. رئیس آن، ژان میشل دوکُنت. هم همچنین این حمایتها گواهی هستند بر کذب بودن برداشت ایرانی بی‌مشکل که حکومت آخوندها با ولی‌فقیه مادام العمر و رئیس‌جمهوری به‌اصطلاح «مدره» که رکورددار اعدام در جهان است، تلاش می‌کند القا کند.

ذات این حکومت همانی است که می‌بینیم یعنی نقض حقوق‌بشر زنان، جوانان و اعضای سندیکاها. در این رابطه پنج سندیکای اصلی فرانسوی در بیانیه مشترکی در تاریخ ۳۱ژانویه سرکوب کارگران در ایران را محکوم کردند. این سندیکاها عبارتند از ث.اف.د.ت، ث.ژ.ت، اف.اس.یو، سولیدر و اونسا.

همان‌طوری که سایر سخنرانان گفتند این حکومت اقتصاد را غصب کرده تا جنگها را با فقیر کردن مردم تأمین مالی کند. در این رابطه اشاره می‌کنم به برنامه تهدیدآمیز موشکهای بالستیکی این حکومت همدست بدترین دیکتاتورهاست و دست به مداخله نظامی به سود بشار اسد می‌زند. این حکومت دست به اعمال تروریستی علیه اپوزیسیون این کشور در خاک اروپا می‌زند. به همه این دلایل ایرانیان داخل کشور بار دیگر از سال ۲۰۱۷قیام کرده‌اند و طالب آزادیهای بنیادین و جایگزینی دیکتاتوری هستند.

ما در اینجا منتهای همبستگی خودمان را با آنها در آزمایشاتی که با آن مواجهند اعلام می‌کنیم و از برنامه آنها برای استقرار دموکراسی در ایران حمایت به‌عمل می‌آوریم. همراه با این زنان و مردان و با مقاومت ایران این هدف را دنبال می‌کنیم تا در تهران به منصه ظهور برسد و رویای یک ایران آزاد را محقق کند.

 دکتر آلخو ویدا کوادراس –رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت
دوستان عزیز،
مثل همیشه بسیار خوشبختم که امروز در میان شما هستم و این جمعیت پر شور را که در اینجا به‌ مناسبت ۴۰امین سالگرد انقلاب ایران علیه دیکتاتوری شاه گرد آمده‌اند می‌بینم.

طی چهار دهه گذشته، مردم ایران خیلی تحت رژیم بنیادگرای اسلامی رنج کشیدند. اما آخوندها نتوانستند بر جنبش مقاومت مردم ایران برای آزادی و دموکراسی پیروز شوند. و شما شاخص آن هستید.

سال گذشته ما شاهد تحولات مهمی در ایران بودیم. ما دیدیم که مردم ایران در سراسر کشور قیام کردند و شعار « اصلاح‌طلب اصول‌گرا، دیگه تمومه ماجرا » را سر دادند. ما دیدیم که « کانون‌های شورشی» مجاهدین خلق همه جا در ایران توسعه یافتند و آفیشها چسباندند و تراکتها توزیع کردند و پیام امید و آزادی را در هر شهر و روستای ایرانی پراکندند.

این کانون‌های شورشی واقعاً آخوندها را به وحشت انداخته‌اند. به‌طوری‌که آنها هیچ راهی جز سرکوب داخلی بیشتر و توسل به تروریسم در اروپا برای حذف فیزیکی مجاهدین خلق ایران و جنبش اپوزیسیون دموکراتیک که در خارج حضور دارد نیافتند.

طی سال گذشته، شش دیپلمات ایرانی، از جمله یک سفیر در موضع، به‌خاطر نقششان در توطئه‌های تروریستی که مخالفان را در خاک اروپا هدف قرار می‌داد، اخراج شدند.

ما شاهد بودیم که سوءقصد با بمب علیه گردهمایی ویلپنت در فرانسه در ژوئیه گذشته خوشبختانه خنثی شد، و همچنین پروژه سوءقصد علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران در آلبانی هنگام برگزاری سال نو ایرانی در مارس گذشته.

این تلاشهای مأیوسانه نشان می‌دهند که حقیقتاً تنها جنبشی که رژیم ایران جدی می‌گیرد، جنبش تحت هدایت مریم رجوی است.

امروز رژیم بیش از همیشه در صحنه بین‌المللی منزوی است و فشار بر روی آخوندها افزایش می‌یابد. این به‌خاطر تروریسم و برنامه مهاجم موشک بالستیک و تأمین مالی گروه‌های تروریستی در منطقه است.

من اتحادیه اروپا را فرامی‌خوانم که در مقابل دیکتاتوری مذهبی تروریستی و بی‌آینده قاطعیت را انتخاب کنند.

اتحادیه اروپا بایستی به سیاست مماشات پایان دهد و از اپوزیسیون ایران به‌جای رژیم آخوندها حمایت کند.

مماشات تنها باعث جری شدن آخوندها برای اقدام به جنایات بشتر در ایران و تروریسم در اروپا خواهد شد.

اتحادیه اروپا بایستی تمامیت وزارت اطلاعات و تمامیت سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد.

زنده باد ایران آزاد