۱۳۹۷ بهمن ۲۹, دوشنبه

ایران - پاکسازی آثار حکومت آخوندی توسط کانون‌های شورشی مجاهدین در تهران، خرم‌آباد، امیدیه، تبریز، آمل، اندیمشک و اردبیل

پاکسازی آثار حکومت آخوندی توسط کانونهای شورشی مجاهدین  گزارشی از فعالیت کانون‌های شورشی مجاهدین خلق ایران برای انهدام نمادهای ولایت فقیه و شکستن طلسم اختناق و سرکوب حکومت ضدبشری حاکم بر ایران اسیر:به‌آتش کشیدن بنر خمینی دجال در تهراناعضای کانون شورشی ۶۵۰تهران در تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه جاری بنر تبلیغات آخوندی حاوی تصاویر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای جلاد را به آتش کشیدند.


انهدام بنر تبلیغات آخوندی در خرم‌آباد
اعضای کانون شورشی ۴۲۴خرم‌آباد نیز در یک عمل انقلابی که با شعار مرگ بر خامنه‌ای درود بر رجوی در تاریخ بیست و پنجم بهمن ۹۷انجام شد یکی از بنرهای تبلیغات آخوندی که حاوی تصاویر سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و خامنه‌ای خونریز بود را به آتش کشیدند.



انهدام بنر منحوس خمینی دجال و خامنه‌ای در امیدیه
بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندی در امیدیه توسط اعضای کانون شورشی ۸۲۲امیدیه به آتش کشیده شد. در این عمل انقلابی که در تاریخ بیست و هفتم بهمن انجام شد تصاویر منحوس خمینی دجال سارق انقلاب ضدسلطنتی مردم ایران و ولی‌فقیه ارتجاع خامنه‌ای ملعون به آتش کشیده شد.



آتش زدن بنر تبلیغات دجالگرانه آخوندی در تبریز
اعضای کانون شورشی ۱۰۸تبریز نیز طی یک عمل انقلابی که در تارخ۲۷بهمن ۹۷به انجام رسید تابلو تبلیغات دجالگرانه آخوندی را آتش زده منطقه را از آثار حکومت ضدبشری آخوندها پاکسازی کردند