۱۳۹۷ بهمن ۲۹, دوشنبه

آخوند روحانی: روزهای ما روزهای آسان نیست روزهای سخت است


آخوند روحانی
آخوند حسن روحانی با اعتراف به این‌که این روزها روزهای سخت است و شرایط جنگی است بالاخره به شکست سیاست امیددرمانی اعتراف کرد.


 رئیس‌جمهور ارتجاع که بلافاصله بعد از تحریم‌های آمریکا در ۱۳آبان مدعی شده بود این تحریم‌ها هیچ تأثیر ندارد روز گذشته در جلسه شورای اداری استان هرمزگان گفت:
« شرایط امروز کشور را باید ما امروز لمس کنیم و بدانیم شرایط چی هست بعضی‌ها باورشان نشده که ما در شرایط جنگ هستیم در شرایط جنگ در میدان جنگ هم خمپاره می‌آید هم گلوله توپ می‌آید هم بمباران میشه هم گلوله مستقیم می‌آید یک عده‌یی زخمی می‌شوند یک عده‌یی شهید می‌شوند یک عده‌یی مفقود می‌شوند ما نمی‌توانیم بگوییم که جنگ را رها کنیم... این معنایش این نیست که در شرایط جنگ مردم ما مشکل ندارند حتماً مردم مشکل دارند شرایط زندگی مردم یک شرایط عادی نیست پر فراز و نشیب است این درست است. بله ممکن است امسال مشکل داشته باشیم سال آینده هم مشکل داشته باشیم ۶ماه اول مشکل داشته باشیم».

 آخوند روحانی به فشارهای بین‌المللی و فشارهای ناشی از تحریم‌ها اذعان کرد و گفت:
«ما کشوری هستیم که ابر قدرتهای بزرگ همه روبه‌روی ما دارند به ما فشار وارد می‌کنند ما چه جور می‌توانیم این پول را الآن همین حمل‌ و نقل توی بندرعباس شما می‌دانید چه وضعی را پیدا کردیم پارسال را نگاه کنید با امسال چقدر کشتی می‌آمد چقدر کشتی می‌آید خوب توی این تحریم ما مشکل پیدا می‌کنیم بی‌مشکل که نیستیم... روزهای ما روزهای آسان نیست روزهای سخت است».