۱۳۹۷ بهمن ۲۸, یکشنبه

کنفرانس امنیتی مونیخ؛ تظاهرات ایرانیان آزاده با شعار ظریف برو گمشو / اسکای نیوز: ایرانیان حکومت ملاها را به چالش کشیدند + فیلم و تصویر




ظهر امروز یکشنبه ۲۸بهمن۹۷، تظاهراتی توسط ایرانیان آزاده و هواداران مجاهدین خلق ایران در محل برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ برگزار می‌شود.

۱۶۰۵: گزارش خبرنگار اسکای نیوز مقابل محل کنفرانس مونیخ از تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور ظریف:

من در محلی در مقابل ساختمان کنفرانس اصلی در مونیخ ایستاده‌ام که صدها تن از افراد اپوزیسیون ایران مستقر در آلمان و اروپا تجمع کرده تا به شرکت‌ کنندگان در کنفرانس این پیام را برسانند که ظریف هیچ حقی ندارد که به‌عنوان نماینده مردم ایران در این کنفرانس شرکت کند

خواسته‌هایی برای اخراج هیات ایران از این کنفرانس وجود دارد.

آنها می‌گویند این نقض صریح حقوق ایرانیها در داخل ایران است و همچنین ایران سعی می‌کند تا منطقه خاورمیانه و حتی اروپا را بی‌ثبات و ناامن کند.
شرکت‌ کنندگان در این تظاهرات در شعار هایشان موضع رژیم ایران را که تظاهر کنندگان و مخالفان در ایران را سرکوب می‌کند محکوم می‌کنند. این پیام تظاهر کنندگان در شهر مونیخ است.

            گزارشگر اسکای نیوز از تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل مونیخ

 ۱۴۳۶: تلویزیون اسکای نیوز:‌ صدها ایرانی مخالف هنگام سخنرانی ظریف در کنفرانس امنیتی مونیخ علیه وی تظاهرات کردند و خواستار مطالبات مردم ایران شدند. آنها حکومت ملاها را به چالش کشیدند.

 ۱۴۳۰: تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل محل برگزاری کنفرانس مونیخ علیه حضور ظریف با شعار ظریف برو گمشو:

       کنفرانس امنیتی مونیخ؛ تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور جواد ظریف
           کنفرانس امنیتی مونیخ؛ تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور جواد ظریف