۱۳۹۷ اسفند ۲, پنجشنبه

ادعای آخوند حسن روحانی: تحریمهای اقتصادی کاری صددرصد تروریستی است!



درحالیکه قیمت دلار بازهم افزایش یافته و تورم و گرانی فزاینده و خطر فوران خشم مردم، حکومت آخوندی را هراسان کرده است، آخوند روحانی در تنگنای تحریمها و بحرانهای گریبانگیر رژیم باردیگر آه و ناله سرداد و با سخافت مدعی شد تحریمهای بانکی علیه دیکتاتوری تروریستی آخوندها، کاری صد درصد تروریستی وحمایت از تروریستهاست.

وی گفت: و البته در فشار به بانکها در فشار به شرکتها کار آمریکا یک کار ۱۰۰ درصد تروریستی است... این ارعاب بخش‌های تجاری و بانکی کاملاً عملیات تروریستی اقتصادی است که آمریکا دارد انجام می دهد
این‌که ما میگیم آمریکا هیچگاه با تروریزم مبارزه نکرده و در بسیاری از موارد از تروریستها حمایت کرده این یکی از موارد این است که خودش بانی این حرکت تروریستی هست.
آخوند روحانی با التماس و درخواست، دست به دامن اتحادیه اروپا برای اجرای وعده های برجامی شد و ضمن سوز وگداز از خروج شرکتهای اروپایی به خاطر تحریمهای آمریکا، گفت: البته ممکن است شرکت های آنها از ترس آمریکا بعضی از پروژه ها را زمین گذاشته باشند ما آماده ایم که با دنیا کار کنیم اما کشورهایی که با ما کار می کنند باید کاملاً حواسشان جمع باشد... ما با اروپا می‌خواهیم یک روابط بسیار خوب و صمیمانه‌ای داشته باشیم اما رفتار غیرمسئولانه کسی را نمی‌پذیریم.هر کس هر تعهدی داده در هر پیمانی در هر جمعی باید به تعهدات خودش عمل بکند فرار به جلو نکند توقع جدید مطرح نکند بگه همان تعهداتی که تا امروز بنا بوده انجام بده انجام داده انجام نداده و خواست ما این است که روابط دوستانه ما با اتحادیه اروپا ادامه پیدا کند و اونها هم همانطور که به ما قول دادند و وعده دادند و تعهد کردند و روبهروی دوربینها اعلام کردند به تعهدات خودشون دقیقاً عمل بکنند.