۱۳۹۷ اسفند ۷, سه‌شنبه

وحشت اعضای مجلس رژیم از پیامدهای گرانی و اعتراضات فزاینده اجتماعی



نمایندگان مجلس ارتجاع هم چنین وحشت حکومت آخوندی از پی آمدهای گرانی و اعتراضات فزاینده اجتماعی را برملا کردند



وقفچی در جلسه روز یکشنبه ۵ اسفند گفت: «با عدد و رقمی که مرکز پژوهشها دادند یک توجه ویژه بکنید به این اعداد در ارتباط با بنزین به حساب مصرف ۹۶ گاز طبیعی، گازوییل و برق... اگر برای یک خانواده چهار نفری حساب کنیم میشه ۴۵۰۰۰۰۰۰ سرانه هر خانواده چهار نفری در سال ما چرا هزینه عنایت بفرمائید ما امروز با تصمیمات غلط مون در گذشته باعث شدیم فقرا فقراتر [ از گوینده است ] و غنی غنیتر شده... امروز فقر بیداد میکنه امروز حاشیه نشینی بیداد می‌کند».
حاجی دلیگانی نیز گفت: «بالاخره ۱۴۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار الآن در سال ۹۷ برای کمک به مردم داده شده اما این در حالی ست که ما یکمرتبه میبینیم مثلاً عدس از دیروز آقای مطهری از ۵۰۰۰ تومان شده ۱۲۰۰۰ تومان یا لوبیا چشم بلبلی شده ۲۰۰۰۰ تومان».
هم‌چنین حاجی بابایی عضو دیگر مجلس رژیم گفت: «ما در این وامصیبت های گرانی سرسام‌آور مردم شکن ما می‌خواهیم از شرکت نفت ۷۵۰۰تا برداریم بدهیم به بازنشسته‌ای که یک و نیم میلیون حقوق می‌گیرد و نمی‌تواند حتی روزمره غذای خودش را تهیه بکند این رأی نیاورد... با این وضع دلار و حقوق شما می‌خواهید گوشت کیلویی ۱۳۰تومان را یکنفر ۲۰۰۰۰۰ تومان حقوقش را اضافه کنید یعنی یک و نیم کیلو گوشت».