۱۴۰۰ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

جواد نامدار: شکوه جنبش

 ایمان بیاوریم به آغاز فصل سبز

چهل و سه سال از عمر منحوس دار و دسته تبهکار و خون‌ریزحاکم گذشت. هرچند هریک روز ادامه حاکمیت این رژیم مساوی کشتارو رنج و فقر و ویرانگری بیشتر برای مردم ایران است؛ اما در مقیاس تاریخی این مدت برای به گور سپردن یک ارتجاع۱۴۰۰ ساله وحشی و درنده چندان طولانی نیست.


اظهارات اخیر خامنه‌ای که از مزدوران و ایادی رژیمش میخواست تا «در موضع دفاعی نمانند» و برای مقابله با «دشمن» دست به «تهاجم ترکیبی» بزنند؛ استیصال سردسته مفلوک یک لشکر شکست خورده و در محاصره‌ای را تداعی میکند که نه راهی به پیش و نه راهی به پس دارد! او پس از ۴۳ سال کشتار و ویرانگری و پس از بر باد دادن همه سرمایه‌های مادی و انسانی کشور اکنون در لبه پرتگاه سرنگونی، رسوایی فساد و دزدی‌های نجومی بالاترین رده‌های سپاه سرکوبگر و اضمحلال این نهاد و دیگر ارگانهای تحت امرش را نظاره‌گر است.

خامنه‌ای بیهوده برای مزدوران غرقه در منجلاب جنایت و فسادش فرمان «تهاجم ترکیبیِ»! صادر میکند. او حتما صدای مردم که اینروزها با شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «مرگ بر دیکتاتور، زنده باد آزادی، درود بر رجوی» در کوی و برزن و در رادیو-تلویزیونها و بازارها فریاد می‌کنند را شنیده است. او حتما میدان‌های خالی و کسادی بی‌سابقه بالماسکه‌هایی که بمناسبت سالروز حکومت ننگینشان بر پا می‌کردند را دیده است. او خوب میداند که «بحرانهای ترکیبی» اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و بین‌المللی موجود حاصل ۴۳ سال جنایت و سرکوب در داخل و تروریسم و توهم برپایی یک امپراطوری ارتجاعی در منطقه است. حالا اما زمان درو کردن آنچه او خود و همدستانش کاشته اند فرا رسیده است.

مردم آگاه و هوشیار ایران با مقاومت سترگ و شکوهمند خود در برابر این حکومت جرار، یکی از پر شکوه ترین صفحات تاریخ معاصر ایران را رقم زده‌اند. آنها مقهور سرکوب وحشیانه و توطیه های اصلاح طلبانه قلابی آنها که در مقاطع مختلف و با حیله های گوناگون یکروز با عبای قهوه ای و روز دیگر با عبای بدن‌نما و حتی با حمایت از نوستالژی بازگشت به دیکتاتوری گذشته طراحی میشوند نیز نگردیدند

حالا بعد از آن همه دردها، رنجها،کشتارها و جانهای پاکی که چون پرچمهای شرف و افتخار بر چوبه های دار به اهتزاز درآمدند یا بر تیرکهای اعدام بوسه زدند، آری علیرغم همه مصیبتهایی که مردم ما متحمل شدند؛ مقاومت سترگ سراسری مردم ایران آخوندهای دزد و جانی و ویرانگر را به خاک سیاه نشانده است. آنچه از این جرثومه جنایت باقی مانده جسد متعفن یک باند مافیایی است که بوی تعفن آن فراتر از مرزهای ایران تمامی خاورمیانه و جهان را فرا گرفته است اکنون به پاس فداکاریها، به پاس جانبازیها،به پاس قیامهای سراسری، به پاس شهامت و رشادت فرزندان دلیر این مرز و بوم که با فتوای خمینی جلاد؛ مظلومانه و با شقاوتی بی مانند در سیاه چالها دسته دسته قتل عام شدند؛ به پاس ۱۵۰۰ جانهای پاکی که در قیام ۹۸ به خاک افتادند، به پاس رنج مادران و غم پدران، به پاس جانفشانی زندانیانی که شکنجه شدند و شرایط طاقت فرسای اسارتگاهها را متحمل شدند، به پاس آعتراضات و مقاومت سراسری زنان ستمدیده، کارگران، دهقانان،معلمان،دانشجویان، مالباختگان و به پاس غم و اندوه بی پایان خانواده قربانیان جنایت شلیک به هواپیمای اوکراینی و به پاس مبارزه بی امان پیشتازان آزادی، مجاهدین و مبارزینی که در مصاف با دشمن خونخوار از همه چیز خود گذشتند تا آزادی را برای مردمشان به ارمغان بیاورند و سر انجام به پاس مقاومت شکوهمند مردم قهرمان ایران با هر عقیده و مرام، مذهب و ملیت که تسلیم نشدند و با«نه بزرگ» خود به سرنگونی رژیم ولایت فقیه و بر قراری آزادی و دمکراسی”آری» گفتند؛ در آغاز فصل سبز. دست در دست هم به استقبال بهار شکوفای آزادی میرویم