۱۳۹۹ آبان ۱۱, یکشنبه

حمله شبانه و تخریب خانه های مردم در چابهار

 ضرب و شتم کودکان و زنان با شوکر و اسپری گاز فلفل توسط مزدوران خامنه ای

مزدوران خامنه ای در چابهار به محله گلشهر، خیابان تیس، کوچه تیسِ ۷ حمله کرده و با بولدوزر خانه های مردم را تخریب کردند. در این تهاجم وحشیانه و ضدانسانی که از ساعت ۲ بامداد شنبه دهم آبان شروع شد شهردار چابهار با مامورین امنیتی و لباس شخصی رژیم ولایت فقیه و ماموران سرکوبگر انتظامی با حمله به مردم اقدام به تخریب منازل مردم کردند. اما با مقاومت و اعتراض شدید ساکنان خانه ها روبرو شدند".

ماموران جنایتکار خامنه ای حتی کودکان و زنان را با استفاده از شوکر، اسپری فلفل و باتوم مضروب کردند در اثر این تهاجم وحشیانه یکی از زنان بیهوش شد. ماموران خامنه ای دو نفر از جمله یک زن را بازداشت کردند که بر اثر مقاومت و اعتراض مردم پس از چند ساعت مجبور به آزادی آنها شدند.

ماموران وحشی خامنه ای روز جمعه نیز درحاجی آباد هرمزگان به خانه های مردم حمله کردند و آنها را تخریب کردند.

افکت خانمی که درهرمزگان گزارش می کند: این هم وضعیت امروز ظهر، حاجی آباد هرمزگان، یک مشت آدم عوضیِ اشغال بی پدر و مادر، برای زمینی که پروانه دارد، سند داره،همه چیز دارد آمدن اینجوری شاخ و شونه کشیدن، هرچی خونه هست رو خراب کردن، کلی هزینه با این مصالح گرون، هر چی هم جوانها را زدن و آشوب به پا کردن، زنها را زدن، خونه ها رو خراب کردن، جوانها را هم بردند، از نیروی انتظامی بگیر تا مسکن و شهر سازی، فیلمش را هم استوری می کنم ببینید، تف به غیرتت رهبر بی ناموس(خامنه ای). تف به غیرتت روحانی کثافت، آشغال عوضی، هرزه حرام خور، پدرسگ.