۱۳۹۷ مرداد ۱۷, چهارشنبه

غیظ آخوند روحانی از مجاهدین به‌خاطر فراخوان به قیام و سرنگونی نظام


پس از سکوت مرگبار خامنه ای و روحانی و دیگر سران نظام آخوندی در واکنش به قیامهای مردم به ستوه آمده و جوانان شورشی که در شهرها و نقاط مختلف کشور روزانه فوران می کند، سرانجام آخوند روحانی در تلویزیون حکومتی در روز پانزدهم مرداد ۹۷ به صحنه آمد.

وی همانند خامنه ای در نوزدهم دیماه۹۶ غیظ وکین نظام ولایت فقیه از مجاهدین به خاطر فراخوان به قیام و سرنگونی و برافراشتن پرچم صلح و آزادی در برابرجنگ ضدمیهنی وعربده های جنگ جنگ خمینی، برملا کرد. ناظران سیاسی حرفهای روحانی علیه مجاهدین و قیام مردم را جدیترین حرفش در میان وراجی های تکراری و طولانی تلویزیونی او توصیف کرده اند.
آخوند روحانی، در بیان خشم و هراس نظام آخوندی از مجاهدین خلق ایران -که آشکار برنامه ریزی شده و طراحی شده توسط تلویزیون تحت امر خامنه ای بود- ضمن لجن پراکنیهای رایج آخوندی، گفت: فقط مجاهدین می گویند این رژیم ضعیف است و مردم نباید به فراخوان مجاهدین به خیابان بیایند و اغتشاش کنند.

مجری تلویزیون رژیم: تلاش های زیادی رو از خارج از کشور می کنند بخصوص رسانه ها، فضاهای مجازی و ابزارهایی که در دست هست برای اینکه رو موج مطالبات و خواسته های مردم سوار بشن و در شرایط سیاسی اجتماعی خاص بهم ریختگی هایی رو ایجاد بکنند حتی صحبت از تغییر نظام می کنند و موضوعاتی ازاین دست، شما پاسخ تون چیه و تحلیل تون؟.

آخوند روحانی: من هیچ نگرانی از نظام ندارم، این ها یه حرف های خیلی کودکانه ای است که مثلا چهار نفر تو آمریکا که حالا سالها آرزو داشتند با یک مشت تروریست در تماس هستند، در رابطه هستند، و میرن بهشون دست میدهند، میرن باهاشون می نشینند، بهشون کمک مالی می کنند، اون هم یک گروهک تروریستی که اصلا مردم از عمق جان نسبت به اونها نفرت دارند، یعنی منافقینی که در زمان جنگ و در زمانی که مردم برای سرزمین شون می جنگیدند رفتند با صدام متحد شدند، از پشت به مردم ما خنجر زدند، منفورترین گروهک در تاریخ ایران به نظرمن هستند، خب اونا ممکنه یک تصوراتی این چنینی تو ذهنشون بیاد که مثلا این نظام مستحکمه، این نظام قویه، ضعیفه، به نظرمن امروز نظام ما از همیشه مستحکم تره.
دیماه پارسال در پنج دی تقریبا یک اعتراضاتی از یک شهری در ایران آغاز شد بعد سرایت کرد به شهرهای دیگر این اعتراضات حالا شرایط خودش را داشته که مردم ما میدانند بعضی ها معترض بودند بعضی ها دنبال اغتشاش بودند دنبال سوء استفاده بودند.
حتی اعتراض مردم اشکال نداره تظاهرات مردم اگر در چارچوب قانون باشه حق مردم هست منتهی نه اینکه یک عده ای پاسخ بدهند به یک گروهک یک عده پاسخ بدهند».