۱۳۹۴ آذر ۹, دوشنبه

ایران - کمیسیون امنیت و ضد تروریسم: رژیم آخوندی در مرداب جنگ با مردم سوریه و تلفات گسترده پاسداران و مزدوران آن

 
۵۰۰۰ پاسدار، عوامل حزب الشیطان و هزاران مزدور عراقی و هزاران اجیر شده افغانی و پاکستانی در سوریه
اسامی 16 تن از پاسدار سرتیپ های سپاه که تا کنون در سوریه کشته شده اند
در ادامه اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت در روز ۷ آذر (۲۸نوامبر) در مورد مجروح شدن قاسم سلیمانی، سرکرده جنایتکار نیروی تروریستی قدس، در سوریه، اطلاعات تکمیلی زیر درباره ابعاد حضور پاسداران و مزدوران رژیم آخوندی در سوریه و تلفات پی در پی آنها که از درون سپاه پاسداران به دست آمده، شایان توجه است:

ایران - سلسله اعتصاب ها و تجمعات اعتراضی کارگران،‌ بازاریان در شهرهای میهن

 
اعتصاب و تجمع اعتراضی کارگران تبریز کف در شهرستان مرند
روز دوشنبه ۹ آذر، نزدیک به 800 نفر از کارگران کارخانه تبریز کف در اعتصاب و اعتراض هستند. این کارگران که 24 ماه حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده اند در این کارخانه تحمع کرده و به خاطر وضعیت بد معیشتی و مشکلات خود علیه مقامات دست اندرکار دست به اعتراض زدند.

عاشقترين عاشقها، محمود نيشابوري


پروانه وار به آتش زدند و پر و بال بسوزاندند تا انقلاب مردم ايران در آتش خيانت و معامله و هزاران توطئه ديگر نسوزد، بلکه زبانههاي آتش انقلات اوج بگيرد و به آسمان سر بسايد. 24 شهيد ليبرتي آزادترين و رهاترين بودند.

امان از ظلم، امان از جور، امان از بیداد!" "شعله پاکروان!"

صبح روز شنبه۳۰ آبان ۲۱نوامبر، ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﮔﺎﺭﺩ ﻭﯾﮋﻩ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺍﻧﺘﻈﺎﻣﯽ ﻭ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺍﻣﻨﯿﺘﯽ به آکسیون معترضین درجلوی زندان اوین یورش برد.
شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه ای خواستارآزادی فوری زندانیان شد. درقسمتی ازاین فراخوان امده است:

علی شمخانی: تا پرونده "فعالیتهای احتمالی نظامی" ایران بسته نشود، توافق اتمی اجرایی نمی شود


علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم می گوید اجرای توافق جامع اتمی (برجام) بدون بسته شدن پرونده مربوط به "ابعاد احتمالی نظامی" موسوم به "پی ام دی" امکان‌پذیر نمی باشد. این مقام ارشد شورای عالی امنیت ملی نسبت به اقدامات جدی آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بستن پرونده "پی ام دی" تاکید می کند.

خبر ویژه مسدود شدن تمامی حسابهای ایرانیان در بانک تب فرانسوی




بانک تب فرانسه از هفته گذشته اموال و دارایی‌های ایرانیانی که در رابـطه با رژیـــــــــــــــم تروریستی آخوندی میباشند و با ایران در ارتباط هستنــــد را در
تمـامی شعبات مختلف خود در سراسر جهان را تا روشن شدن وضعیت شان
با رژیم تروریستی مسدود کرد .

فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو

 
 
هفته خیزش و اعتراض در هرزمان، هرمکان
 
با شعار: ”مرگ بر اصل ولایت‌فقیه - زنده باد ارتش آزادی فراخوان ستاد اجتماعی مجاهدین در داخل کشور به‌مناسبت ۱۶آذر
 
روز دانشجو، روز «اتحاد، مبارزه، پیروزی»

خاطرات زندان – قسمت ششم ـــ رضا شميراني روزهاي آغاز قتل عام

رضا شمیرانی قتل عام زندانیان سیاسی و مجاهدین خلق ایران در دهه ۶۰  اعدام های جمعی و گورهای جمعی در خاوران
 
مرداد ۶۷ ساعت سه بعد از ظهر یکی از پاسداران آمد و امیر را از سلول ما و محمدرضا سرادار را از سلول دو بعد از ما صدا کرد و گفت: لباس بپوشید و بیایید بیرون.
ما از قدیمیهای زندان بودیم با تجربه های زیاد، اما حس عجیبی داشتیم.  احساس میکردیم اوضاع خوب نیست و خبرهایی شده که ما از آن بی اطلاع هستیم.

نگرانی رژیم آخوندی از گزارش یوکیا آمانو دبیر کل آژآنس انرژی اتمی

پاسدار علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم ایران ضمن ابراز نگرانی از گزارش اخیر یوکیا آمانو مدعی شد «بدون مختومه شدن پرونده گذشته هسته‌ای، امکان اجرای برجام وجود ندارد».

علی مطهری: فکر می‌کنند هر کاری باید نظر ولی فقیه باشد

علی مطهری عضو مجلس ارتجاع که در یک میز گرد تحت عنوان «مجلس، انتخابات، خمینی» شرکت کرده بود، زیراب ولی فقیه یک شبه ارتجاع را زد و گفت: «من بعضی جاها هم گفتم که ای کاش امام چند سال بعد از جنگ هم بودند و رهبری ایشان را در حالت عادی هم می‌دیدیم شاید برای امروز ما خیلی بهتر بود».

آغاز کنفرانس جهانی تغییرات آب و هوایی در پاریس با محکومیت تروریسم

کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد امروز دوشنبه ۹ آذر با حضور رهبران و نمایندگان ۱۹۵ کشور جهان در شمال پاریس آغاز به کار کرد. این کنفرانس در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نشست سران جهان برا ی گفتگو در مورد تغییرات آب و هوایی در شمال پاریس با یک دقیقه سکوت برای قربانیان حملات تروریستی اخیر در پاریس آِغاز به کار کرد.

سناتور مک کین: باید مشکل اسد و داعش را باهم حل کنیم

سناتور جان مک کین و سناتور لیندزی گراهام که به بغداد سفر کرده اند در مصاحبه یی با شبکه تلویزیون سی بی اس بر اعزام نیروی زمینی به عراق و سوریه تأکید کردند.

۱۳۹۴ آذر ۸, یکشنبه

واشينگتن تايمز : پارادوكس اوباما در خاور ميانه؛ به قلم سونا صمصامي

واشينگتن تايمز ۵/۹/۹۴:« به قلم سونا صمصامي-مخالفت با خشونت و همزمان احياي رژيم ايران متناقض يكديگر است
 اكثر دانشجويان فيزيك ۱۰۱ در معرض آزمايش ذهني شناخته شده اي به نام "گربه شرودينيگر" قرار گرفته اند. در اين آزمايش، فيزيكدان شهير دانماركي اروين شرودينيگر ويژگي هاي نامعقول يك تئوري كوانتومي كه اجازه ميدهد يك گربه فرضي همزمان هم زنده و هم مرده باشد را به تصوير ميكشد. با اين حال، اين غير ممكن است، يك پارادوكس. متاسفانه، گربه زنده يا مرده شرودينيگر شايد بهترين تصوير از سياست متضاد غرب در قبال خاور ميانه و به طور خاص ايران باشد.

مالكي پس از شكست در حل اختلافات خود با العبادي ، در تهران است

زنامه الشرق الاوسط-لندن ۷/۹/۹۴:« برغم سفرهاي متعددش به ايران، نوري مالكي نخست وزير سابق عراق اين بار بسيار تمايل داشت كه سفرش در كادر يك سفر مداواي بيماري قند و فشار خون جاي بگيرد. كمااينكه راغب بود هديه كوچكي به تهران تقديم كند،

نويسنده مبارز كليد واژه تطهير ساعدي

سايت فردا نيوز(رژيم)5/9/94:« روزنامه جوان: برخي رسانه‌ها و نشريات داخلي با بهره گيري از غفلت بزرگ مسئولان، هر ساله با فرا رسيدن [سالروز درگذشت] غلامحسين ساعدي، نويسنده محبوب [مجاهدين] و ضدانقلاب كه سابقه هتاكي‌هاي متعددي به رهبر كبير انقلاب را دارد، به تعريف و تمجيد از اين عنصر مي‌پردازند. 

ربط کشتار مردم سوریه به خالی تر شدن جیب مردم ایران

 
الهه عظیم فر عضو شوراي مركزي مجاهدين و عضو شوراي ملي مقاومت ايران
پس از آنکه در اثر قتل عام مردم سوریه توسط بشار اسد تروریسم داعش از خاورمیانه به خیابانهای اروپا کشیده شده اخبار سوریه داغ تر از قبل است. نقش رژیم آخوندی در سوریه بر هر کس که روشن نباشد بر مردم ایران مثل روز روشن است چرا که اثرات آنرا هر روز با گوشت و پوست و در جیب خود لمس میکنند.

كميسيون‌‌‌‌‌امنيت و ضدتروريسم


جراحت شديد سليماني سركرده نيروي قدس و كشته شدن شمار زيادي از سرتيپ پاسدارها در سوريه
بر اساس گزارشهاي رسيده از درون سپاه پاسداران، پاسدار قاسم سليماني سركرده جنايتكار نيروي تروريستي قدس دو هفته پيش در جبهه جنوبي حلب از چند نقطه از جمله سر به خاطر اصابت تركش به شدت مجروح شده است. خودروي قاسم سليماني كه بر عمليات پاسداران و ديگر نيروهاي مزدور نظارت مي كرد، توسط ارتش آزاد سوريه مورد آتشباري قرار گرفت.

داعش جنايت تروريستي پاريس را به عهده ميگيرد و ابوداعش اهداف آنها تبليغ ميكند


 
در روز جمعه 13 نوامبر 2015 پاريس در آتش بنيادگرائي و تروريسم با بيش از 130 كشته  و بيش از 350 نفر مجروح داغدار شد. جنايت تروريستي در هرجا و در مورد هر قرباني، مزموم و محكوم است ولي كشتار مردم بي گناه در يك ترور كور با ابعاد گسترده يك جنايت عليه بشريت است و از طرف ديگر با منتسب كردن خود به اسلام و مسلماني بزرگترين خيانت به اسلام و مسلمانان واقعي است.

برجام یا پی‌ام‌دی؟ بلوف در بن‌بست






اجرای برجام دوباره با یک گیر و توقف دیگر مواجه شده است. عراقچی روز چهارشنبه گذشته (4آذر) به کشورهای 5+1 هشدار داد که بین اجرای برجام یا PMD باید یکی را انتخاب کنند.

قاسم سليماني بالاترين فرمانده تروريست خامنه اي در بيمارستان بقيه الله با مرگ دست و پنجه نرم ميكند

ايران اسرار
قاسم سليماني كه شخصا به پوتين وعده داده بود كه در صورت بمباران اپوزسيون سوريه تعادل قوا در جبهه ها بسرعت تغيير ميكند و سپاه پاسداران با حزب الله مناطقي كه از در سه ماهه دوم 2015 بشار اسد از دست داده را مجددا تسخير خواهند كرد، نه تنها موفق نشد كه منطقه را از نيروهاي مقاومت سوريه بازپس بگيرد بلكه بعداز هلاكت سرتيپ پاسدار همداني و بيش از 80 فرمانده پاسدارش هم اكنون خودش در بيمارستان بقيه الله سپاه با مرگ دست پنجه نرم ميكند.

به مناسبت هفدهمین سالگرد قتل‌های زنجیره‌ای

اکنون بیش از هزاران صفحه و ده‌ها فایل صوتی و تصویری درباره «پرونده قتل‌های زنجیره‌ای» منتشر شده است. با این همه، بُعدهای اصلی این جنایت‌ها، هنوز در پرده مانده و دانستی‌های اصلی این پرونده، حتی از دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی از بایگانی‌های فوق محرمانه حکومت اسلامی تاکنون «رها» نشده است.

آتش سوزی جنگل های نور همچنان ادامه دارد

 
 
با گذشت سه روز از آتش مهیب در جنگل های منطقه نور همچنین شاهد بی عملی رژیم آخوندی در زمینه مقابله با این بحران محیط زیستی هستیم.

سهیلا دشتی:‌ کلیت رژیم در گرداب انتخابات

 
اسفند ماه امسال انتخابات مجلس شورای رژیم و انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان صورت می گیرد. که صحنه دیگری برای نشان دادن تعارض و دشمنی بین دو جناح حاکم رژیم است. قصد از نوشتن این مطلب این است که زوایای بحث های انتخاباتی دو جناح را روشن کینم. هر کدام ار این دو جناح برای چه مسئله ای می تواند به بحث انتخاباتی تبدیل شود.

طیبه داوری:‌ توهین به هموطن آذری، اهانت به هرایرانی است

ادای احترام به حقوق مردم، و حفظ حریم ارزشهای انسانی، مرز نمی شناسد.
چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
اخیرا درشهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی وغربی شاهد خیزشهای گسترده و بهم پیوسته هموطنان مان بودیم .مردم بجان آمده آذری علیه توهین یک برنامه تلویزیون رژیم به ملت غیورآذربایجان در شهرهای اردبیل، میاندوآب، اهر، وهمچنین تهران، رباط کریم، شهریارو برخی نقاط دیگر بپا خاستند

ناهید همت آبادی: من مسلمانم رو در روی تروریسم

اگر حتی گبر*1، کلیمی، مسیحی و بی هر باور دینی هم بودم باز از موضع انسانی با داشتن درصد ناچیزی از اخلاق، شرافت و محبت نیز گستاخی و جسارت این را اما هیچ نداشتم که زندگی یک جاندار کوچک بی آزار را سلب نمایم چه رسد زندگی آدمها را آنهم با نام دین و آیین خدا و ذکر دروغین اسم پیامبر اسلام بر پرچمهای سیاه جهل و جنون مرگ و جنایت که در آیین و آداب همه ادیان الهی و غیر آن نیز نه تنها قتل نفس و کشتار به هر صورت منع گردیده بلکه بر مهرورزی به همنوع و همدردی با همسایه و دیگر مسلکان نیز تأکید شده.

مهرداد هرسینی:‌ به سازمان ملل و ایالات متحده - قتل عامی دیگر در راه است

طی روزهای اخیر دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهنمان از طریق عوامل و باند های دست نشانده خود در عراق دست به راه اندازی مجدد سریال «تجمع خانواده های اعضاء» مجاهدین خلق ایران در مقابل درب کمپ لیبرتی زده است. برگزاری صدباره چنین تجمعات سازمان داده شده از سوی وزارت بدنام اطلاعات آخوندی تحت نام «خانواده» به مانند سنوات قبلی زمینه سازی برای کشتار در زندان لیبرتی است.

جراحت شديد پاسدار قاسم سليماني سركرده نيروي قدس و كشته شدن شمار زيادي از سرتيپ پاسدارها در سوريه

كميسيون امنيت و ضد تروريسم شورای ملی مقاومت ایران:
بر اساس گزارشهاي رسيده از درون سپاه پاسداران، پاسدار قاسم سليماني سركرده جنايتكار نيروي تروريستي قدس دو هفته پيش در جبهه جنوبي حلب از چند نقطه از جمله سر به خاطر اصابت تركش به شدت مجروح شده است. خودروي قاسم سليماني كه بر عمليات پاسداران و ديگر نيروهاي مزدور نظارت مي كرد، توسط ارتش آزاد سوريه مورد آتشباري قرار گرفت.

رشته های نامرئی میان تروریسم رژیم آخوندی و گروههای تروریستی در افریقا

 
 
 
دستگیری دو تن از تروریستهای نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران توسط نیروهای امنیتی کنیا و اظهارنظرهای بعد از آن، باردیگر، رشته‌های نامرئی میان رژیم آخوندی و تروریسم وحشیانه تحت نام اسلام در آفریقا را برملا کرده است؛
خبرگزاری آسوشیتدپرس (7آذر94)، پس از دستگیری دو تن از عوامل نیروی تروریستی در کنیا به نقل از متخصصان امور تروریسم گزارش داد،

سونامی فارغ التحصیلان بیکار در ایران

 
 
یکی از معضلات جوانان کشورمان بیکاری فارغ التحصلان دانشگاهی است. جوانانی که با گرفتن مدارک دکترا، به لشکر بیکاران افزوده می شوند.
روز پنجشنبه 5آذر مرکز آمار رژیم اعلام کرد ۱۱۰ هزار نفر با مدرک دکترا در کشور بیکارند …

نامه مادران شهدای مجاهد خلق در محکومیت تجمع خانواده های وزارت اطلاعات در مقابل لیبرتی

 
در پی شکست طرح جنایتکارانه کشتار انبوه در موشک باران زندان لیبرتی، خامنه ای جنایتکار ولی فقیه نظام که در گرداب سرنگونی دست و پا میزند یک بار دیگر برای تمهید مقدمات تکرار این جنایت و با همکاری ارگان سرکوب مجاهدین در دفتر نخست وزیری عراق و بطور مشخص فالح فیاض جنایتکار و تحت امر قاسم سلیمانی و مالکی نخست وزیر برکنار شده پیشین، عده ای از مزدوران خود را تحت عنوان خانواده اشرفیان مستقر در لیبرتی به مقابل درب لیبرتی گسیل کرده است.

تسلیت به آقای محمد شمس به خاطر درگذشت پدر گرامیش روانشاد ابوالقاسم شمس

 
 
صبح امروز (شنبه ۷ آذر ۱۳۹۴) آقای ابوالقاسم شمس، پدر استاد محمد شمس در سن ۹۴سالگی در بیمارستانی در تهران درگذشت.

۱۳۹۴ آذر ۶, جمعه

تاج عزت ما در ليبرتي ـ رحمان ش

تاج عزت ما در ليبرتي ـ رحمان ش
 
«سال 57 در زندان قصر بود. آن موقع من سه سال بود كه به جرم هواداري از سازمان در زندان‌هاي مختلف بودم ولي هنوز به بزرگترين آرزوي خودم يعني ديدار برادر مسعود نرسيده بودم هر روز انواع اخبار و تفاسير و جزوات و كتاب‌هاي او به دستمان مي‌رسيد و تغذيه مي‌شديم ولي اين‌ها كجا و ديدار و وصل حضوري كجا؟

چشم اندازتقابل رژیم (ایران) با آژانس بین المللی اتمی

 
نزدیک شدن موعد انتشار گزارش نهایی آژانس بین المللی انرژی اتمی از روند همکاری های رژیم آخوندی با این ارگان بین المللی و همچنین سوابق فعالیت های «نظامی و غیرنظامی» آن، اکنون دلشوره عجیبی در میان متولیان حکومت براه افتاده است.

نصب دوربینهای جدید برای شناسایی دقیقتر در لیبرتی و وارد کردن تلفات بیشتر در حملات بعدی

  
در روز پنجشنبه ۵ آذر (۲۶ نوامبر۲۰۱۵) مأموران کمیته سرکوب مجاهدین اشرف به ریاست فالح فیاض، مشاور امنیتی دولت عراق، دوربینهای جدیدی را در اطراف محل استقرار مجاهدین لیبرتی نصب کردند.

عربستان سعودی رهبران حزب الله لبنان را در لیست سیاه تروریسم قرار داد



سرپوش گذاشتن بر فعالیتهای مالی این حزب ایجاد کرده اند، در لیست سیاه تروریسم قرار داد.
وزارت کشور پادشاهی سعودی در بیانیه خود اعلام کرد فعالیتهای حزب الله را هدف قرار داده است. در میان اسامی که در این لیست قرار دارند می توان به نام محمد

بچه‌ها این بابک زنجانیه

بچه‌ها این بابک زنجانیه – هادی خرسندی

بچه‌ها این بابک زنجانیه


عشق رهبر، یار رفسنجانیه

براي در هم شكستن داعش، اسد بايد برود و بالهاي ايران بايد قطع شود



جوليو ماريا ترتزي وزير امور خارجه سابق ايتاليا است.
در 18 سپتامبر ساكنان يك ساختمان را بازرسي مي كنند كه در آنچه فعالان مي گويند بمباران توسط نيروهاي وفادار به رئيس جمهور بشار اسد در سوريه، در بصري الشام بود، اسيب ديده بود. نويسنده استدلال مي كند غرب بايد به صراحت در فشار آوردن براي بركناري اسد قاطع باشد -

آژانس: نمی توانیم بگوییم ایران دنبال بمب اتم نبوده است


رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی وابسته به سازمان ملل متحد روز پنجشنبه 26 نوامبر اعلام کرد که گزارش این آژانس در باره ابعاد نظامی برنامه اتمی ایران به نتیجه قطعی نرسیده است.

فراخوان به خلع‌يد از رژيم آخوندي درکشورهاي عربي


يانيه کميته پارلماني مصري براي ايران آزاد- دفاع از حقوق مجاهدان اشرفي در ليبرتي
« رژيم مذهبي حاکم بر ايران که به‌دنبال شکست و عقب نشيني در پروژه اتمي، خود را در چنبره بحرانهاي خفه‌کننده داخلي، منطقه‌اي و بين‌المللي مي‌بيند، کماکان راه‌حل را در صدور بيشتر بحران به خارج از مرزها و به‌ويژه ادامه سياستهاي خصمانه و مداخله جويانه‌اش در کشورهاي عربي و در سرکوب نيروي اصلي اپوزيسيون خود در داخل و خارج کشور مي‌يابد.

حمله جنگنده های روسی به کاروان باری ترکیه حامل کمکهای انسان دوستانه به مردم سوریه




بگفته منابع ترکی کاروان کامیونهای ترک که حامل کمکهای انسان دوستانه و لوازم ساختمانی بود پس از ورود به خاک سوریه هدف حملات هوایی از طرف روسیه قرار گرفت.

تلویزیون سی ان ان : فرانسه باید از ماده ۵ منشور ناتو استفاده کند

سناتور لیندزی گراهام معتقد است بعد از حملات تروریستی پاریس، فرانسه باید از ماده 5 منشور ناتو استفاده کند.
تلویزیون سی ان ان از سناتور گراهام پرسید: آیا معتقدید که اگر فرانسه درخواست کند تا ناتو به ماده 5 که می گوید حمله به یک عضو، حمله به همه است متوسل شود، آمریکا و ناتو باید رسما علیه داعش اعلان جنگ کنند؟

خاطرات زندان – قسمت هفتم - رضا شمیرانی دست اندر کاران قتل عام در زندان اوین

 
در زندان اوین آخوند مرتضوی در موضع رئیس زندان و حسین‌زاده در مقام مدیر زندان نقش فعالی بازی می کردند. مجتبی حلوایی عسکر به عنوان مسئول امنیتی و انتظامی زندان به همراه محمد الهی، به شکار زندانیان در بندها رفته و آن‌ها را برای آوردن به دادگاه، دسته‌بندی می‌کردند. حدّاد و سید مجید ضیایی نیز از موضع دادیار زندان و کسانی که از نزدیک زندانیها را می شناختند و در جریان کار آنها بودند،

۱۳۹۴ آذر ۵, پنجشنبه

شوی مضحک سفارت آخوندها و کمیته سرکوب مجاهدین اشرف

بردن مزدوران در پوش خانواده به مجلس عراق
فراخوان برای بازدید هیأتی از وکلا و پارلمانترها از اروپا، آمریکا و کشورهای عربی از لیبرتی
روز سه شنبه سوم آذر 1394 سفارت رژیم ایران در بغداد و کمیته سرکوب مجاهدان اشرف به ریاست فالح فیاض، مشاور امنیتی دولت عراق، و در همدستی با مزدور شناخته شده نیروی قدس عباس البیاتی از باند مالکی، در یک شوی مضحک، یک گروه از مزدوران وزارت اطلاعات و نیروی قدس را در پوش خانواده ساکنان لیبرتی به پارلمان عراق بردند

بدون هیچ مقدمه ای به چند نکته زیر دقت کنید:

 
 سهیلا دشتی
 
 
1)   خامنه ای نه تنها پیامی در همدردی با مردم فرانسه یا در محکوم کردن این حملات جنایتکارانه نفرستاد، بلکه کاریکاتور زیر را در صفحه رسمی اش گذاشته است. در این کاریکاتور عمو سام بوم رنگ سیاهى که رویش نوشته شده ISIS را به سمت سوریه پرتاب می کند ولی این بوم رنگ بر می گردد و در قلب مردم فرانسه می نشنید. عمو سام (پیر مردی سفید موی که حتما قرابتی با اوبامای رنگین پوست ندارد)، رویش رابر می گرداند و با تعجب می گوید:” اوپس”

بسیج هم ابزار جنگ باندی


بسیج ضدخلقی که به‌عنوان یکی از اهرمهای مهم پیشبرد سرکوب نظام ولایت از ابتدای تشکیل آن توسط خمینی تا به امروز بوده است.

اکنون به ابزاری در جنگ باندی و به قول رفسنجانی به ”سوءاستفاده“ باندهای رژیم تبدیل شده است.

اردوغان:.قصد جنگ افروزی نداریم...هدف روسیه بقای اسد است



ورئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه 25 نوامبر گفت که قسمت هایی از هواپیمای روسی در خاک ترکیه افتاده است، و این هواپیما ترکها را هدف قرار داده بود. او افزود "قصد جنگ افروزی نداریم، و همه ما از امنیت و حقوق برادرانمان دفاع می کنیم."

اعلام همبستگی ناتو با ترکیه در ارتباط با سرنگونی جت روسی

وجود آن‌که رئیس‌جمهوری روسیه می‌گوید ترکیه هواپیمای جنگی روسیه را خارج از حریم هوایی ترکیه هدف حمله قرار داده، دبیرکل ناتو این اظهارات را به طور کامل رد کرده و با ترکیه اعلام حمایت و همبستگی کرد.
ارتش ترکیه بامداد سه‌شنبه سوم آذر اعلام کرد که یک هواپیمای جنگی روسی که حریم هوایی ترکیه را در مرز سوریه نقض کرده بود، «پس از چندین بار اخطار» سرنگون کرده است.

حسن نایب‌آقا: بزرگترین داستان عالم

گندخواران جهان، در ایران و سراسر دنیا، به دور لاشة موجودی که نام آن رژیم جمهوری اسلامی است، گردآمده‌اند. بیش از 37 سال است که سلطه‌گران و چپاولگران شرق و غرب عالم بر سر مردم ایران ریخته اند تا به هر زوری آنها را وادار به تسلیم کنند. اتحاد و همدستی اینها علیه مردم ایران، از چین و روسیه گرفته تا کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا و استرالیا و بقیه، در تاریخ بشر هرگز دیده نشده است.

ایران- برجام – تهدید آژانس بین المللی انرژی اتمی

 
دیکتاتوری زهر خورده خامنه ای از طریق عضو تیم مذاکره اتمی خود، دست به تهدید آژانس بین المللی انرژی زد.
عباس عراقچی در این رابطه گفت: «شورای حکام و آژانس بین المللی انرژی اتمی بین پی.ام.دی و برجام باید یکی را انتخاب کنند و در صورت بازماندن پنجره ای از تعهدات طرف مقابل ایران نیز به تعهدات داده شده عمل نخواهد کرد».
وی در ادامه افزود: «در صورتی که یوکیو آمانو و یا شورای حکام گزارش خود را به نوعی ارایه کند که در آن به تعهدات مقررشده عمل نشود جمهوری اسلامی ایران نیز برجام را متوقف خواهد کرد. طرف های غربی، اعضای شورای حکام و آقای آمانو و ۱+۵ باید بدانند که اگر پی ام دی به صورت کامل بسته نشود و اگر زمینه ای برای بازگشت آن در آینده بخواهد وجود داشته باشد معنی اش این است که برجام جلو نخواهد رفت».

الهه عظیم فر: ربط کشتار مردم سوریه به خالی تر شدن جیب مردم ایران

پس از آنکه در اثر قتل عام مردم سوریه توسط بشار اسد تروریسم داعش از خاورمیانه به خیابانهای اروپا کشیده شده اخبار سوریه داغ تر از قبل است. نقش رژیم آخوندی در سوریه بر هر کس که روشن نباشد بر مردم ایران مثل روز روشن است چرا که اثرات آنرا هر روز با گوشت و پوست و در جیب خود لمس میکنند.

ایران-حرکتهای اعتراضی در شهرهای میهن، علیه چپاول و سیاست‌های ضد مردمی رژیم آخوندی

گیلان: رژیم آخوندی در وحشت از اعتراضات پرستاران عقب نشینی کرد و قسمتی از مطالبات آنها را در روز سه شنبه که پرستاران فراخوان به تجمع اعتراضی داده بودند، پرداخت.
علاوه بر پرستاران گیلان، جو اعتراضی در دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل اصفهان و مشهد رژیم را ناگزیر کرد که عقب نشینی کند و کارانه پرستاران را واریز کند. این عقب نشینی نشاندهنده اوج ترس رژیم از برگزاری هر گونه تجمع صنفی و اعتراضی، در شرایط فعلی است.

وحشت خامنه ای از پیامدهای زهر اتمی و خنجر خوردن در صحنه دیپلوماسی

خامنه ای در سخنرانی امروزچهارشنبه ۴ آذر در تهران برای مزدوران بسیجی خود از پیامدهای توافق زهرآلود اتمی برای رژیم بحران زده ولایت فقیه وخنجرخوردن در بازیهای دیپلوماتیک، ابراز وحشت کرد.
خامنه ای، (ولی فقیه ارتجاع) که بعد از دیدارش با پوتین، به خاطر سرمایه گذاری سیاسی روی رابطه با روسیه واحتمال خنجر خوردن رژیم از روسها، از سوی جناح رقیب زیر ضرب است، متقابلا باند روحانی و رفسنجانی را «نخبگان تحت نفوذ دشمن » توصیف کرد.

ایران- دولت رکود - بحران نقدینگی

درحالی که متولیان حکومت طی هفته های گذشته همواره از افزایش نقدینگی ۳۰۰ هزار میلیارد تومانی در دولت آخوند روحانی سخن به میان می آوردند، اکنون مشخص شده که رقم واقعی بسیار فراتر از تمامی ادعاهای یاد شده می باشد.
نقدینگی یا همان حجم پول می باشد که در هر جامعه ای تعادل میان کالا و خدمات را برقرار می نماید.

بیانیه زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد خلق اشرفی در اولین روز اعتصاب غذای خود از زندان اوین

 
زندانی سیاسی علی معزی پدر دو مجاهد اشرفی که هم اکنون در زندان اوین محبوس است، از روز چهارشنبه 4آذر اعتصاب غذا کرده است.
وی در اولین روز اعلام اعتصاب غذای خود بیانیه یی صادر کرده است.

پیام مریم رجوی به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان

 
مریم رجوی: سرچشمه خشونت علیه زنان در این دوران بنیادگرایی اسلامی است و زنان باید با تمام قوا علیه آن قیام کنند.
روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان، روز رسوایی رژیم زن‌ستیزی است که پایه‌های حاکمیت خود را بر سرکوب و تبعیض علیه زنان بنا کرده است و روز مظلوميت زن ایرانی است که ۳۷سال است همه عرصه‌های زندگیش تحت نام خدا و اسلام، هدف خشونت و تبعیض قرار می‌گیرد.

۱۳۹۴ آذر ۴, چهارشنبه

ما و ایران میان نابینایی و هذیان‌گویی


اشتون كارتر وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه‌ای منتشر شده در مجله «آتلانتیک» کشورهای عضو شورای همکاری خلیج را به دلیل مقابله نکردن با ایران در میدان‌های منطقه، نکوهش کرد. او گفت: «ما ایران را همه جا می‌بینیم اما شاهد حضوری خلیجی نیستیم.» برخی از مقاله‌های منتشر شده در روزنامه‌های آمریکایی، نظری مخالف کارتر دارند. از جمله کارول جیاکومو که در روزنامه «نیویورک تایمز» نوشته است:

اينگريد بتانكورت: كافي نيست كه بگوييم، اين ترورها از اسلام نيست، بلكه اين از ضد اسلام است

ا

سلام دوستان بسيار عزيزم، مي‌خواهم بگويم: خواهران و برادرانم. روزهاست به آنچه از سر مي‌گذرانيم فكر مي‌كنم و تلاش دارم نه تنها به‌لحاظ عقلي، بلكه با قلبم مسئله را بفهمم. زيرا مثل همة شما من هم به‌شدت از وقايع 13نوامبر در پاريس آشفته‌ام.
طبعاً اينجا با شما به‌ياد مي‌آورم كه دقيقاً 20 روز پيش، همين‌جا، در همين جايگاه بودم، براي سوگواري و اداي احترام به قربانيان جامعة شما، خواهران و برادران بسيار شجاع ما، قهرمانان دوران معاصر كه انتخاب كرده‌اند

تروریسم دریازده سپتامبر 2001, نیویورک و پیامدها



11سپتامبر ۲۰۰۱، برابر با ۲۰ شهریور ۱۳۸۰ و در شرایطی که جهان دو قطبی سابق با دنیایی از گرایشها و شرایط جدیدی روبرو بود نیویورک بمثابه پایتخت جهانی اقتصاد با انفجار مهیب و دگرگون کننده ای روبرو شد.
در صبح آن روز، ۱۹ تن از اعضای القاعده، چهار هواپیمای تجاری – مسافربری را ربودند.

ایران دربارۀ حقوق بشر و تروریسم با غرب به تفاهم نمی رسد



سایت رادیو فرانسه
منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، با اشاره به تصویب اخیر دو قطعنامۀ سازمان ملل علیه دولت این کشور گفت که اگر قدرت های جهانی بخواهند "به بهانۀ حقوق بشر یا تروریسم" جمهوری اسلامی ایران را تحریم کنند،

مخالفان سوری یک هلی‌کوپتر روس را برفراز «جبل الاکراد» سرنگون کردند


به گزارش دیده بان حقوق بشر سوریه، جنگجویان سوریه روز سه شنبه 24 نوامبر یک هلی‌کوپتر روسی را هدف قرار دادند و آن را مجبور به فرود در یک منطقه تحت کنترل رژیم اسد در استان لاذقیه کردند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، یک گروه مخالف سوری، که مجهز به موشک‌های تاو آمریکایی است،