۱۳۹۹ آبان ۲۶, دوشنبه

قرنطینه نخست وزیر بریتانیا پس از اختلاط با فرد مبتلا به کرونا

 

دفترنخست وزیر بریتانیاشامگاه یکشنبه 15 نوامبر2020 اعلام کرد مقامات بهداشتی از بوریس جانسون نخست وزیراین کشور پس از اختلاط با فردی که تست کرونایش مثبت تشخیص داده شده، خواسته‌اند تا خود را قرنطینه کند.

سخنگوی نخست وزیر بریتانیا گفت که او به « کار از (محل اقامتش) داونینگ استریت و همچنین رهبری مقابله دولت با پاندمی ویروس کرونا ادامه خواهد داد».

سخنگوی دفتر نخست وزیری بریتانیا همچنین افزود که «حال نخست وزیر خوب است و علائم ابتلا به کووید - 19 از خود نشان نداده است».

بوریس جانسون چند ماه پیش به دلیل ابتلا به ویروس جدید کرونا به بیمارستان انتقال داده شد و پس از گذراندن دوره درمانی در بیمارستان، بهبود یافت.

شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا در بریتانیا روز یکشنبه با تشخیص 24,962 مورد مبتلا در مقایسه با روز قبل از آن شنبه با 26,860 مورد، کاهش یافت.

همچنین شمار روزانه فوتی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا در بریتانیا طی دوره 28 روز گذشته از 462 فوتی به 168 فوتی کاهش یافت و مجموع جان‌باختگان بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور از آغاز انتشار ویروس کرونا در چین در دسامبر سال گذشته تاکنون به 51,934 فوتی رسیده است.