۱۳۹۹ اردیبهشت ۴, پنجشنبه

هوایی شدن سپاه از ترس شورش و قیام

قیام آبان ۹۸
قیام آبان ۹۸
«پاتوق زیرزمینی» پدیده‌یی باور نکردنی در حاکمیت آخوندی و یکی از دست‌آوردهای نظام تبهکار ولی‌فقیه به‌شمار می‌رود.

سایت همشهری تی وی در اول اردیبهشت ۹۹ کلیپی را از محل زندگی شماری از افراد نگونبخت درون حفره‌هایی واقع در یکی از بیابانهای اطراف تهران را در معرض نمایش قرار داده‌است، که مشاهدهٔ آن هم «درد و اندوه» و هم «خشم و نفرت» آدمی را بر علیه نظام اهریمنی ولایت فقیه برمی‌انگیزد.
                                                       

  • بیشتر بخوانید:

                      زندگی معتادان در تونلهای زیر زمینی - صحنه‌های فجیع زندگی ا              زندگی معتادان در زیر زمین  نسان‌ها تحت نظام ولایت 

  • به‌راستی بر این حد از تیره‌روزی چه نامی می‌توان نهاد؟ و این میزان از ظلم و جور در حق ملتی که روی دریایی از نفت و منابع دیگر قرار دارند، در کجای این جهان پهناور می‌توان سراغ گرفت؟

    پس از کارتن خوابی، زیر گذر خوابی، تونل خوابی و گورخوابی، اکنون انتشار صحنه‌های دردناک خزیدن معتادان و نگونبخت به داخل این حفره‌ها در شبکه‌های اجتماعی، افکار عمومی ا را به ابراز انزجار شدید نسبت به رژیم وا‌داشته است.
    فیل جدید ولایت به هوا رفت
    تقارن تأمل‌برانگیز پخش فیلم زیرزمین خوابی و خبر ارسال ماهواره توسط سپاه پاسداران که پاسدار سلامی سرکردهٔ منفور سپاه در ۳اردیبهشت ۹۹ آن‌را اعلام کرد، عمق جنون قدرت‌طلبی و بی‌شرمی یک رژیم ضدمردمی را نشان می‌دهد که صدها میلیون‌ دلار از سرمایه‌های ملی را صرف ماجراجویی خود می‌کند؛ و آن‌را تحت عنوان «فضایی شدن» به حساب افتخارات خود می‌گذارد؛ اما در عین‌حال با شقاوتی کم‌نظیر بر چنین فجایع اجتماعی چشم می‌بندد؛ و جان‌ باختن دسته‌دسته مردم بی‌دفاع مبتلا به کرونا را به هیچ می‌انگارد.

    واضح است که رژیم به‌خاطر ناتوانی از غلبه بر بحرانهای عظیم اقتصادی و اجتماعی، و نیز در اوج درماندگی در برابر کرونا، نیازمند یک قدرت‌نمایی است تا اذهان را منحرف کند. از این رو در ادامهٔ ‌ مانور پوشالی از قبیل اختراع دستگاه ویروس‌یاب اکنون «فیل تازه‌ای» هوا کرده‌ است. صرف‌نظر از تبلیغات لو رفتهٔ ‌حکومتی که در راستای بزرگ‌نمایی است، سرکردهٔ سپاه به‌روشنی اعتراف کرد که این اقدام برای رژیم به منزله «یک ضرورت» برای حفظ بقای آن از خطر سرنگونی است؛ از این رو آن را در «قلمرو توان اطلاعاتی راهبردی» یک «دستاورد مهم» و «یک جهش» به‌شمار می‌آورد.

    «پس از این دستاورد مهم ما در عرصه گسترش قلمرو و توان اطلاعاتی راهبردی به یک جهش دست یافتیم».(تابناک ۳اردیهشت ۹۹)
    پاسدار سلامی هم‌چنین با «چند منظوره» خواندن این ماهواره، اهداف تروریستی رژیم را که وی آن را «جنگ‌های اطلاعاتی» می‌نامید برملا کرد:‌

    «در فضا هم در عرصه IT و نبردهای اطلاعاتی می‌تواند برای ما ارزش افزوده استراتژیک تولید کند و هم در جنگهای اطلاعاتی زمینه‌های قدرتمندی را برای ما ایجاد می‌کند.‌(همان منبع)

    این مانور پوشالی گویای این واقعیت است که رژیم به جای رسیدگی به مردم بی‌پناه که در چنگال مرگ و زندگی گرفتار‌ آمده‌اند، همهٔ‌سرمایه کشور را به صرف حفظ موجودیت خود کرده است تا از قیام و سرنگونی مصون بماند. چه خوب گفت ‌سخنگوی مجاهدین که: «سپاه ولایت و در بحبوحه‌ٔ ‌کرونا از ترس و لرز قیام هوایی شد».
    پاسخ زیرزمین خواب‌ها
    ممکن است دیکتاتوری آخوندی برای مدتی کوتاه بحرانهای دامنگیر خود را به فضا شوت کند؛ اما لشکر تهیدستان،‌ گرسنگان، گورخواب‌ها و زیرزمین‌خواب‌ها و تمامی آنان‌که از ۴دهه ظلم و ستم رژیم اهریمنی ولایت به ستوه‌آمده‌اند، هم‌چنان که در آبان و دیماه ۹۸ حجت را بر رژیم ولایت فقیه تمام کرده‌اند، جز سرنگون کردن رژیم «ضرورت» دیگری نمی‌شناسند. آنها چاره را در شورش و قیام یافته‌اند؛ بنابراین حق دارند بپرسند چرا در بحبوحه‌ٔ کرونا و در شرایطی که بسیاری از اقشار جامعه با نان خشک و آب سد جوع می‌کنند، حاکمیت ضدایرانی ولایت فقیه سرمایه‌های ملی آنان را به تنور اقدامات ماجراجویانه و تروریستی خود می‌ریزد. رژیمی که مدعی است برای مردم پول ندارد و به همین دلیل کسب و کارها را در پاندومی کرونا آزاد اعلام کرده است،‌چگونه وقتی پای تولید بمب و موشک به میان می‌آید، پول دارد و سر همیان را با دست و دل بازی تمام شل می‌کند.

    چه با موشک، چه بی‌موشک،‌ چه با ماهواره،‌ چه بی‌ماهواره، سرنگونی این نظام در چشم‌انداز است و هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع از تحقق آن شود.