۱۳۹۹ اردیبهشت ۵, جمعه

د.اخطارمجدد رئیس جمهور آمریکا به رژیم آخوندی

اخطارمجدد رئیس جمهور آمریکا به رژیم آخوندی
خبرنگار: شما پیامی دادید که در واقع بیانیه بزرگی برای ارتش ما در مقابل تهاجمات رژیم ایران بود،آیا شما قصد دارید رسما قوانین مربوط به برخورد ارتش به این موارد را تغییر دهید؟.

دونالد ترامپ: ما بطور ۱۰۰ در ۱۰۰ پوشش داریم. ما نمی خواهیم قایقهای مسلح آنها دور و بر کشتیهای ما بچرخند و خوشگذرانی کنند. ما نمیخواهیم آنها نزدیک کشتیهای ما بشوند. شما می دانید که من چه دستوری دادم و نیاز به تکرار آن نیست اما من این دستور را دادم. در زمان اوباما این اتفاقات هر روز تکرار می شد. اما در دولت من، این فرمان را قبلا گفته بودم و هیچ اتفاقی هم نیفتاد و آنها رفتارشان خوب بود. تا اینکه دیروز فهمیدم آنها چنین کاری را به شکل نرمی انجام داده اند و دوباره تکرار کردند. من گفتم ما چنین چیزی را تحمل نمی کنیم. اگر این کار را بکنند کشتیهای ما و همه کارکنان و ملوانان ارزشمند ما را بخطر می اندازند و من چنین اجازه ای نمیدهم و ما به آنها شلیک خواهیم کرد... بنابراین چیزی تغییر نکرده است. آنها با نزدیک شدن به کشتی ما تهدید محسوب می شوند چون مسلح هستند و سلاحهای بالفعلی را در آن قایقها دارند اما ما آنها را از روی آب محو خواهیم کرد.