۱۳۹۹ اردیبهشت ۶, شنبه

رسوایی دروغهای حکومتی در فاجعه کرونا و اعتراف منابع حکومتی

مهندسی جنایتکارانه آمار قربانیان کرونا در آمار قطره چکانی
قرارداشتن ۳۱۲۱ نفر در وضعیت حاد، شدید یا بحرانی
افزایش جانباختگان به۵۵۷۴نفر و مبتلایان به بیش از ۸۸ هزار نفر
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم ـ ۵ اردیبهشت ۹۹
ظرف ۲۴ ساعت گذشته هم همکاران ما ۱۱۶۸ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را در سراسر کشور شناسایی ثبت و گزارش کردند ... تا امروز ۸۸۱۹۴ مورد ابتلا قطعی به بیماری کووید ۱۹ داشتیم ... ۳۱۲۱ نفر از هموطنانمان که ابتلا به این بیماری دارند در سراسر کشور در بخش مراقبتهای ویژه تحت‌نظر هستند...


و متأسفانه ۹۳ نفر از عزیزان هموطن مبتلا به این بیماری ظرف ۲۴ ساعت گذشته جان خودشان را از دست دادند تا این لحظه که خدمت شما هستم ۵۵۷۴ نفر از عزیزان هموطن مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در اثر ابتلا به این بیماری جان خودشان را از دست دادند.تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۵/۲/۹۹

زالی، رئیس ستاد حکومتی مقابله با کرونا در تهران
تعداد بیمار جدیدبستری در مراکز درمانی
 نشان‌دهنده سیر مستمر و علی الدوام این بیماری در شهر تهران هست
کنترل یا کاهش بار شیوع کرونا پیام غلطی ا‌ست که به مردم رسیده است
تلویزیون رژیم ۵ اردیبهشت ۹۹
مجری: فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با اشاره به بستری شدن ۳۱۳ مورد جدید مبتلا به کرونا روز پنجشنبه در پایتخت گفت متأسفانه کنترل یا کاهش بار بیماری کووید ۱۹ پیام غلطی ست که به مردم رسیده است.


علیرضا زالی فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران: شرایط کنترل اپیدمی در شهر تهران که یکی از نقاط اپمی سنتریک این اپیدمی در کشور محسوب می‌شود هنوز به شکلی نیست که ما با افول این بیماری و یا خاموشی این اپیدمی روبه‌رو باشیم کما فی السابق این بیماری که بسیار رفتار خطرناک محیطی از خودش نشان می‌دهد می‌تواند منجر به بروز موارد ابتلا جدید باشد همان‌طور که من الآن در آمار اشاره کردم تعدادی بیمار جدید در مراکز درمانی ما بستری شدند که نشان‌دهنده سیر مستمر و علی الدوام این بیماری در شهر تهران هست.

تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۵/۲/۹۹
پیام غلط و دعاوی دروغین و متناقض وزیر بهداشت رژیم
 درباره کاهش شیوع کرونا
نمکی وزیر بهداشت رژیم ۳ اردیبهشت ۹۹
در طول این ۱۸ روز خدا را شکر توانستیم آمار کیس های مبتلایمان را ۵۳ درصد کاهش بدهیم روزانه و آمار مرگ و میرهایمان ... به یک‌سوم ۱۸ روز قبل روزانه مرگ هایمان را برسانیم
تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۳/۲/۹۹

اعتراف وزیر بهداشت رژیم به پیامد فاجعه بار سیاستهای مجرمانه

ممکن است در دقایق آخر گلهای سهمگینی وارد دروازه سلامت بشود

و ما مغلوب و مقهور در گوشه‌ای از جهان سرافکنده بمانیم


نمکی وزیر بهداشت رژیم ۴ اردیبهشت ۹۹
اگر خدایی نکرده مردم عزیز ما مغرور بشوند از این دستآوردها فراموش کنند این‌که ما هنوز در نیمه راه هستیم ممکن است خدایی نکرده در دقایق آخر گلهای سهمگینی وارد دروازه سلامت بشود و ما مغلوب و مقهور در گوشه‌ای از جهان سرافکنده بمانیم ... تا خدایی نکرده یک دستاورد افتخار‌آفرین تبدیل بشود به یک سرافکندگی بین‌المللی.
تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۴/۲/۹۹

رسوایی دروغهای حکومتی در فاجعه کرونا

 و اعتراف منابع حکومتی

بسیاری از خود می پرسند چطور در حالی که

برخی استان ها از جمله تهران خبر از افزایش ابتلا می دهند

اما آمار در مجموع رو به کاهش است؟
فضیحت دروغهای آماری و تناقض گویی های رژیم در مهندسی پنهانکاری درفاجعه کرونا به حدی است که سرو صدای منابع حکومتی هم در آمده است. سایت حکومتی نواندیش می نویسد.

باید بپرسیم چطور امکان دارد برخی از مقامات بهداشتی از جمله رئیس ستاد مبارزه با کرونا در تهران هر روز خبر از افزایش مبتلایان به بیماری در تهران بدهد یا استانداران استان های مازندران و خوزستان از رشد چشمگیر موارد ابتلا بگویند آنوقت هر روز تعداد مبتلایان نسبت به روز گذشته کاهش یابد...

این داستان تنها مختص به تهران هم نیست و در حالی که وزیر بهداشت اشاره کردند در هیچ استانی وضعیت قرمز نیست، اما استانداران گویا نظر دیگری دارند، استاندار خوزستان با بیان اینکه روند روزانه بیماری در خوزستان، تزایدی است به ایسنا گفت: نسبت به هفته گذشته سرعت ابتلا در اهواز افزایش یافته و خیز برداشته است؛ این مساله به معنی این است که در یکی دو هفته اخیر مردم اهواز مراقبت لازم را انجام ندادند و فکر کردند کرونا تمام شده است.

در شمال کشور نیز استاندار مازندران سه روز پیش خبر از طغیان دوباره کرونا داد و به ایرنا گفت: در مازندران بطور شفاف هشدار می‌دهم با وجود کاهش مبتلایان نسبت به اسفندماه، اما آمار ابتلا طی روزهای اخیر نسبت به هفته پیش افزایش جزیی دارد.

 بسیاری از خود می پرسند چطور در حالی که برخی استان ها از جمله تهران خبر از افزایش ابتلا می دهند اما آمار در مجموع رو به کاهش است؟!.

یک حساب و کتاب ساده ماجرا را روشن می کند، زالی روز پنجشنبه اعلام کرد که ۶ هزار نفر مشکوک به کرونا به بیمارستانها مراجعه کرده اند واقعا از این تعداد چند نفر آزمایش شان مثبت شده، اگر فرض بگیریم که تنها یک ششم این تعداد مبتلا بوده اند در آن صورت باید تمام ۱۰۳۰ مبتلا امروز تنها متعلق به تهران باشند و آمار ابتلا در بسیاری از شهرها نه تنها نزولی که به صفر رسیده باشد.
سایت روز نو – نو اندیش (رژیم)- ۹۹۰۲۰۵

اذعان مقامهای حکومتی به افزایش مبتلایان به کرونا
نامه رئیس سازمان نظام پزشکی رژیم به آخوند روحانی:‌ هرگونه تعجیل در بازگشایی غیرضروری و غیر قابل کنترل مکانهای تجمعی از قبیل اماکن مذهبی، مدارس و دانشگاه ها موجب گسترش بیماری و آسیب به جان و سلامت مردم خواهد شد.
 خبرگزاری ایسنا(رژیم) ۴/۲/۹۹
حق شناس عضو شورای حکومتی شهر تهران: وقتی وزارت بهداشت آمار ۱۰ استان سفید را با استان قرمز تهران یک جا اعلام می کند، شهروندان تهرانی فکر می کنند هیچ خبری نیست. این به نظر من می تواند نوعی مشارکت در قتل عمد باشد.

سایت مدارا(رژیم) ۴/۲/۹۹علی اکبری عضو مجلس رژیم: در استان فارس تا ۷ الی ۸ روز گذشته بیماری کرونا به خوبی نترل شده بود، اما بعداز اینکه منع رفت و آمدها آزاد شد و ترددها صورت گرفت، سیر مبتلایان به کرونا در این استان زیاد شد. شیوع بیماری کرونا در استان فارس طی ۱۰ روز گذشته سیر صعودی داشته است... این نگرانی برای کل کشور وجود که به مرور زمان کادر درمان و پزشکی دچار خستگی شوند.
 خبرگزاری ایلنا(رژیم) ۹۹۰۲۰۵
قدیر، رییس حکومتی دانشگاه علوم پزشکی قم: اگر پیک کنترل‌شده کرونا در قم را رها کنیم، دوباره ازنظر اپیدمی با پیک دومی مواجه می‌شویم که ممکن است شدیدتر باشد. ما در کنار بحران کرونا، بحران‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و دیگر بحران‌ها را نیز ‌پیش روداریم.