۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

رژيم -آمريكا ویروس کرونا نباید باعث بدست آوردن پاس برای ایران باشد


سایت واشنگتن اگزمینر ۶/۲/۹۹ : « از آنجا که ویروس کرونا باعث سقوط قیمت نفت می شود و سراسر ایران را در برگرفته، رژیم تروریستی این کشور یک وضعیت تهاجمی فزاینده را نسبت به ایالات متحده گرفته است. قایق های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این فرصت برای تشدید آزار و اذیت ناوهای جنگی نیروی دریایی ایالات متحده در خلیج فارس استفاده میکنند.
همچنین ، سپاه ، هر چند که به طور موقت ، یک نفتکش بین المللی را در خلیج عمان توقیف کرد. گروهای نیابتی آن  همچنین حملات مکرر موشکی به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق را آغاز کرده اند و باعث کشته شدن دو نفر و زخمی شدن دیگران شد. در کنار این تحریکات ، رهبران ایران ، همان بی کفایتی های مخرب مسئول سرنگونی هواپیما هستند. این تشدید توجه دولت ترامپ را می طلبد. برای روشن شدن اینکه این یک ترکیب از اقدامات در ارتباط با فرماندهان درجه پایین ایرانی نیست. این انتخاب آگاهانه توسط تهران برای پیشبرد برنامه های خود در بحبوحه پاندمی است. آیت الله علی خامنه ای به دنبال کاهش تحریم است ، زیرا پاندمی ویروس کرونا  اثر بدی بر کشورش گذاشته. سقوط قیمت نفت بدان معنی است که اقتصاد از قبل ورشکسته شده  ایران نزدیک است که کاملاً عاری از سرمایه خارجی باشد.
به طور خلاصه ، رژیم یک جانور گرسنه ، در گوشه قرار گرفته و خطرناک است. این زمان تن دادن به خواسته های آن نیست.
ما در اینجا با مردم ایران همدردی می کنیم. رژیم آنها در مورد سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در اوایل ژانویه دروغ گفت ، سپس در مورد شیوع اولیه ویروس در سرزمین آنها دروغ گفت، دولت ایران پس از عدم توصیه به ایرانیان برای پیشگیری با اقدامات احتیاطی کافی ، همچنان در مورد تعداد کشته شدگان دروغ می گوید. رنج این قوم باستان به دست رژیم فعلی آنها بسیار زیاد بوده است. با این حال این بهانه ای برای کاهش تحریمهایی نیست که رئیس جمهور ایران ، حسن روحانی و وزیر امور خارجه وی جواد ظریف اکنون خواستار آن هستند. دولت ترامپ حق داشته است که کاهش تحریمها عام را رد کند. رژیم ایران هیچ علاقه ای به سلامتی مردم خود ندارد - از این گذشته ، اواخر سال گذشته هنگامی که آنها برای اعتراض به خیابان ها رفتند ، به سوی مردم خود شلیک می کرد. دسترسی مجدد به بازارهای بین المللی فقط به رژیم کمک می کند تا از دستگاههای انقلابی خشن خود پشتیبانی کند. این وضعیت آمریکا و مردم ایران را بدتر می کند بجای بهتر کردن. متأسفانه ، تشدید حوادث اخیر ایران نشان می دهد که این رژیم همچنان متقاعد شده است که می تواند با زور راه خود را برای رفع تحریم ها باز کند...».