۱۳۹۷ دی ۲۴, دوشنبه

سوراخ شدن کشتی نظام ولایت و خطر مجاهدین، وحشت سرکرده چماقداران لباس شخصی خامنه‌ای


پاسدار سعید قاسمی:‌خیلی وقت است ما از این اتوبوس آمدیم پائین به تو دارم میگم آقای ظریف که میگی که همه ما توی یک کشتی هستیم کشتی را سوراخ نکنند شماها با خیانت تون خیلی وقت پیش از این‌ها کشتی را سوراخ کردید.

اتفاقاً چون انگلیسی بلد هستی یک‌ضرب المثل دارند انگلیسی ها میگند که هر وقت موش خرما را روی کف عرشه دیدی بفهم که این دلیل بر این است که انبار کشتی سوراخ شده است و ما از موشها و درنده‌های کف این عرشه امروزه بسیار خوب فهمیدیم که خیلی وقت پیش‌ازاین‌ها توسط شماها و دارو دسته تون سوراخ شده کف این کشتی

داعش! که قبلاٌ راجع بهش سخنرانی کردم، حاج قاسم سید حسن نصرالله حفظ الله میگویند رفتیم پیش حضرت آقا گفتیم آقا کار تمام‌شده است می‌خواهیم برگردیم آقاجان فرمودند که بایستید ...رکب نخوریم بعداً توی بین خواسته‌های برحق مون... همین امشب که داریم صحبت می‌کنیم نیروی مسعود رجوی تویمان نشسته است، ناراحت نشوید یک‌دفعه جسارت به جنابعالی نشه وظیفه‌اش را داره انجام میده این نوار هنوز دست بچه‌های حزب‌الله تهران نرسیده امشب رفته دست مریم رجوی و داره تحلیل میکنه که داستان چیه. چیه این‌همه جمعیت ماهشهر بارک‌الله اینهمه انقلابی این دیوانه چی داره میگه برایشون؟
ای جماعت نه اگر بیش کمی عار کنید
کی شما روزه گرفتید که افطار کنید