۱۳۹۷ بهمن ۵, جمعه

هراس حکومت آخوندی از برپایی کنفرانس جهان ورشو



درهمین حال یک رسانه‌ حکومتی هراس حکومت آخوندی از برپایی کنفرانس جهان ورشو را برملا کرده و نوشت: هدف اصلی آمریکا بین‌المللی کردن مسأله است که تاکنون هم در این باره موفقیتهایی هم داشته‌اند.

در مورد سه شکور مهم اروپا یعنی آلمان، انگلستان و فرانسه، باید گفت حتماٌ هیأتی را به ورشو خواهند فرستاد. احتمال حضور سطح بالای سایر کشورهای اروپایی در این اجلاس زیاد است که در آن صورت امکان توفیق آمریکا زیاد خواهد بود.
این رسانه حکومتی اضافه کرد: این که نظام باید کاری برای شکست آمریکا در ورشو انجام دهد، حقیقت این است که کار چندانی نمی‌توان انجام داد.
روزنامه سپاه پاسداران نیز با وحشت نوشت: اجلاس ورشو را باید در ادامه ائتلاف‌سازی آمریکا در منطقه غرب آسیا به حساب آورد که پیش از این در قالب ناتوی عربی رخ نمایان کرده بود و این بار سعی دارد ورشو را عقبه سیاستهای ضدجمهوری اسلامی ترامپ و تمیم او قرار دهد. کاخ سفید سعی دارد عقبه ناتوی عربی را تا شرق اروپا گسترش دهد.
به دنبال گسترش اعتراضات بین‌المللی علیه حضور نیروهای حکومت آخوندی در سوریه، رژیم بشار اسد طی دستورالمعلی خواستار عادیسازی حضور نیروهای رژیم در سوریه شده است.
به گزارش رسانه‌های عربی، رژیم جنایتکار اسد برای مخفی کردن حضور پاسداران و شبه نظامیان وابسته به رژیم ایران در سوریه به آنها گفته است از صحبت کردن به زبان فارسی خودداری کنند و لباس ارتش سوریه به تن کنند.
در سندی که توسط شبکه های الحدث و العربیه منتشر شده آمده است:‌ فرماندهی لشگر اول فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح رژیم اسد از شبه نظامیان رژیم ایران خواسته است در میادین جنگ لباس ارتش سوریه بر تن کرده و ادعا کنند که عضو این ارتش هستند. آنها باید از صحبت به زبان فارسی خودداری کنند و از اپلیکشن های فارسی در اینترنت استفاده نکنند.