۱۳۹۷ بهمن ۵, جمعه

مقاومت ایران خواستار اخراج مزدوران تهران از آمریكا و اروپا شد


روزنامه الریاض)عربستان( ۷۱۷۷۱۳۱ :كنفرانس ورشو رژیم آخوندها را به وحشت انداخته است شورای ملی مقاومت ایران       در پاریس تاكيد كرد كه باید مزدوران ایران و سپاه پاسداران و اعضای نيروی قدس از آمریكا و اروپا اخراج شوند.


آقای مهدی عقبایی عضو شورای ملی مقاومت ایران در یك اظهار نظر مطبوعاتی پيرامون واكنشهای رژیم آخوندی نسبت به كنفرانس ورشو كه “الریاض” به نسخه ای از آن دست یافته است ،گفت: پس از اعالم برگزاری كنفرانس ورشو ؛ سران رژیم به وحشت افتاده ودست به واکنشهای هيستریک زدند که نشان دهنده غيظ و وحشت شدید رژیم والیت فقيه از این كنفرانس می باشد.
از جمله این واكنشها ميتوان به احضار كاردار لهستان در تهران توسط وزارتخارجه، لغو هفته فيلم اتریش)لهستان- اشتباه در متن است( كه قرار بود در جشنواره سينمائی در ایران برگزار شود، نام برد و عالوه براین معاون وزارتخارجه رژیم هم در یک واکنش تنفر برانگيز تهدید کرد که رژیم گورستان لهستانیهای مهاجر را تخریب خواهد کرد.
عقبایی در رابطه با اهميت کنفرانس لهستان و ظهوریک ائتالف جدید جهانی گفت : اكنون یك ائتالف بين المللی عليه رژیم در حال شكل گيری است، در این ائتالف، کشورهایی از آسيا، آفریقا، اروپا، و خاورميانه نيز حضور خواهند داشت و هدف اعالم شده این كنفرانس تمرکز روی ثبات خاورميانه و صلح و آزادی و امنيت در این منطقه و شامل این عامل مهم است که اطمينان حاصل شود رژیم ایران یک )نيروی( نفوذ بیثبات کننده امنيت و ثبات منطقه نباشد.
 ًعقبائی گفت: ازآنجا که دخالتهاو تروریسم رژیم تقریبا همه این کشورها را در برگرفته، این رژیم با تهدیدات موشکی و اقدامات   تروریستی خودش درسراسرجهان بویژه در اروپا، برای كسی تردیدی در ماهيت تروریستي اش باقی نگذاشته و دالیل و مستندات كافی برای آن در هر ارگان بين المللی وجود دارد.
عضو شورای ملی مقاومت ایران گفت: مستقل از اینکه این کنفرانس چه تصميم هایی بگيرد آنچه که در این
کنفرانس مهم است، تضعيف جبهه مماشات با رژیم بهخصوص در اروپاست و وجه دیگر آن این است كه رژیم در منطقه -بخاطر شرایط داخلی و بين المللی و تغيير مداوم تعادل قوا به زیان آن- بيش از پيش مطرود ومنزوی میشود و بایستی كنفرانس لهستان را در پهنه داخلی و منطقه ای و بين المللی دید.
عقبایی خاطر نشان ساخت كه شکی نيست که رژیم بر اثر قيام دیماه و استمرار آن بسيار تضعيف شده است و
متقابالًا موقعيت مجاهدین و مقاومت سازمانیافته مردم ایران پيوسته ارتقا یافته است و شاخص آن دستگيری یا اخراج پیدرپی دیپلمات تروریستهای رژیم از کشورها ی مختلف اروپایی است.
عضو شورای ملی مقاومت تاكيد كرد : بهدليل تغيير تعادل قوا، مقاومت ایران بر موضعگيری 22دی ماه مریم رجوی تاكيد میكند. این موضعگير شامل موارد زیراست:
بهرسميت شناختن حق مقاومت مردم ایران برای سرنگونی فاشيسم دینی و دستيابی به آزادی
قرار دادن تماميت سپاه و وزارت اطالعات آخوندها در ليست تروریستی وزارت خزانه داری آمریکا و اتحادیه اروپا
اخراج مزدوران اطالعات آخوندها و نيروی تروریستی قدس از آمریکا و اروپا
ارجاع پرونده نقض حقوقبشر در ایران بهشورای امنيتپس از ۵۶بار محکوميت در ملل متحد
حمایت از ارجاع پرونده قتلعام زندانيان سياسی به دادگاه بينالمللی
اجتماعياخراج رژیم نامشروع مالیان از ملل متحد و بهرسميت شناختن نمایندگی مقاومت عادالنه مردم ایران«