۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

وحشت نمایندگان مجلس رژیم از فوران اعتراضات و گسل بین مردم و حاکمیت

یوسفی عضو دیگر مجلس آخوندی در جلسه روز چهارشنبه درباره بحران درونی رژیم ضمن وحشت از فوران اعتراضات و استعفاهای اعضای مجلس آخوندی، نسبت به پیامدهای این کشمکش‌ها برای تمامیت نظام هشدار داد.


 این عضو مجلس آخوندی گفت:«به‌هرحال شرایط کشور ما در شرایط حاضر شرایط خاصی هست و بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به انسجام داریم ... متأسفانه ما در دو سه هفته اخیر اقداماتی را در مجلس شاهد بودیم حالا چه به‌صورت استعفا چه به‌صورت اعتراض که به شکلی بوده که به‌هرحال فهم مردم و تعبیر مردم تنزل جایگاه مجلس بوده ... در عالم سیاست میگویند اگر کسی بازی را شروع کرد الزاماً به این معنی نیست که بتوانه آن بازی را ادامه بده و تمام بکنه به نظر میرسه اعتراضی که هفته گذشته در مجلس اتفاق افتاد نتیجه اعتصاب‌هایی بود که هفته‌های قبلش اتفاق افتاد و متأسفانه [ در این هنگام یکی از نمایندگان جلوی یوسفی می آید و با او دعوا می‌کند و می‌گوید حرفی که شما می‌زنید... که یوسفی مجبور به قطع سخنانش می‌شود ]

رضایی یک عضو دیگر مجلس آخوندی نیز با اعتراف به گسل بین حاکمیت و مردم گفت: «گسلی بین مردم و حکومت ایجادشده و مردم هیچ سخنی از ما را باور نمی‌کنند: «اینکه نشد، اسلام را هم ذلیل کردیم و ناتوان کردیم نه اقتصاد اسلامی ساختیم نه سیاست اسلامی و نه اخلاق اسلامی و نه رأفت و تساهل اسلامی را مدنظر قراردادیم و فرهنگ بداخلاقی خشونت تبعیض و بی‌عدالتی را رواج داده‌ایم. حتی ظلم دسته‌جمعی که عدالت است هم فراهم نشده است؛ و این روش گسلی بین مردم و حکومت ایجادشده و هیچ سخن راستی را از ما باور نمی‌کنند ».