۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

هشدار یک نماینده مجلس ارتجاع : شهر اصفهان آتش زیر خاکستر است

کامران دستجردی عضو دیگر مجلس ارتجاع در جلسه روز چهارشنبه مجلس آخوندی در هراس از بالا گرفتن اعتراضات کشاورزان اصفهان به گوشه‌هایی از فساد حکومتی و انزجار عمومی از دستگاه قضایی و دولت اشاره کرد.در جلسه روز چهارشنبه مجلس ارتجاع که براثر بحران ارزی و اقتصادی و بی‌پایه بودن بودجه سال ۹۸ و همچنین تحولات منطقه و سفر ترامپ به عراق به تشنج کشیده شد، دو تن از نمایندگان با اعلام این‌که نرخ واقعی دلار۱۹هزار تومان است و احتمال بالا رفتن قیمت آن تا ۲۰هزار تومان هم هست، خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی برای بحث در مورد وضعیت اضطراری شدند.یکی از اعضای مجلس آخوندی تأکید کرد بودجه سال ۹۸که بر اساس فروش یک‌میلیون بشکه نفت بسته‌شده واقعی نیست و اوضاع جامعه به خاطر گرانی و تورم فزاینده ملتهب است. کامران دستجردی نیز در این جلسه گفت: «خب [مردم] می‌آیند شکایت می‌کنند به کی به وکیل به وزیر به قضا، هیچ‌کس جواب نمی‌دهد، ناچار هستند بیایند تو خیابان، تو خیابان هم جواب آن‌ها چی است باتوم کتک، ... چرا این کار را می‌کنید؟ چرا؟ یک شهر اصفهان آتش زیر خاکستر است ... در آینده هر خطری که بیفتد هم گردن آقای لاریجانی است، هم دولت است. دولت این‌ها را امنیتی کرده است دولت مسئول امنیت است. شکم‌گرسنه ایمان ندارد. وقتی‌که حق او را بخوری به همه هم می‌گوید بعد می‌گویی امنیتی شده شما امنیتی کردید. ... رییس فولاد مبارکه خیلی واقعاً بد است آقای دکتر لاریجانی! تو راهروی مجلس به من رک و پر رو می‌گوید پریروز، آقای کامران می‌خواهی این را بگذاریم رییس فولاد که به من و تو برسد؛ خاک‌برسر تو و خاک‌برسر من. این شد این‌طور شده که من که آدم سفتی هستم و زیر بار نمی‌روم رو داشته باشد و این بکند این راهروهای مجلس آقای دکتر کارچاق‌کنی می‌کنند این چه‌کاری است این ها انجام می دهند».