۱۳۹۷ آذر ۲۸, چهارشنبه

تجمع اعتراضی بازنشستگان در کرمانشاه و رشت و کارگران فولاد بوئین زهرا

جمعی از بازنشستگان در کرمانشاه صبح امروز چهارشنبه ۲۸ آذرماه، در مقابل اداره کار رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. بازنشستگان تراکت‌هایی دردست داشتند که روی آن نوشته شده بود: حقوق ما ریالیه هزینه ها دلاریه



بارنشستگان در کرمانشاه شعار می دادند: معلم زندانی آزاد باید گردد؛ حقوق های نجومی فلاکت عمومی؛ درود بر معلم مرگ بر ستمگر؛ کارگر معلم دانشجو اتحاد اتحاد/؛ معلم کارگر یار همدیگر
در دست بازنشستگان پلاکاردهایی بود که بر روی آن نوشته شده بود:
معلم، کارگر و دانشجوی زندانی آزاد باید گردند
بازنشستگان در کنار کارگران
کارگر، معلم، دانشجو اتحاد اتحاد
حقوق عادلانه حق مسلم ماست
بازنشسته بیدار است از تبعیض بیزار است
سوریه رو رها کن فکری ره حال ما کن
حقوق عادلانه حق مسلم ماست
کارگر، معلم، کارمند اتحاد اتحاد
                         تجمع اعتراضی بازنشستگان در کرمانشاه

در رشت نیز امروز بازنشستگان استان گیلان براساس فراخوان قبلی در اعتراض به وضعیت معیشتی و اقتصادی در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
خاطرنشان می‌شود روز گذشته صدها تن از بازنشستگان، از شهرهای مختلف در اعتراض به وضعیت معیشتی و پایین بودن حقوقشان در مقابل مجلس ارتجاع در تهران به‌رغم باران شدید تجمع کردند.
کارگران شرکت آریان فولاد بوئین‌زهرا در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند و از اعتصاب و اعتراض کارگران فولاد اهواز حمایت و با آن‌ها اعلام همبستگی کردند. آنان اعلام کردند:‌ ما کارگران آریان فولاد حامی کارگران گروه ملی فولاد و نیشکر هفت تپه‌ایم.
کارگران آریان فولاد ندای مظلومیت کارگران گروه ملی را فریاد می زنند.


روز سه شنبه ۲۷ آذر ۹۷ اهالی محله نفتک (پشت انبار برق) با تجمع اعتراضی در محل و سر دادن شعار علیه شهردار رژیم در مسجدسلیمان و شورای قلابی این شهر خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.
با شروع تبلیغات انتخاباتی رژیم و حضور کاندیدای شورا در محل، ۲ تن از اعضای شورای قلابی فعلی با حضور در محل، قول آسفالت شدن محل را به اهالی دادند. اما بعد از انتخابات هیچ کدام از اعضای شورا قلابی و شهردار رژیم در مسجدسلیمان پاسخگوی اهالی این محل نبوده و با دادن وعده های دروغین اهالی این محل را بشدت خشمگین کرده‌اند.

در زنجان رانندگان اتوبوس‌های خط واحد روز چهارشنبه در اعتراض به کمبود قطعه و لوازم‌یدکی و وضعیت معیشتی اتوبوس‌های خود را در اتوبان ۲۲-بهمن این شهر پارک کردند.


در خرم‌آباد کارگران فضای سبز شهرداری منطقه ۳ روز چهارشنبه در اعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.
در بندرعباس نیز دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس در اعتراض به مشکلات آموزشی و رفاهی این دانشکده تجمع کردند.