۱۳۹۷ آذر ۱۰, شنبه

۱۳تجمع اعتراضی، توسط اقشار مختلف در شهرهای ایران



تجمع کارگران فاز۲ پالایشگاه آبادان - پالایشگاه آبادان مقابل دفتر مرکزی شرکت
کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی کرج، کارگران قطار شهری اهواز، کارگران فاز ۲پالایشگاه آبادان، کارگران شهرداری بیجار، اهالی کوجووار تبریز و متقاضیان خودرو در تهران، پرسنل شهرداری آبژدان،  کارگران شهرداری سربندر، معترضان به آزمون سردفتری، کارکنان کارخانه قند و شکر تصفیه اهواز، اعتصاب غذا در دانشگاه یزد، کارگران صنایع مفتولی تاکستان و کارگران شهرداری اندیمشک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی کرج
بالغ بر ۳۰۰نفر از کارکنان موسوم به خمینی کرج به همراه عده‌یی از همراهان بیماران دیالیزی استان البرز در اعتراض به بلاتکلیفی بیمارستان و پرداخت نشدن یک‌سال دستمزد پرسنل، در خیابان اصلی مقابل بیمارستان تجمع کردند.

 کارگران قطار شهری اهواز اعتراضات خود را از سر گرفتند
جمعی از کارگران پروژه ساخت قطار شهری اهواز، امروز (شنبه ۱۰آذر ماه) در اعتراض به‌عملی نشدن وعده کارفرما مبنی بر پرداخت مطالبات معوقه، دور جدید اجتماعات خود را آغاز کردند.

یکی از کارگران گفت دست کم ۱۸ماه معوقات مزدی کارگران پرداخت نشده است.

تجمع کارگران فاز۲ پالایشگاه آبادان
کارگران فاز ۲پالایشگاه آبادان مقابل دفتر مرکزی شرکت در اعتراض به عدم پرداخت حقوق از مرداد ماه، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 تجمع اعتراضی کارگران شهرداری بیجار
مطابق اخبار دریافتی در تاریخ شنبه ۱۰آذر ۹۷کارگران شهرداری بیجار چند روز است که در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق چند ماهه‌شان دست از کار کشیده و در اعتصاب هستند.

کارگزاران حکومتی نه تنها به مطالبه و اعتراض کارگران اهمیت نداده‌اند بلکه به بایکوت و سانسور خبری آن پرداخته‌اند. به همین دلیل در سطح شهر زباله‌ها جمع شده است.
تجمع شبانه اهالی کوجووار تبریز

اهالی محله کوجووار تبریز جمعه شب در اعتراض به گسترش بوی مواد شیمیایی در مقابل در پتروشیمی تبریز تجمع کردند. تجمع‌کنندگان می‌گویند بوی مواد شیمیایی این مرکز از دو روز گذشته تشدید شده است.