۱۳۹۷ مرداد ۱۷, چهارشنبه

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران
کانونهای شورشی با فعالیتهای خود در شهرهای ایران هم‌چنان بذر خیزش و قیام می‌پراکنند. و پیام‌آور سرنگونی تمامیت این رژیم ضدبشر هستند. گسترش فعالیت کانونهای شورشی خصوصاً در هدایت تظاهرات و اعتراضات مردم باعث ابراز وحشتهای بی‌پایان سردمداران و گماشته‌های این رژیم ضدبشر شده است.

کرمانشاه – کانون شورشی فریاد
رژیم آخوندی پس از نابود کردن زیرساختهای ایران، به جای تلاش برای رفع بحرانهای متعددی که خود ایجاد کرده است، دجالگرانه مشغول تراشیدن ته جیب ملت است.

از جمله بعد از خیزش مردم خرمشهر و سایر شهرهای خوزستان به‌دلیل نبود آب آشامیدنی، به جای حل بحران کمبود آب، و پاسخگویی در مورد سیاستهایی که عامل فجایع زیست محیطی در ایران اسیر شده، تلاش دارد خود را پشت پدیده خشکسالی پنهان کند. در این راستا اقدام به راه‌اندازی اماکنی تحت عنوان کمپین نذر آب کرده است.

بر این نقاط تلکه کردن مردم، نوشته شده است «کمپین نذر آب - جمع‌آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی (آب معدنی) برای هموطنان آسیب دیده از خشکسالی جنوب، جنوب شرق و غرب کشور».

یکی از اعضای کانون شورشی فریاد در پیام ارسالی خود در مورد این چپاولگری دجالانه حکومت ولایت فقیه می‌گوید: آه، امان از گدایی های بی‌پایان این رژیم، تا کی می‌خواهید از ابزار مذهب علیه مردم استفاده کنید؟ نذر آب برای مردم جنوب!. لازم نکرده به فکر مردم جنوب باشید، آنها خوب می‌دانند چطور حق خودشان را از شما بگیرند، شما به فکر گدایی های دیگر خودتان باشید. مرگ بر خامنه‌ای، روحانی مرگ بر اصل ولایت فقیه.



کرمانشاه - کانون شورشی فریاد - علیه چپاوگری دجالانه

توزیع قسمتی از پیام شماره ۱۰ارتش آزادیبخش ملی در تهران

یکی از کانونهای شورشی تهران اقدام به نصب و پخش تراکتهایی حاوی جملات « مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش جواب آتش» در سطح شهر کردند.

نصب تراکت جملاتی از پیام شماره ۱۰ ارتش آزادیبخش در تهرا

پیام جوانان انقلابی شهرستان آستانه اشرفیه

تعدادی از جوانان انقلابی شهرستان آستانه اشرفیه در قسمتی از پیام ارسالی خود گفتند: سلام بر مردم غیور ایران از شما خواهش و تمنا دارم با هم یکی شویم و ایران را با هم بسازیم، همه با هم می‌توانیم ایران را آزاد کنیم، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر خامنه‌ای.

پیام جوانان غیور آستانه اشرفیه
ارتش آزادیبخش ملی ایران - پیام شماره۱۰- مشت در برابر مشت، حمله در برابر حمله، آتش در برابر آتش – مسعود رجوی
رساندن پیام مجاهدین: از هسته‌های مقاومت تا کانونهای شورشی
سخنرانی مریم رجوی - سرنگونی رژیم حتمی است، ایران آزاد می‌شود
دوران جدید، ضربه ویران کننده بر ولایت خامنه‌ای، تکالیف انقلابی و مهمترین مواضع ما
وحشت سرکردگان ارتش، سپاه و اطلاعات رژیم ایران از مجاهدین و کانونهای شورشی در بالا گرفتن قیام
فعالیت کانونهای شورشی - برافراشتن بنر بزرگ ستارخان و مسعود رجوی