۱۳۹۹ آبان ۱۳, سه‌شنبه

سخنرانی ولی‌فقیه هراسان ارتجاع در روز انتخابات آمریکا – مسعود رجوی: مردم و مقاومت ایران بند از بند رژیم‌تان خواهند گسست

 

                پیام مسعود رجوی خطاب به خامنه‌ای

وحشت خامنه‌ای از خطر قیام و مجاهدین، خالی کردن دق دل با تاخت و تاز به فرانسه به‌خاطر حضور و فعالیت مقاومت ایران، یادآور درخواستهای ذلیلانه روحانی بعد از قیام دیماه ۹۶ از رئیس‌جمهور فرانسه.

ولی‌فقیه ارتجاع: دولت فرانسه چه جور دولتی است، این سیاست چه سیاستی است؟ این سیاست همان سیاستی است که خشن‌ترین و وحشی‌ترین تروریست‌های دنیا را در خودش جا داده و پناهگاه آنها شده که۱۷ هزار را طبق آماری که در اختیار هست، کشتند.

خامنه‌ای: اینها تروریستهای معمولی نیستند، آنوقت اینها پناهگاهشان فرانسه هست و پاریس است، آن وقت اینها ادعای حقوق‌بشر می‌کنند، ادعای آزادی می‌کنند.

موج‌سواری و بهره‌برداری خامنه‌ای از کاریکاتورها علیه مجاهدین: دفاع از عمل جنایتکارانه کاریکاتوریست، روی دیگر سکه دفاع از منافقین و دفاع از صدام و اینها هر دو روی یک سکه هستند، تمدن غرب بسیار وحشی است!

نعل وارونه خامنه‌ای در روز انتخابات آمریکا: هر کدام انتخاب بشوند فرقی نمی‌کند یعنی در سیاست ما هیچ تأثیری نمی‌گذارد... ممکن است حوادثی اتفاق بیفتد، به ما ارتباطی نخواهد داشت.

هشدارخامنه‌ای به باندهای آشفته نظام: دشمنی با نظام ادامه دارد. تنها راه برطرف کردن این دشمنی این است که آنها را مأیوس کنیم. یعنی قوی بشویم.

رسوایی تناقض‌بافی ولی‌فقیه ارتجاع: بنده هر دفعه می‌گویم علاج را در داخل بجوییم یک عده‌یی بر می‌دارند اینجا و آنجا توی فضای مجازی که بله معتقدند که با خارج ما ارتباط را قطع کنیم نه! این نیست، ارتباطات باید برقرار باشد.

حمله ضمنی خامنه‌ای به روحانی و سرشکن کردن گرانی روی باند رقیب: در زمینهٔ اقتصادی مطلقاً نباید به بیرون کشور نگاه کنیم. خیلی از مشکلات ربطی به تحریم‌ها ندارد. مربوط به خود ما و ناهماهنگی‌های ماست. این گرانی‌های اخیر هیچ توجیهی ندارد.

وحشت خامنه‌ای از فوران خشم مردم بر اثر گرانی: نگاه کنید گرانی از گوشت قرمز و گوشت مرغ بگیرید تا پوشک بچه! اینها گرانی‌های بی‌دلیلی است و هیچ استدلالی پشت آن نیست. جنس هم هست!

مسعود رجوی خطاب به خامنه‌ای: سوار شدن روی کاریکاتور برای مقابله با مقاومت و قیام مردم ایران و دور زدن کرونای ولایت، فایده ندارد. اذعان به ۱۷هزار تلفات رژیم در جنگ با مجاهدین خلق قبل از هر چیز گویای یک جنگ دیرین و ادامه‌دار بین خلق و فاشیسم دینی است.به خلیفه ارتجاع که آغازگر و پدر خوانده تروریسم تحت نام اسلام است و به جلادان و دژخیمان و مزدورانش دوباره می‌گوییم: کجایش را دیده‌اید، مردم و مقاومت ایران بند از بند رژیم تان خواهند گسست. در این تردید نکنید!