۱۳۹۹ آبان ۱۳, سه‌شنبه

ترفند گشتاپوی دینی از طریق مزدور نفوذی ایرج مصداقی

 

به اطلاع دوستان و رفقا و پیشمرگان کرد که از تنظیم ضد انسانی و زهر ریختن ایرج مصداقی علیه شاعر درگذشته کرد، ماموستا جلال ملکشاه برآشفته و در هم ریخته اند میرسانیم که این امر قبل از هر چیز یک موضوع امنیتی و ترفند وزارت اطلاعات رژیم برای سفیدسازی مزدور ایرج مصداقی است و با این شیوه میخواهد القاء کند که او نه فقط مأمور رژیم نیست بلکه هرکس را که با رژیم همکاری کرده باشد افشا میکند!

با تسلیت‌ به بستگان و دوستداران ملکشاه و صرفنظر از مواضع سیاسی، مطمئن باشید که شاعر، و ضعف و قوت او اصل موضوع نیست. هدف اصلی، سفید کردن یک دستیار افشا شده لاجوردی برای مصادره و ملوث کردن جنبش دادخواهی و جاسازی نمودن او در تلویزیونهای فارسی زبان با عناوین غلط‌انداز تحلیلگر و فعال حقوق بشر است. والا در موضوع قتل عام زندانیان سیاسی نیازی به زهر ریختن مصداقی علیه عفو بین الملل هم نبود. شورای ملی مقاومت اعلام کرده است «یقه گرفتن از عفو بین‌الملل به خاطر پیگیری و گزارش کردن حقایق، پیش بردن خط و انجام مأموریت برای وزارت اطلاعات آخوندها و آمران و عاملان قتل‌عام است» (۲۱ شهریور ۹۹).

در خصوص عناوین غلط‌انداز، مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزارت کشور رژیم در دولت آخوند خاتمی، شیوه «صدور اپوزیسیون قلابی» به خارج کشور در لباس «کارشناس » در”فلان شبکه یا دانشگاه یا اندیشکده» توسط بازجویان وزارت اطلاعات را بازگو کرده است(آپارات۱۰ فروردین ۹۷).

در موضوع سفیدسازی مصداقی در ماجرای دژخیم بازداشت شده در سوئد، کمیسیون امنیت و ضد تروریسم در اطلاعیه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ با انتشار نوارهای صوتی آخوند مقیسه ای و آخوند رازینی، سناریوی وزارت اطلاعات را برملا کرده است. در این سناریو بایستی سابقه سفرهای حمیدنوری به سوئد و سوابق او در دادگاه و در اطلاعات و در نزد پلیس سوئد و همچنین موضوع دخترخوانده و خلبانی که دخترخوانده را طلاق داده بود، پوشیده باقی می ماند تا دستگیری حمید نوری تر و تازه و از کشفیات مزدور مصداقی جلوه کند.

۱۴۰۴ زندانی سیاسی در مورد نقش ایرج مصداقی «در راستای اهداف وزارت اطلاعات رژیم آخوندی و مزدوری برای آن» گواهی داده اند. او باید در دادگاه در کنار دژخیم حمید نوری بنشیند و تمام آنچه را که در گشتهای دادستانی و در همکاری با لاجوردی و مأموریتهای بعدی تا امروز انجام داده است، بازگو کند و به سؤالاتی که تاکنون در مورد آنها «رگ گردن کلفت کرده» پاسخ دهد. مبارزان و مجاهدان «سر موضع»، نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

شورای ملی مقاومت

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم

۱۳ آبان ۹۹ (۳ نوامبر ۲۰۲۰)