۱۳۹۸ آبان ۲۴, جمعه

همدستی بی بی سی با فاشیسم مذهبی – اعتراض محمدرضا احمدی زاده


همدستی بی بی سی با فاشیسم مذهبی

همدستی بی بی سی با فاشیسم مذهبی – اعتراض محمدرضا احمدی زاده
همدستی بی بی سی با فاشیسم مذهبی




سرویس جهانی B.B.C
من محمدرضا احمدی زاده هستم و برای مدت ۵ سال است که در تیرانا زندگی می کنم .
با دیدن مصاحبه و برنامه تلویزیونی شما با کسانی مانند حسن حیرانی و رحمان محمدیان جداً برآشفته شده ام و وظیفه خودم میدانم تا انزجار خودم را در این نامه نسبت به آن ابراز کنم.
این کسانی که مورد مصاحبه سرویس جهانی B.B.C قرار گرفته اند باید بدانید که از سفارت رژیم ایران در اینجا پول دریافت میکنند. فقط بخاطر اینکه وارد دستگاه دروغ بافی برعلیه سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی بشوند.
لازم میدانم یادآوری کنم که درماه گذشته پلیس کشور آلبانی یک باند تروریستی ایرانی را که در ارتباط با سفارت ایران بودند را با ذکر اسامی و ارتباط آنها را افشاء کردند.
من شدیداً به همکاری برنامه فارسی زبان و انگلیسی B.B.C با مزدوران سفارت ایران درآلبانی اعتراض دارم و باید بدانید که اینکار شما همدستی با جنایتکاران حاکم بر ایران و تغذیه تروریسم آنها علیه مجاهدین است و شما بلندگوی شیطان سازی رژیم از مجاهدین برای ترور و کشتار آنها و سرکوب مردم در داخل ایران شده اید.
من خودم سالیان زیادی با مجاهدین بودم ولی متأسفانه نتوانستم با یاران مجاهد راه مبارزه با رژیم آخوندی را ادامه بدهم ولی به یک نکته ایمان دارم و آن این است که همه هم و غم و تلاش مجاهدین که از همه چیز خودشان گذشته اند فقط و فقط آزادی مردم ایران از طریق سرنگونی جنایتکاران حاکم بر میهنم است.
این برنامه شما که اراجیف وزارت اطلاعات رژیم ایران را از زبان مزدوران استخدام شده اش درآلبانی را تکرار کرد زمینه سازی تروریسم های بعدی علیه مجاهدین و مردم ایران است و به این وسیله شما همدست آنها شده اید. و شما باید از این کارتان شرم کنید.

محمدرضا احمدی زاده
۱۳۹۸٫۸٫۲۲

همدستی بی بی سی با فاشیسم مذهبی