۱۳۹۸ آذر ۲, شنبه

استمداد از وزیر خارجه آمریکا در جهت کمک سایبری به قیام کنندگان ایران»



آقای وزیر؛ همانطور که به خوبی‌ اطلأع دارید مردم ایران از سه روز پیش به بهانه گرانی بنزین به خیابانها ریخته و خشم انباشته شده خود را از چهل سال حکومت ترور و خفقان به فریاد بر خاسته ا‌ند و تا امروز صد ها زخمی ، هزاران دستگیری و دهها شهید داده‌اند ،
حکومت ایران که شما به درستی‌ آنرا حکومت دزد سالار خطاب کرده اید علاوه بر بکار گیری همه ظرفیت‌های نظامی خود علیه مردم بپا خواسته ، اینترنت را در اکثر شهر‌های ایران قطع کرده تا به خیال باطل خود از انعکاس قیام به خارج جلوگیری کرده و ارتباطات قیام کنندگان را مختل کند .

عالیجناب پمپئو ؛ سفیر شجاع شما در آلمان آقای ریچارد گرینل در اظهار نظری مسئولانه گفته است که ما توانایی فنی بازگرداندن اینترنت به ایران را داریم ایشان در توئیتی از توانایی فنی برای بازگرداندن اینترنت برای مردم ایران خبر داد و تضمین کرد که این اینترنت “آزاد از مسدودکننده‌های دولت” ایران خواهد بود.

آقای وزیر ما در اتحاد زندانیان سیاسی ایران مایل هستیم به اطلاع شما برسانیم که اگر این کمک الان و به فوریت به مردم ایران نرسد فرصت سرنگونی این رژیم توسط مردم ایران را به عقب انداخته و به عمر جنایتکاران حاکم بر ایران افزوده اید .

ما همچنین توجه شما را به این مهم جلب می‌کنیم که سه تلویزیون پر مخاطب فارسی زبان خارج کشور یعنی‌ « بی‌ بی‌ سی‌ ، من و تو و ایران اینترنشنال » تماما در جهت منافع این رژیم اخبار قیام را انعکاس میدهند و با به خدمت گرفتن ایادی حکومت ایران به عنوان تحلیلگر تلاش میکنند که خواسته مردم بپا خاسته ایران را که سرنگونی این رژیم است به سطح اعتراض علیه گرانی بنزین کاهش دهند .

عالیجناب ؛ ما به نمایندگی از قشری از مردم ایران و به نمایندگی از زندانیان سیاسی ایران از شما میخواهیم که در کوتاهترین زمان ممکن از توانهای اینترنتی آمریکا در جهت کمک به مردم ایران استفاده کنید .
«

.به یاد داشته باشید که مردم ایران نه به پول شما نیاز دارند و نه به سلاح شما. این تنها کمکی‌ است که میتواند  به حرفهای چند ساله شما علیه این رژیم و کمک به مردم ایران جامع عمل بپوشاند . قطع دسترسی‌ ایادی این رژیم از امکانات سایبری توسط شما  نیزمیتواند بزرگترین هدیه به مردم بپا خاسته ایران باشد
با احترام  اتحاد زندانیان سیاسی ایران.

با احترام
اتحاد زندانیان سیاسی ایران