۱۳۹۸ آبان ۲۴, جمعه

نامه وارده از رفیق دهقان- در اعتراض به افترائات بی بی سی علیه مجاهدین از طریق ماموران وزارت اطلاعات

    دروغ پراکنی در بی بی سی

                                                                                       دروغ پراکنی در بی بی سی
                                    تلویزیون بی بی سی فارسی



دروغ پراکنی در بی بی سی  – من رفیق دهقان ساکن تیرانا هستم. از برنامه اخیر بی بی سی علیه مجاهدین مطلع شدم و متعجب هستم در شرایطی که تمامی جهان و منطقه علیه چپاول گری و تروریستی و سرکوب رژیم دادشان درآمده است ، برنامه شما از این جانیان حمایت میکند،که قیمت آن ر اباز هم مثل همیشه مجاهدین خلق و مردم ایران میپردازند.
براستی شما تا کی میخواهید جای جلاد و قربانی را عوض کنید. مزدوران شناخته شده و سوخته وزارت اطلاعات در آلبانی به نام حسن حیرانی وغلامعلی میرزایی و رحمان محمدیان را به صحنه آوردید وعلیه مجاهدین اراجیف تکراری وزرات اطلاعات را گفتند.

من سالیان در کنار مجاهدین زندگی کردم، این مزدوران را هم کامل و از نزدیک میشناسم آنچه راکه شما در برنامه خود از آنها پخش کردید تماما دروغ محض است. و من بعنوان یک هوادار سازمان که زندگی شخصی خودم را در تیرانا دارم به این برنامه های سراپا دروغ شدیدا اعتراض دارم چون ایمان دارم این برنامه زمینه ساز تروریسم علیه مجاهدین و سرکوب مردم در ایران میباشد.

من در تاریخ ۲۰مرداد ۹۸ مزدور حسن حیرانی و اقداماتی که بدستور وزارت اطلاعات در آلبانی انجام میدهد را افشا کردم و میتوانید به سایت ایران افشاگر مراجعه کنید. حسن حیرانی بارها به من گفته بود اگر این دروغها را علیه مجاهدین نگویم وزارت اطلاعات به من وبه ما پول نمیدهد. بنابر این برنامه شما طرح مشخص و هماهنگ شده با وزارت اطلاعات میباشد.

در روزهای گذشته هم پلیس آلبانی عوامل طرح تروریستی علیه گردهمایی نوروزی مجاهدین را افشاکرد. متاسفانه در حجم این نامه نمیگنجد که بخواهم تک تک دروغهای آنها را پاسخ بدهم ولی برنامه بی بی سی فقط همدستی شما با جنایتکاران حاکم بر ایران برای شیطان سازی علیه مجاهدین را نشان میدهد میخواهم بگویم حیا کنید و حمایت از جانیان حاکم بر ایران را تمام کنید.

رفیق دهقان

۱۳۹۸.۸.۲۲

نامه افشاگرانه رفیق دهقان