۱۳۹۷ دی ۲۴, دوشنبه

حرکت های اعتراضی معلمان، کارگران، کارکنان ودانشجویان علیه ستم و چپاول حکومت آخوندی


روزهای شنبه و یکشنبه  معلمان، کارگران، کارکنان ودانشجویان و دیگر اقشار مردم در شهرهای مختلف علیه ستم و چپاول حکومت آخوندی تجمع‌های اعتراضی برگزار کردند.
 تجمع کارکنان موسسه آرمان مقابل مجلس ارتجاع 

روز یکشنبه ۲۳دی۹۷ جمعی از کارکنان موسسه آرمان، در اعتراض به اخراج خود و همکارانشان بعد از ۱۰ سال سابقه کار، در مقابل ساختمان مجلس ارتجاع در تهران تجمع کردند.
                          عتصاب و تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه 
روز یکشنبه ۲۳دی۹۷ کارگران نیشکر هفت‌تپه در اعتراض به عدم پرداخت حقوقشان اعتصاب کرده و در محوطه این شرکت تجمع کردند.
تجمع اعتراضی کارگران قطار شهری اهواز 
روز یکشنبه ۲۳دی۹۷ قریب به ۵۰ تن از کارگران قطار شهری اهواز در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات مزدی خود، در محوطه محل کارگاه، اقدام به برگزاری تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواهان آن هستند که حدود ۱۹ ماه مطالبات مزدی آنان پرداخت شود.
تجمع جمعی از معلمان خرید خدمات آموزشی یزد
روز یکشنبه ۲۳دی۹۷ جمعی از معلمان خرید خدمات آموزشی یزد در اعتراض به خصوصی‌سازی آموزش در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
اعتصاب و تجمع کارکنان پسماند و خدمات شهری شهرداری چوئبده آبادان
روز شنبه ۲۲ دی کارکنان پسماند و خدمات شهری شهرداری چوئبده از توابع آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق و ٦ ماه مزایا، اعتصاب کرده و در مقابل ساختمان شهرداری این شهر تجمع کردند.
تجمع اعتراضی رانندگان اخراجی شرکت حمل‌ونقل آبادان
روز شنبه ۲۲دی۹۷ رانندگان اخراجی شرکت حمل‌ونقل آبادان در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان مقابل ساختمان این شرکت تجمع کردند
                  تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در شیراز 
روز شنبه۲۲دی ۹۷ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اعتراض به خصوصی‌سازی مؤسسات آموزشی علوم پزشکی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
تجمع اعتراضی بیش از ۳۰۰ نفر از اعضای خانه تئاتر تهران 
روز شنبه ۲۲دی۹۷ بیش از ۳۰۰نفر از اعضای خانه تئاتر تهران در اعتراض به بازداشت و احضار کارگردانان در ساختمان این نهاد تجمع کردند.
تجمع اعتراضی خریداران سایپادیزل در تهران
روز شنبه۲۲ دی ۹۷ خریداران سایپادیزل مقابل دفتر این شرکت در تهران در اعتراض به عدم تحویل خودروهای خریداران به آن‌ها تجمع کردند.
تجمع اعتراضی غارت‌شدگان سکه طلای ثامن تهران
روز شنبه۲۲ دی ۹۷ غارت‌شدگان موسسه سکه طلای ثامن مقابل ساختمان اتحادیه طلا و جواهر تهران در اعتراض به تخلفات این نهاد وابسته به رژیم در پرونده سکه ثامن تجمع کردند.