۱۳۹۷ دی ۱۴, جمعه

وحشت مهره خامنه اي از تكرار قيام، خطر مجاهدین و به خيابان ريختن مردم محروم


مهدی محمدی از مهره‌های خامنه‌ای و از اعضای سابق تیم مذاکره‌کننده اتمی، در شبکه مستند تلویزیون رژیم با ترس وحشت از قیام و مجاهدین گفت که از دی‌ماه ۹۶به این‌طرف حکومت آخوندی با خطر به خیابان ریختن طبقات محروم مواجه است.



این مهره خامنه ای گفت:‌«ما از دی‌ماه سال ۹۶ به این‌طرف با یک تلاش جدید برای به خیابان آوردن اصطلاحاً طبقات محروم مواجهیم... جنس ناآرامی‌های مرتبط با طبقه محروم همه جای دنیا با جنس ناآرامی‌های مرتبط با طبقه متوسط همیشه فرق می‌کنه؛ تلاش‌های زیادی دراین‌باره انجام شد ... تیم ترامپ در واقع تیم امنیت ملی ترامپ ... ته چیزی که راجع به ایران می‌دانند همان چیزی ست که منافقین بهشون گفتند بیشتر از این نمی‌دانند خب بیچاره بولتون حقوق‌بگیر منافقین بوده».

این مهره ولی‌فقیه ارتجاع، که قیام‌های سال ۸۸ را سخت‌ترین روزهای نظام آخوندی توصیف می‌کرد، اوج این سختی و قیام را قیام عاشورای سال ۸۸ دانست و تأکید کرد بحث اصلی در این قیام‌های مردمی بر سر اصل نظام ولایت‌فقیه بوده است: «توی فاصله خرداد ۸۸ تا دی ۸۸ بعضی از سخت‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی مربوط به همان مقاطع بود ... و اوج خشونت روز عاشوراست. شما در روز عاشورا با صحنه‌هایی مواجهید که معلوم میشه این کسی که آمده توی خیابان این‌ها آن مردم عادی نیستند که حالا شاید دو ماه پیش یک سنگی هم زدند؛ یک شیشه‌ای را شکستند. اینجا شما با آشوبگران حرفه‌ای کاملاً مواجهید مطالبات انتخاباتی هم کم میشه جنس شعارها و مطالباتی که شما توی خیابان می‌شنوید با یک سرعت قابل‌توجهی دگرگون میشه ماهیتش، و شما می‌بینید که بحث‌ها سر اصل انقلاب ...K.