۱۳۹۷ دی ۱۵, شنبه

آخوند علم الهدی: دشمن حتی ممکن است در جریانهای امثال بنده هم نفوذ کند

آخوند علم الهدی
 در جمعه‌بازار حکومتی ۱۴دیماه۹۷ در مشهد،‌ آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای، از شدت بحران درونی رژیم و ابعاد ریزش و نفوذ حتی در زیر قبای خودش ابراز وحشت کرد:

مشهد – نمایش جمعه رژیم -۱۴دی۹۷:
«دشمن اگر بخواهد نفوذ کند در مراکز اقتصادی ما نفوذ می‌کند و از همه بدتر در جوامع ما نفوذ می‌کند و از همه جلوتر در جریانهای ارزشی و نیروهای حزب‌اللهی نفوذ می‌کند نمازگزاران نماز جمعه حزب‌اللهی‌های این نظام و انقلاب بسیجیان از سر گذشته حواستان جمع باشد دشمن کنار شما هم نفوذ می‌کند نفوذ دشمن مخصوص مدیریت نیست نفوذ دشمن همه جا هست حتی ممکن است در جریانهای امثال بنده هم نفوذ کند به اسم دفاع از بیچاره به اسم دفاع از معیشت مردم به اسم دفاع از نا داری بیایند با یک نهاد بجنگند با یک جریان انقلابی بجنگه؟»

جمعه‌بازار حکومتی در تهران:
در حالیکه جمعه‌بازار حکومتی در تهران شاهد، زوزه‌های ترس‌آلود رژیم از تحولات منطقه و نقل و انتقال نیروهای آمریکا بین سوریه و عراق بود، امام جمعه نمره موقت جدیدی که خامنه‌ای به صحنه فرستاده است، با ناشی‌گری درباره دخالتهای ر‌ژیم در کشورهای منطقه از عراق و سوریه گرفته تا نیجریه و بحرین، به عربده‌کشی پرداخت و در عین حال به شکوه از روزهای سخت رژیم به‌خاطر تحریمها و دشورایی‌های اقتصادی پرداخت.

 ابتدا صحنه گردان نمایش جمعه خامنه‌ای گفت:
تهران – نمایش جمعه رژیم -۱۴دی۹۷
به‌رغم ادعای عقب‌نشینی نیروهای ارتش آمریکا از سوریه به‌تازگی واشنگتن شمار زیادی تسلیحات سنگین نظامی از کردستان عراق به سوریه انتقال داده است. به گزارش منابع رسمی آمریکا تا کنون بالغ بر ۵۵۰۰تریلی تسلیحات نظامی به همراه ۲هزار نیرو در سوریه را در پایگاههای نظامی خود مستقر کرده است. چرا که آمریکا در تلاش برای آماده‌سازی بیش از ۴۰هزار نیروی محلی با تجهیرات کامل نظامی در سوریه است. به‌نظر می‌رسد کاخ سفید با ادعای خروج از سوریه و افغانستان به‌دنبال تقویت گروه‌های تروریستی وابسته به خود است تا منطقه را به آشوب بکشد و از این مسیر توجیهی برای حضور مجدد خود به شکل قوی‌تر از گذشته به‌وجود آورد...

 آخوند علی‌اکبری، در اولین حضور خود، دخالتهای منطقه‌یی رژیم را طلایی و وضعیت داخلی نظام را سخت و دشوار توصیف کرد:
تهران – نمایش جمعه رژیم -۱۴دی۹۷
جبهه مقاومت امروز به زنجیره طلایی مقاومت در منطقه تبدیل شده، از حزب‌الله لبنان تا حشدالشعبی عراق تا قوات وطنی سوریه تا انصارالله یمن تا مقاومت مردمی در نیجریه تا بحرین و سلسله الذهب مقاومت را در منطقه تشکیل داده. این وضع امروز منطقه ما است.
امیدواریم در روزهای سختی که به‌خاطر تحریم‌ها و دشواریهای اقتصادی جامعه ما داره تجریه می‌کنه، مسئولان عزیر ما مجاهدتشان را بیشتر کنند.