۱۳۹۶ تیر ۹, جمعه

تغییر رژیم روی میز جامعه جهانی

در روزهای اخیر، یک نگرانی و وحشت عمیق به‌مجموعه نگرانیهای رژیم اضافه شده و رسانه‌های رژیم را پر کرده است و آن، نگرانی از فضای بین‌المللی در جهت طرد و منزوی ساختن رژیم و نهایتاً تغییر آن است.





دولت آشکار و دولت پنهان

کار رودررویی روحانی و دولتش با سپاه و سایر ارگانهای تحت‌امر خامنه‌ای به جایی کشیده که ارگان بسیج وابسته به سپاه پاسداران ضرورت این رویارویی را توجیه می‌کنه:



روحانی باید کمربندهایش را محکم ببندد و برای جنگی تمام عیار خود را مهیا کند

در حالیکه آثار زهر شقه پس از نمایش انتخابات، سراپای نظام ولایت فقیه را فرا می‌گیرد، باند روحانی، پیام حملات برنامه‌ریزی شده باند رقیب را اعلام جنگ تمام عیار توصیف کرد و نوشت اگر برای محمد خاتمی هر 9روز یک بحران ایجاد می‌کردند برای روحانی هر روز 9بحران ایجاد خواهند کرد.



ا همبستگی مردم سوریه با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

همبستگي مردم سوريه با مقاومت ايران 
حومه حمص

یک شهروند‌: ما مردم عرب سوریه از خواهر مریم رجوی تشکر می‌کنیم به‌خاطر موضعگیریهایش و ایستادن در کنار مردم سوریه که خواستار بیرون ‌کردن تمامی شبه‌نظامیان شیعی و شبه‌نظامیان رژیم ایران و عراقی از خاک سوریه هستند. به یاری خدا دست او را می‌فشاریم و خدا به او خیر و برکت بدهد و به یاری خدا همه ما با او خواهیم بود.

کنگره ایالات متحده: نیکی هیلی: نفوذ رژیم ایران در سوریه ادامه دارد، اسد در آینده سوریه نباید نقشی داشته باشد



در یک جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان به ریاست اد رویس، نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل به پرسشهای نمایندگان پیرامون مسائل مختلف از جمله وضعیت سوریه و دخالتهای رژیم
آخوندی در این کشور پاسخ گفت.






نيكي هيلي سفير آمريكا درسازمان ملل 

۱۳۹۶ تیر ۸, پنجشنبه

ابرهاي آمريكايي بر فراز آسمان ايران

روزنامه الشرق الاوسط- لندن ۶/۴/۹۶ : « شواهد و نشانه ها در مسير واشنگتن – تهران نشان مي دهد كه احتمال زيادي براي درگيري بين آنها وجود دارد بخصوص بعد از اظهارات اخير كه نشاندهنده فلسفه قدرت نمايي آمريكا در مقابل مطامع آشكار ايران است. اظهارات ركس تيلرسون وزير خارجه آمريكا در گفتگو با راديو صداي آمريكا قاطع بود و جاي هيچ شك و شبهه اي باقي نمي گذاشت و به مثابه كودتا عليه سياست هاي باراك اوباما در قبال تهران بود. اظهارات تيلرسون روي سياست آمريكا در مورد حمايت از نيروهاي داخلي براي ايجاد تغيير مسالمت آميز در داخل ايران متمركز بود.

اطلاعيه و ابراز همدردي سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت جان‌باختن سه پيشمرگ حزب کومله کردستان ايران


اطلاعيه و ابراز همدردي سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت جان‌باختن سه پيشمرگ حزب کومله کردستان ايران
سايت کومله ۶/۴/۹۶ : « اطلاعيه و ابراز همدردي سازمان مجاهدين خلق ايران به مناسبت جان‌باختن سه پيشمرگ حزب کومله کردستان ايران



۱۳۹۶ تیر ۷, چهارشنبه

رشد صد در صدی اعتیاد طی پنج سال در حاکمیت ولی‌فقیه

بحران روزافزون اعتیاد در حاکمیت فاسد آخوندی که بنا برداده های رژیم به مرز ۳ میلیون نفر رسیده است.
اکنون این سؤال منطقی را در میان مردم پدیدار نموده که چگونه با وجود حجم عظیم از اعدام به اصطلاح «قاچاقچیان و توزیع کنندگان» مواد مخدر و یا آمارهای مبنی بر دستگیر، رصد و کشف شبکه‌ها و باندهای مواد مخدر، نرخ معتادان در ایران تحت حاکمیت ولی‌فقیه نه تنها فروکش نکرده، بلکه به گفته کارگزاران حکومتی حتی طی پنج سال گذشته یک رشد نجومی نیز را به ثبت رسانده است!

صنایع پوشاک در ایران به تاریخ پیوسته!


ظاهراً برای تونل بی‌پایان بحران روبه رشد رکود اقتصادی که خود را اکنون در تعطیلی بسیاری از بخش‌های تولیدی، صنعتی، کشاورزی و راه و ساختمان، خودروسازی، مواد غذایی و دارویی و فولاد به نمایش گذاشته است، پایانی متصور نیست.

رژیم ایران تهدیدی درازمدت‌تر از داعش














مایک پمپیو رئیس سازمان اطلاعات آمریکا
مایک پمپیو رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا می‌گوید رژیم ایران در مقایسه با داعش تهدید بزرگتر و درازمدت برای امنیت ملی آمریکاست. دخالتهای این رژیم در سراسر منطقه خاورمیانه فاجعه‌بار بوده است.

همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس - پیامهای نمایندگان کنگره آمریکا














اد رویس رئیس کمیته روابط خارجی کنگره آمریکا
اد رویس - رئیس کمیته امور خارجی کنگره
سلام، من نماینده اد رویس از کالیفرنیا هستم. همچنین افتخار این را دارم که به‌عنوان رئیس کمیته امور خارجی کنگره خدمت کنم. من و همکارانم بسیار نگران تهدیدهایی از جانب رژیم ایران هستیم، رژیمی که وحشیانه با مردم خودش بدرفتاری می‌کند

پاتک علی مطهری به خامنه‌ای و مداحش:‌ تخطئه برجام تخطئه کل نظام است

در ادامه جنگ و جدال باندهای داخلی رژیم بعد از فضاحت مراسم روز عید فطر در مصلای تهران و شعر یک مداح خامنه‌ای علیه روحانی و باندش، علی مطهری نایب‌رئیس مجلس ارتجاع نیز به صحنه آمد و با انتقاد از اشعار قرائت شده در مداحی، این اشعار را یک بیانیه سیاسی و غیرمتناسب با عید فطر توصیف کرد. مطهری با پیش کشیدن مسئولیت خود خامنه‌ای در امضای برجام گفت که «تخطئه برجام تخطئه کل نظام است».

پیام های شجاعانه زندانیان سیاسی از اوین – گوهردشت و زاهدان

جمعی از زندانیان زندان اوین و گوهردشت

زندانیان سیاسی مقاوم در زندانهای دیکتاتوری آخوندی طی بیانیه‌های شجاعانه خود در همبستگی با گردهمایی بزرگ مقاومت در دهم تیرماه در پاریس، هموطنان را به شرکت هرچه گسترده‌تر در این گردهمایی فراخواندند و این گردهمایی را پژواک آزادیخواهی تمام مردم دربند ایران، صدای محرومان و کولبران زحمتکش کردستان صدای اهل سنت و هموطنان بلوچ، تبلور سربلندی ایران و ایرانی و نماد مقاومت و آلترناتیو سازمانیافته و پیام هزار اشرف و و پرچم برافراشته مقاومت به هرقیمت برای نیل به آزادی، توصیف کردند.

۱۳۹۶ تیر ۶, سه‌شنبه

تخریب مزار شهیدان مجاهد در تبریز و فراخوان به اقدام فوری برای جلوگیری از نابودی آثار قتل‌عام ۶۷ + تصویر


طی روزهای اخیر رژیم آخوندی در تبریز به تخریب مزار مجاهدین اعدام شده در دهه 60 و به‌ویژه شهیدان قتل‌عام سال 67 در گورستان وادی رحمت دست‌زده است. تاکنون مزار 75تن از شهیدان از جمله شهید اکبر چوپانی و ثریا ابوالفتحی که در حالی‌که باردار بود اعدام شد تخریب شده است.




ايران در حال افزايش توليد موشكهاي خود است، موشكهايي كه قابليت حمل كلاهك اتمي را دارند

سايت ترامپت ۴/۴/۹۶ : « نويسنده: كالوم وود- هفته گذشته شوراي ملي مقاومت ايران 12 سايت توليد موشك در سراسر كشور را كه در گذشته شناخته شده نبودند فاش كرد. اين نشانه بدشگوني از پيشروي ايران به سوي تسليحات اتمي است.

طرح تروريستي عليه مسجد الحرام قويا محكوم و تنها طرف سود برنده از آن رژيم ايران است

کميسيون خارجه شوراي ملي مقاومت۴/۴/۹۶ : « مقاومت ايران طرح تروريستي عليه مسجد الحرام و مکه مکرمه را قويا محكوم نموده و از شكست اين طرح جنايتكارانه استقبال مي كند. آمران و عاملان اين طرحهاي ضد انساني و ضد اسلامي دشمن ترين دشمنان اسلام ومسلمانان هستند

شکست فضاحت‌بار موشک‌پرانی سپاه پاسداران طبق گزارش مؤسسه واشینگتن

مؤسسه واشینگتن اعلام کرد موشکهایی که رژیم ایران با دود و دم بسیار به سوی دیرالزور در سوریه شلیک کرد به هیچ هدفی برخورد نکرده است.

اورینت وابسته به اپوزیسیون سوریه ۶تیر ۹۶ به نقل از این مؤسسه افزود که 3موشک از این موشکها در صحرای عراق سقوط کرده است و ۳موشک دیگر هم به‌کلی خطا رفته است و فقط 1 یا ۲موشک به اهداف خود نزدیک شده‌اند.

                                                                                                                                                                                                                                         شکست فضاحت‌بار موشک‌پرانی سپاه پاسداران

فربد رضانیا:‌ تجدید عهد و پیمان با شهیدان راه آزادی در ویلپنت

اولین بار که من افتخار شرکت در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس را داشتم پنج سال پیش بود.
شهر اشرف در محاصره بود، تیر و تبر بود که بر تن بی سپر مجاهدین می‌خورد و مجاهدین قهرمان که جانانه در برابر ولی‌فقیه و مزدورانش مقاومت می‌کردند. من هم مانند هزاران هزار دیگر به پاریس رفته بودم تا از مقاومت مجاهدین اشرفی و مردم ایران در برابر ولی‌فقیه ارتجاع حمایت کنم.

ناهید همت آبادی: هنر هفتم هم ذبح شد

قتل هنر، با رودکی آغاز شد.                                                                                              
شاعر نابینای موسیقیدان را نمیگویم. منظورم تالار رودکی ست، اپرای تهران که بعنوان مهمترین مرکز هنری ایران به محض ورود بزرگ عمامه داران، ابتدا بدست کاسه لیسان چاپلوس "حزب تراز خیانت" با فرصت طلبی سنتی غصب گردید و سپس با رم دادن آنان توسط ملایان از اغلب جاها، ـ جز بعضی قسمتها برای خدمات خاص؟! ـ نوبت تاخت و تاز قداره بندان پاسدار ـ بسیجی رسید

مهرداد هرسینی:‌ شقه نظام با جنگی بی‌پایان!

سخنان و مواضع آشکار رئیس‌جمهور نظام آخوندی علیه «دولتی که هم تفنگ دارد و هم رسانه» آن روی سکه جنگ بر سر خوان یغمایی بنام «نظام ولی‌فقیه» و تقسیم قدرت میان باندهای حاکم است.

پاسخ به این «بی‌ادبی» آخوند روحانی را باند «آتش به اختیار» روز گذشته در نمایش روز قدس عیان نمود. فریادهای «مرگ بر دروغگو» و با سس و مایونزی همیشگی «مرگ بر منافق» که از سوی نیروهای حفاظتی و خیل اطلاعاتی‌های رژیم مورد تفقد قرار می‌گرفت، اکنون این سوال منطقی را در اذهان عموم پدیدار کرده که به‌واقع هدف و ریشه و همچنین سرانجام چنین «آفند و پدافند» هایی در دیکتاتوری ولی‌فقیه، آنهم در حالیکه هنوز خامنه‌ای ریاست‌جمهور آخوند روحانی را تنفیذ نکرده، در این سیاهچال به کجا خواهد رسید؟

کاظم مصطفوی:‌ شهیدان گمنام روستای «قلعه تک» و طرح جدی یک سؤال


آیا تا به حال نام «روستای قلعه تک» به گوشتان خورده است؟ احتمالا خیلی از «شهرکرد»ی ها هم چنین روستایی را به درستی نمی شناسند.

اما «قلعه تک» روستایی کوچک است در دل کوه های چهار محال و بختیاری در ۵۰ کیلومتری شهرکرد. با جمعیتی حدود یک هزار نفر و مردمی زحمتکش که اغلب به دامپروری و کشاورزی مشغولند.

حالا چه شده است که من سراغ این قلعة تک افتاده رفته ام؟ زیرا که گمنام تر از خود روستا، شهیدانی در آن یافته ام که بسا گمنام تر هستند.

سهیلا دشتی:‌ میعادگاه عاشقان


روز میعاد نزدیک است! روزى که عاشقان آزادى ایران‌زمین گرد هم می‌آیند که فریاد حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان برسانند.
این روز که در تاریخ مقاومت و مبارزات مردم ایران، سى خرداد، به نام روز شهدا و زندانیان سیاسى شناخته می‌شود، بیش از سه دهه در کشورهاى مختلف اروپائى و آمریکا بزرگ داشته شده است. قصد تاریخ‌نگاری ندارم ولى شاید یادآوری بعضى از این روزها بی‌مناسبت نباشد. لازم به یادآوری است بزرگداشت این روز بزرگ که مردم ایران در تظاهرات بی‌نظیر سى خرداد سال شصت، نه، تاریخى خود را به خمینى که ماه نشین بود را اعلام کردند و ایدئولوژى خون و جنون او در معرض دید جهانیان قرار دادند.


پولیتیکو: تلاش برای سرنگون کردن دولت مذهبی حاکم بر تهران



در حالی که واشینگتن، سیاست رسمی خود در مورد رژیم ایران را تدوین میکند، مقامات ارشد و متحدان کلیدی دونالد ترامپ خواستار گام های جدیدی برای سرنگون کردن دولت شبه نظامی مذهبی حاکم بر تهران میشوند و چنین مسیری را تنها راه متوقف کردن رفتار خطرناک این رژیم میدانند.




بیانیه ۲۶۵ نماینده پارلمان اروپا در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران

 ۲۶۵ تن از نمایندگان پارلمان اروپا نقض حقوق بشر در ایران را محکوم کردند.

در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، ۲۶۵ تن از نمایندگان پارلمان اروپا شامل ۴ نایب رئیس، ۲۳ تن روسای کمیسیونها و هیأتها و همچنین ۴ وزیر پیشین از کشورهای مختلف در یک بیانیه مشترک، ضمن نمایشی خواندن انتخابات در نظام ولایت فقیه، نقض گسترده حقوق بشر و اعدامهای فزاینده در ایران را محکوم کردند و از کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل و شورای حقوق بشر خواستار تحقیق پیرامون قتل عام ۶۷ و سپردن عاملان و آمران به دست عدالت شدن

فاکس نیوز: افشای بزرگترین حجم اطلاعات موشکی رژیم ایران توسط شورای ملی مقاومت در واشنگتن



اولی هاینونن معاون پیشین مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه با تلویزیون فاکس‌نیوز، به پیگیری افشاگری مقاومت ایران دربارة برنامi موشکی رژیم آخوندی توسط آژانس فراخوان داد







همبستگی زندانیان سیاسی در سیاهچهالهای خامنه ای با گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

زندانی سیاسی ارژنگ داودی
با اهداء‌ صمیمانه ترین درودها به پیشگاه تمامی جان نثاران زنده و شهید راه آزادی بشر بویژه تمامی مبارزان اشرف تبار ایران زمین، همراه با تقدیر از مشارکت گران و نیز امتنان از برگزار کنندگان گردهمایی بزرگ شنبه ۱۰ تیرماه ۹۶ در میعادگاه پاریس به حضور یکایک هم میهنان در درون کشور و سایر ایرانیان پراکنده در سراسر گیتی سلام می فرستم.




۱۳۹۶ تیر ۵, دوشنبه

جان بولتون: آمریکا در قبال هلال کنترلی رژیم ایران تا مدیترانه، دست روی دست نخواهد گذاشت












مصاحبه فاکس نیوز با جان بولتن
جان بولتون: آمریکا در قبال هلال کنترلی رژیم ایران تا مدیترانه، دست روی دست نخواهد گذاشت
جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل‌متحد و رئیس بنیاد گیت استون، در مصاحبه با فاکس‌ نیوز درباره مقابله با دخالتهای رژیم ایران در منطقه و تلاش برای تشکیل هلال شیعی از ایران تا مدیترانه گفت:‌

خامنه ای:‌ آتش به اختیار به‌معنای بی‌قانونی و فحاشی نیست


خامنه‌ای امروز دوشنبه 5تیر 96 تحت عنوان خطبه‌های عید فطر برای جمع‌وجور کردن سخنان قبلی خود و از ترس تعمیق شکاف و جرقه خوردن قیام گفت:‌



روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از کليه تا کبد، براي کمي پول



سايت هرانا ۱/۴/۹۶ : « کمي پايين‌تر از ميدان وليعصر، روبه‌روي کاخ دادگستري، کوچه‌اي است که در و ديوارش گره خورده با مرگ و زندگي. وارد کوچه که مي‌شويد آماجي از آگهي‌هاي خريد و فروش اعضاي بدن بر سرتان هوار مي‌شود؛




مريم رجوي : عيد سعيد فطر مبارک باد



مريم رجوي: پايان ماه مبارک رمضان و فرا رسيدن عيد سعيد فطر،

 برتمام مسلمانان جهان به‌ ويژه مردم ايران  درهركجا كه هستند مبارک باد.

۱۳۹۶ تیر ۲, جمعه

شهادت عشق فروزان آزادی، شهید مقدس ندا حسنی

۲تیر ۱۳۸۲ - ۲۳ژوئن۲۰۰۳
روز دوم تیر سال ۱۳۸۲ ندا حسنی عشق فروزان و شعله‌ور آزادی در اعتراض به ‌معامله کثیف دولت فرانسه و رژیم ضدبشری آخوندی، مبنی بر بازداشت سمبل آزادی مردم ایران، مریم رجوی، خود را در برابر سفارت فرانسه در لندن به ‌آتش کشید و طومار توطئه ‌‌‌‌‌‌‌دولت فرانسه در همدستی با رژیم آخوندی را درهم پیچید.

اخبار - ايران - شقه و شكاف : رویارویی روحانی با خامنه‌ای:‌خداوند به پیامبرش هم می‌گوید تو وکیل نیستی که بالای سر مردم باشی


آخوند روحانی شب گذشته 1تیر 96 در یک رویارویی آشکار با خامنه‌ای گفت:‌
«خداوند به پیامبرش هم می‌گوید تو وکیل نیستی تو کسی نیستی که بالای سر مردم باشی و بخواهی امر و نهی کنی، تو راه هدایت را بگو به مردم خودشون می‌دونند


اعتراض غارت شدگان گسترش می یابد

یک کارگزار رژیم: مؤسسات غارتگر از قدرت سیاسی و پشتوانه خاصی برخوردارند که قانون را دور می زنند.

صبح چهارشنبه ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن) هزاران تن از غارت شدگان توسط موسسات مالی متعلق به سپاه پاسداران، سازمان بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضاییه در تهران، مشهد، اهواز، بابل، ابهر، اردبیل و رشت دست به تظاهرات زدند.

ايران از کارشناسي کره شمالي در ساخت، تست و مخفي سازي موشکهاي بالستيک استفاده مي کند

واشينگتن تايمز ۳۰/۳/۹۶ : « - مخالفان ايراني اثر مستندي از 42مرکز موشکي که سپاه پاسداران نيروي امنيتي برتر رژيم در آنها کار مي کند را افشا کرده که يک دوجين آنها هيچگاه قبلا مشخص نبوده اند. بقلم رووان اسکاربرا – بگفته يک گروه اصلي اپوزيسيون ايران در روز سه شنبه ايران توليد و تست موشکهاي بالستيک را بعد از توافق اتمي با آمريکا افزايش داده است



ايران از کره شمالي براي توسعه برنامه موشکي کمک مي‌گيرد

سايت صداي آمريکا۱/۴/۹۶ : « بنا بر يک گزارش جديد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران برنامه موشکي باليستيک رژيم را تشديد کرده است و پايگاه‌هاي موشکي اين نهاد نظامي از جمله تاسيسات زيرزميني و تونل هاي ساخت، انبار و نگهداري موشک ها، بر اساس مدل ها و معيارهاي برنامه موشکي کره شمالي ساخته شده‌اند. دفتر شوراي ملي مقاومت ايران در آمريکا در گزارش ۳۶ صفحه اي خود که روز سه شنبه منتشر شد، مي گويد کره شمالي کارشناساني به ايران فرستاده تا به کارشناسان موشکي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي از جمله در پادگان المهدي در جنوب غربي تهران آموزش بدهد. به گزارش صداي آمريکا، روز سه شنبه، نشستي در دفتر شوراي ملي مقاومت ايران در آمريکا برگزار شد.

يک کارگزار رژيم: مؤسسات غارتگر از قدرت سياسي و پشتوانه خاصي برخوردارند كه قانون را دور مي زنند

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران ۳۱/۳/۹۶ : « صبح چهارشنبه ۳۱ خرداد (۲۱ ژوئن) هزاران تن از غارت شدگان توسط موسسات مالي متعلق به سپاه پاسداران، سازمان بسيج، نيروي انتظامي و قوه قضاييه در تهران، مشهد، اهواز، بابل، ابهر، اردبيل و رشت دست به تظاهرات زدند.


۱۳۹۶ تیر ۱, پنجشنبه

Home Iran Regime's Chair of Social Commission: 1.3 Million Increase in Unemployment


Thursday, 22 June 2017 10:03
Print
Email

NCRI - The Chair of Social Commission of the Iran regime’s Parliament, Salman Khodadadi on Tuesday, June 20 stated that nearly 1.3 million people became unemployed during the past year. He also admitted that some figures illustrate the 10 millions of increase in the level of unemployment.

مؤسسات مالی ابزاری برای غارتگری‌های رژیم آخوندی

با بالا گرفتن اعتراضات به‌حق غارت‌شدگان علیه بنگاه‌ها و مؤسسات مالی در رژیم آخوندی و با نیم‌نگاهی به ابعاد «مالخوری» این دستگاه‌های فاسد که در پشت تمامی آن‌ها دستان آلوده سپاه، بسیج سرکوبگر و متولیان دزد و غارتگر در دیکتاتوری خامنه‌ای قرار دارند، اکنون این سؤال در جامعه مطرح است که سرانجام کدامین مرجع منطقاً باید پاسخگو و متولی رسیدگی به میلیون‌ها پرونده در این رابطه باشد؟.




حاکمیت خامنه‌ای – بلای اعتیاد در میان کودکان خیابانی


کودکان خیابانی به یقین بخشی از محروم‌ترین محرومان جامعه در رژیم ظلم و ستم ولایت‌فقیه می‌باشند.

چهره‌های غمگین، بی‌رمق با نگاه‌های سرد و مملو از درد و رنج، تمام به اندازه کافی گویای وضعیت بحرانی کودکان و نوجوانان در رژیم فاسد و غارتگر آخوندی می‌باشند.
سخن از کودکانی است که به جای درس و مدرسه و بجای شادی و بازی‌های کودکانه، راهی بازار هار کار شده و از سوی باندهای مافیایی رژیم مورد استثمار و انواع و اقسام سوء استفاده‌ها قرار می‌گیرند.

سناتورهای سابق آمریکا خواستار تحریم رژیم ایران توسط ارگان جهانی ضدپولشویی شدند

همزمان با نشست ارگان جهانی ضد پولشویی «اف.آ.تی.اف» در اسپانیا جوزف لیبرمن و مارک کرک، سناتورهای سابق آمریکا طی مقاله‌یی در وال استریت ژورنال از این ارگان خواستند تا تحریمها علیه رژیم را مجدداً اعمال کند.



خودویرانگری ولایت فقیه - احسان امین‌الرعایا

چرا خامنه‌ای ابراهیم رئیسی عضو مهم‌ترین «هیأت مرگ» در قتل‌عام زندانیان سیاسی در سال 1367را کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری رژیم‌اش کرد؟
از هنگامی‌که احتمال نامزدی جلاد یاد شده به‌میان آمد، این پرسش به‌مثابه مهم‌ترین پرسش مربوط به ‌انتخابات فرمایشی پیش روی شمار بسیاری از مردم قرار گرفت.
برای رسیدن به‌ درک روشنی از این‌ سؤال، لازم است ماهیت موضوعی را فهم کنیم که این سؤال را برانگیخته است.

خبرگزاری پاسداران: صدای پای (مجاهدین) شنیده می‌شود

به‌مناسبت سالگرد قیام ۳۰خرداد، سپاه پاسداران در مطلبی با عنوان «صدای پای (مجاهدین) شنیده می‌شود»، در خبرگزاری خود نگرانی رژٰیم را از افزایش خطر مجاهدین پس از انتقال از لیبرتی به اروپا آشکار کرد و نوشت ۳۰خردادماه یادآور اعلام جنگ (مجاهدین) علیه (نظام) است که با آنچه عملیات «رعد در آسمان بی‌ابر» می‌نامیدند به خیابان ریختند؛ هر چند پس از سالها، بار دیگر برای اقامت در اروپا ادعای عدم فعالیت تروریستی در پیش گرفتند.


هر چیزی شناسنامه‌یی دارد: انقلاب ۵۷ چی بود!؟ چی شد!؟ (قسمت دوم)


همان‌طورکه هیچ چیزی خلق الساعه به‌وجود نمی‌آید، انقلاب هم ”یک‌مرتبه! و به قول معروف دفعتا واحده! “ به وجود نمی‌آید. به همین سالهایی که داریم با خمینی و نظامش مبارزه می‌کنیم، نگاه کنید. سالهاست با خمینی و پاسداران و نیروی انتظامی و لباس شخصی‌هایش درگیریم. کلی شورش و اعتصاب و تظاهرات و بعد هم هرازگاهی یک شورش بزرگ اجتماعی مانند تظاهرات 30خرداد (سال 60) قیام شیراز (سال 71) قیام اراک (سال 71) قیام مشهد (سال 71) قیام قزوین (سال 73) قیام اسلام‌شهر (سال 74) قیام دانشجویی 18تیر (سال 78) و قیام معروف 88 را در نظر بگیرید.




مردم به آرامی از پیرامونش گریختند: انقلاب ۵۷ چی بود!؟ چی شد!؟ (قسمت آخر)

کشتار مردم کردستان
این داستان انقلابی بود که خمینی بر موج آن سوار شد، رهبری آن را به ناحق به دست گرفت و آن را به مسلخ برد.
روزی که خمینی وارد ایران شد، گرچه شخصاً مورد اعتماد و احترام ملتی بود که ذات پلیدش را نمی‌شناختند اما در برابر حرفها و کارها و برنامه‌هایش به‌شدت حساس بودند و واکنش نشان می‌دادند. منظور از مردم در این جمله، مطلقاً گروه‌های سیاسی نیستند (به‌عنوان نمونه مسعود رجوی از سال 54 درباره جدیت تهدید فروغلتیدن انقلاب ایران به ورطه ارتجاع هشدار داده بود) بلکه دقیقاً توده مردم غیرمتشکلی هستند که هنوز نیروهای سیاسی، حتی معروفترینشان یعنی مجاهدین خلق را هم درست و حسابی نمی‌شناختند.

اپوزيسيون ايران: اين رژيم توليد موشكهاي اتمي را ادامه ميدهد

سايت العربيه(عربي) ۳۰/۳/۹۶ : « سازمان اپوزيسيون مجاهدين خلق ايران، مهمترين مراكز موشكي رژيم ايران و در ارتباط با برنامه اتمي ممنوعه را كشف كرد و تأكيد كرد كه فعاليتها و آزمايشهاي موشكي تهران بعد از توافق اتمي به دستور علي خامنه‌اي رهبر عالي ايران ادامه دارد. دفتر شوراي ملي مقاومت ايران در واشنگتن پايتخت آمريكا كه توسط سازمان مجاهدين خلق تأسيس شده است، در يك كنفرانس مطبوعاتي در روز سه‌شنبه پرده از 42مركز توليد و آزمايش شليك موشك در سراسر ايران برملا كرد.

اعدام‌هاي ۶۷ و رهبر فراموشي

سايت بي بي سي۳۱/۳/۹۶ : « مرتضي کاظميان روزنامه نگار - نيمه خردادماه گذشته، رهبر جمهوري اسلامي در اظهارنظري مهم درباره اعدام هزاران مخالف سياسي در دهه ۱۳۶۰ گفت: من توصيه مي‌کنم به کساني که اهل فکرند، اهل تأملند و راجع به دهه‌ ۶۰ قضاوت مي‌کنند، جاي شهيد و جلاد عوض نشود .

۱۳۹۶ خرداد ۳۱, چهارشنبه

کارشناس بانکی رژیم: کسانی که مؤسسات اعتباری راه انداختند از قدرت سیاسی برخوردارند و قانون را به پشیزی نمی‌گیرند


موسسات اعتباری مرکز چپاول و غارت سران رژیم آخوندی

مهمترين خبرها

العربیه: شورای ملی مقاومت ایران، از گسترش برنامه موشکی رژیم پرده برداشت
راهپیمایی ۳۰۰۰نفر از غارت شدگان در تهران + فیلم و عکس
اذعان خبرگان آخوندی بر عدم مشروعیت و مقبولیت نظام و این‌که انتخابات تنها برای تحکیم دیکتاتوری دینی است

اذعان خبرگان آخوندی بر عدم مشروعیت و مقبولیت نظام و اینکه انتخابات تنها برای تحکیم دیکتاتوری دینی است

خبرگان ارتجاع در روز ۲۹ خرداد در پاسخ «به شبهات پیرامون نقش مردم در حکومت اسلامی» بیانیه یی صادر کرد.

این بیانیه که حاکی از تعمیق شکاف در رأس رژیم و شدت گرفتن جنگ قدرت در درون آن بعد از نمایش انتخابات است اذعان بیسابقه یی بر عدم «مشروعت» و «مقبولیت» نظام ولایت فقیه است و تأکید مجددی بر این حقیقت که رأی مردم و انتخابات در نظام ولایت فقیه هیچ اعتباری ندارد و کارکرد آن صرفا برای تحکیم موقعیت دیکتاتوری دینی است.

ایران- پرواز دلار با آغاز تحریم‌ها


در پی اعلام تحریم‌های جدید علیه دیکتاتوری خامنه‌ای تمامی علائم و نشانه‌ها از بازار ارز سخن از اوج‌گیری مجدد بهای ارزهای خارجی به‌ویژه دلار آمریکا را دارند.

كنفرانس مطبوعاتی نمايندگی شورای ملی مقاومت ايران در آمریکا، افشاي ۴۲ مركز موشكی سپاه پاسداران

دفتر نمايندگي شوراي ملي مقاومت ايران در واشينگتن، با برگزاري يك كنفرانس مطبوعاتي با حضور خبرنگاران رسانه‌هاي خبري، از تشديد فعاليتها و آزمايشات موشكي رژيم بعد از برجام بدستور خامنه اي و ارتباط فعال مهمترين مركز موشكي رژيم در سمنان با سازمان سپند، ارگان سازنده سلاح هسته اي در رژيم پرده برداشت.

افزايش ناگهاني تنش بين واشنگتن و تهران و مسكو در سوريه

سايت ايلاف- لندن ۲۹/۳/۹۶ : « در تحولي بيسابقه از شروع درگيريهاي سوريه از شش سال قبل، همزمان با پرتاب موشك توسط رژيم ايران از خاك خود عليه مواضع داعش در سوريه، روز يكشنبه يك جنگنده آمريكايي، يكي از هواپيماهاي جنگي سوريه را در استان رقه واقع در شمال سوريه سرنگون ساخت.

آغاز فصلي تازه هم براي فرانسه و هم براي اروپا


 سايت راديو فردا ۲۹/۳/۹۶ : « فريدون خاوند (تحليلگر اقتصادي) - امانوئل مکرون که هفتم ماه مه گذشته در انتخابات رياست جمهوري فرانسه به پيروزي رسيد، يکشنبه هيجدهم ماه ژوئن، با دستيابي به اکثريت مطلق در انتخابات پارلماني اين کشور، اهرم هاي لازم را براي اعمال واقعي قدرت در اختيار گرفت و،


ایران: انتقال زنداني سياسي علي معزي به بند هشت ارودگاه اجباري فشافويه


فراخوان به اقدام فوري براي آزادي او
مقاومت ایران عموم مراجع بین المللی مدافع حقوق بشر را به اقدام فوري عليه پرونده سازی جدید برای زنداني سياسي 66ساله علي معزی و براي آزادی فوری و بیقید و شرط او فرا مي خواند.

۱۳۹۶ خرداد ۳۰, سه‌شنبه

اعتراف پاسدارحسن عباسي به حمله موشکي رژيم به قرارگاههاي مقاومت در اشرف و...

تلويزيون افق(رژيم) ۲۹/۳/۹۶ : « حسن عباسي: ما يكبار ديگه قبلا اين عمليات رو انجام داديم عليه سازمان منافقين در عراق و شهيد احمد كاظمي و خود شهيد حسن تهراني مقدم و دوستان ديگه زماني كه اقداماتي رو سازمان گروهك تروريستي منافقين در ايران انجام داد هم ماجراي شهادت شهيد صياد شيرازي بود

جهان در كنار مقاومت ايران در برابر سركشي و طغيان ميايستد

روزنامه الرياض- عربستان ۲۹/۳/۹۶ : « رياض- ناصر سعيد - منشور مريم رجوي براي ايران آزاد و آباد
شركت كنندگان در گردهمايي سالانه مقاومت ايران كه در اوايل ژوئيه در پاريس برگزار خواهد شد، بر حمايت از خانم مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران از سوي مقاومت و منشور (ده ماده‌اي) ايشان براي ايران آزاد و آباد پس از سرنگوني رژيم آخوندها متمرکز است


سناتور لیبرمن: رأی قوی سنای آمریکا علیه برنامه موشکی و سپاه پاسداران که یک ارگان تروریستی است قابل ستایش است











سناتور جوزف لیبرمن

سناتور جوزف لیبرمن، با استقبال از تحریمهای مصوب سنای آمریکا بر لزوم اقدام تنبیهی علیه سپاه پاسداران و برنامه موشکی رژیم آخوندی تأکید کرد.

اطلاعیه -ایران: تداوم اعتراضات و سرکوب غارت شدگان

اعتراضات غارت شدگان توسط مؤسسات مالی حکومتی در تهران و شهرهای مختلف هم‌چنان ادامه دارد. ساجدی‌نیا، سرکرده نیروی انتظامی در روز ۲۹خرداد در حالی که این تجمعها را «غیرقانونی» می‌خواند، اذعان کرد که «تنها روز گذشته ۲۴ تجمع مقابل مؤسسات مالی در تهران برگزار شد». در روز پیش از آن عوامل نیروی انتظامی تجمع غارت شدگان مؤسسه مالی حکومتی موسوم به «ثامن‌الحجج» را که در کیان شهر در جنوب شرقی تهران دست به اعتراض زده بودند، مورد حمله قرار داده و مورد ضرب ‌و شتم شدید قرار دادند.



نقش وزارت اطلاعات و مزدوران گشتاپوی آخوندی در پرونده ۱۷ژوئن



















پشت پرده‌های توطئه ۱۷ژوئن

برگرفته از نشریه مجاهد شماره ۹۱۳

یک‌میلیون دلار بودجه برای مداخله در پرونده

یک ستاد ویژه در وزارت اطلاعات برای مداخله در پرونده ۱۷ژوئن و سرهم‌بندی شکایت و پرونده‌سازی علیه مقاومت تشکیل‌شده و دبیر اجرایی شورای عالی امنیت رژیم بر کار آن نظارت دارد