۱۳۹۹ آذر ۲۸, جمعه

رویترز: حبیب کعب پس از فریب توسط یک زن مأمور اطلاعات رژیم ایران ربوده شد / یادآوریهایی از روشنگریهای مقاومت ایران درباره ترفندهای فریب رژیم

 

    حبیب کعب پس از فریب توسط یک زن مأمور اطلاعات رژیم ایران ربوده شد

                          یادآوریهایی از روشنگریهای مقاومت ایران

               درباره ترفندهای فریب رژیم پلید آخوندی

و به‌کارگیری مأموران زن توسط وزارت بدنام اطلاعات

خبرگزاری رویترز ۲۴آذر به‌نقل یک مقام ارشد ترکیه، گزارش داد: «حبیب کعب... پس از فریب توسط یک مأمور اطلاعات (رژیم) ایران برای سفر به ترکیه، ... با تزریق مواد مخدر توسط شبکه‌یی که «به‌نیابت از سرویس اطلاعات (رژیم) ایران» عمل می‌کرد، ربوده شد».

گزارش رویترز می‌افزاید... به گفتهٔ این مقام ترکیه، کعب که در سوئد مستقر بود، متقاعد شد برای دیدار با یک زن مأمور وزارت اطلاعات رژیم ایران که بدون اطلاع او برای اطلاعات رژیم کار می‌کرد، به ترکیه پرواز کند. وقتی او به‌محل ملاقات در استانبول رسید، به‌ او موادی تزریق کردند و او را بستند. پلیس استانبول می‌گوید که کعب از آنجا به ‌استان وان و از آنجا با عبور از مرز، به ‌ایران منتقل شده است.

در همین حال مطبوعات ترکیه از دستگیری اعضای باند قاچاق مواد مخدر وابسته به ‌اطلاعات آخوندی خبر دادند که در ربودن حبیب کعب دست داشته‌اند.

تلویزیون سی.ان.ان. ترکیه روز ۱۷آذر گزارش داد: «تصاویر ربودن حبیب کعب... دقیقه به‌دقیقه توسط دوربینهای حفاظتی ضبط شده است.

گزارشها می‌گویند که یک زن مأمور وزرارت اطلاعات کعب را از سوئد به استانبول دعوت کرد... و به ‌او وعدهٔ دیدار و قرض‌دادن ۱۰۰هزار یورو داد. کعب روز ۹اکتبر سوار وانتی شد که فکر می‌کرد آن زن در آنجاست، اما او را ربودند و به ایران منتقل کردند».

دیلی‌صباح ترکیه نیز در گزارشی، نوشت: «در یک عملیات مشترک، سازمان اطلاعات ملی و پلیس ترکیه، ۱۳جاسوس مظنون (رژیم) ایران را دستگیر کرد. آنها همه عضو باند قاچاق مواد مخدر ناجی شریفی زیندشتی هستند و بعد از تحقیقات فشرده دربارهٔ ناپدید شدن (حبیب کعب) در ماه اکتبر، دستگیر شدند...».

خبرگزاری آناتولی ترکیه ۲۴آذر در گزارشی، می‌نویسد: «ناجی شریف زیندشتی به‌همراه شریکش نیهاد آشان نشستهایی را با عوامل اطلاعاتی (رژیم) ایران در شهرهای تهران و ارومیه با موضوع کعب برگزار کرده و برادر زن وی که ماه اوت به ‌ایران سفر کرده بود، در این نشستها حضور پیدا کرده است. در نتیجهٔ این نشستها مقرر بر این شده است تا ملاقاتی بین صابرین. س (سعیدی) (زن مأمور وزارت اطلاعات) و کعب در استانبول برگزار شود.

صابرین (زن مأمور وزارت اطلاعات) با حمل یک گذرنامه جعلی ایرانی به‌همراه یکی از این افراد از طریق زمینی و قاچاقچیان نیز از طریق هوایی به استانبول آمدند.

یادآوریهایی از روشنگریهای مقاومت ایران درباره ترفندهای فریب رژیم پلید آخوندی و به کارگیری مأموران زن توسط وزارت بدنام اطلاعات

اطلاعیه نمایندگی شورای ملی مقاومت در نروژ درباره توطئه‌های وزارت اطلاعات و سفارت آخوندها و عوامل و مزدورانشان