۱۳۹۹ مهر ۱۴, دوشنبه

خروج ترامپ برای ملاقات با طرفدارانش در بیرون از بیمارستان

 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا که به علت مبتلا شدن به بیماری کووید-19 در بیمارستان نظامی والتر رید بستری شده بود، یکشنبه 4 اکتبر2020 برای ملاقات با طرفدارانش، به بیرون از بیمارستان رفت.

به گفته خبرنگار «العربیه» دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا یکشنبه بیمارستان والتر رید را ترک گفته و سپس در حالی در بیرون از بیمارستان دیده شده که برای طرفدارانش دست تکان می‌داده و به مکان نامعلومی منتقل می‌شد.

این دیدار ترامپ با طرفدارانش در خارج از بیمارستان چند دقیقه پس از آن صورت گرفت که او با انتشار ویدیویی در شبکه «توئیتر» به طرفدارانش قول داد که آنها را «سورپرایز» خواهد کرد. ترامپ در این ویدیو گفت:« چیزهای زیادی درباره کووید- 19 آموختم».

به گزارش خبرگزاری‌ها شان کانلی پزشک معالج ترامپ پیش از این یکشنبه 4 اکتبر2020 در یک کنفرانس خبری گفته بود که حال پرزیدنت ترامپ رو به بهبودی است و به درمان پاسخ مثبت داده و روز دوشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود.

شان کونلی پزشک معالج ترامپ و تیم پزشکان همراه او در کنفرانسی خبری یکشنبه، اعلام کردند که حال ترامپ بسیار خوب و رو به بهبودی است و چنانچه به همین نحو ادامه یابد، پرزیدنت ترامپ به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد..

او گفت که پس از کاهش چشمگیر سطح اکسیژن در خون ترامپ در روز جمعه، همینک سطح اکسیژن خون او 98 درصد است.

پزشک رئیس‌جمهوری آمریکا تاکید کرد که هیچ نگرانی بالینی درباره ترامپ وجود ندارد و تیم پزشکی هیچ اطلاعاتی را در این‌باره پنهان نمی‌کند.

به گفته او ترامپ زمانی که فردی در نزدیکی او باشد، ماسک به صورت می‌زند و همه اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهد.

دونالد ترامپ روز یکشنبه از داخل بیمارستان والتر رید در صفحه توئیترش نوشت از همگان که در بیرون بیمارستان تجمع کرده و جویای حال او شده‌اند، تشکر می‌کند.