۱۳۹۹ مهر ۱۴, دوشنبه

پرزیدنت ترامپ سوار بر خودرو از بیمارستان خارج شد و به ابراز احساسات طرفداران خود پاسخ داد

 

پرزیدنت ترامپ یکشنبه ۴ اکتبر سوار بر خودرو برای مدتی کوتاه از بیمارستان والتر رید خارج شد و برای هواداران خود دست تکان داد 

رئیس جمهوری آمریکا شامگاه یکشنبه ۴ اکتبر سوار بر خودرو برای مدتی کوتاه از بیمارستان والتر رید خارج شد و برای هواداران خود دست تکان داد. 

خروج پرزیدنت ترامپ از بیمارستان لحظاتی پس از آن روی داد که او در یک توئیت ویدئویی گفت، قصد دارد برای یک دیدار از پیش اعلام نشده با «شماری از میهن‌پرستان» و هوادارانش که بیرون بیمارستان جمع شده بودند، از آن جا خارج شود و آنها را شگفت‌زده کند.

پرزیدنت ترامپ در این توئیت ویدئویی همچنین با تقدیر از تیم درمانی بیمارستان والتر رید گفت: «این [ابتلا شدن به بیماری] مسیری بسیار جالب بوده است. من چیزهای بسیار زیادی درباره کووید آموختم. من این چیزها را با رفتن به مدرسه یاد گرفتم. این مدرسه واقعی است. این مدرسه‌ای نیست که در آن صرفاً کتاب خوانده شود. و من آن را متوجه می‌شوم، و من آن را درک می‌کنم. و این چیز بسیار جالبی است.