۱۳۹۷ دی ۱۷, دوشنبه

کشمکش شدید اعضای مجلس ارتجاع بر سر تن دادن رژیم به اف.ای‌.تی.اف در تلویزیون حکومتی



تلویزیون حکومتی شاهد کشمکش شدید اعضای مجلس ارتجاع بر سر تن دادن رژیم به اف.ای‌.تی.اف بود.
دراین کشمکش حاجی دلیگانی در مورد خطر تن دادن به اف ای تی اف گفت: الان نام هزار و صد و چهل نفر در لیست وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشرشده و چندین جا اسم قاسم سلیمانی را آورده‌اند.

از سوی دیگر کواکبیان گفت: ما یک روزی جلسه کمیسیون امنیت ملی را با تمام رؤسای بانک‌ها داشتیم و همه متفق‌القول بودند که در صورت عدم تصویب این لوایح ما مشکل‌داریم.
حاجی دلیگانی می گوید:‌ ببیند هیچ تضمینی هم هیچ مقامی الان نمیده که مثلاٌ وقتی شما الان این‌ها رو پذیرفتید، ما همکاری خوبی با بانک‌های شما برقرار می‌کنیم. چنین چیزی اصلاٌ نیست.
مجری: تضمین نمیدند آقای کواکبیان، کسی نمیتونه تضمین بده، شما تضمین میدید؟
کواکبیان: بنده هم حرف ایشون رو می‌زنم. عرض می‌کند که ممکنه حتی همه این لوایح را هم تصویب بکنیم باز به دلایل سیاسی بیایند یک جورای دیگه‌ای عرض شود سیستم بانکی ما را تحریم کنند.
حاجی دلیگانی: پس قبول دارید که مسئله مسئله سیاسی است. یعنی فنی نیست.
کواکبیان: ما الآن بهانه را می‌گیریم. این‌که ایشون می‌فرماید نه متخصص بانک مرکزی است نه حقوق بین‌الملله
حاجی دلیگانی: شما هم نیستید.
کواکبیان: برید بانک مرکزی که متخصص این کار هست. ما یک روزی جلسه کمیسیون امنیت ملی با تمام رؤسای بانک‌ها داشتیم یک نفر نبود که بگه آقا با عدم تصویب این، ما کارمان به‌خوبی پیش میره. همه متفق‌القول بودند ما مشکل‌داریم.
حاجی دلیگانی: آقای کواکبیان یک سؤال را به ما جواب بدید
کواکبیان: شما هندوستان، چین، روسیه و واقعاٌ مثلاٌ بعضی حرف‌هایی که دوستان می‌زنند لبنان، که در اونجا حزب‌الله بالاخره حضور داره، اونها پیوستند و میگیم آقا ما از سوراخ دو بار گزیده نمیشیم. فعلاٌ یک بهانه خوبی، الان همین اس.پی.وی که بالاخره اتحادیه اروپا مطرح کرده،
حاجی دلیگانی: کجاست؟ زمانش کجاست؟
حاجی دلیگانی: الان شما توی این لیستهایی که این‌ها منتشر کردند نام هزار و ۱۴۰ نفر از ایرانی‌ها رو بردند توی لیست اف.دی.ان که وزارت خزانه‌داری آمریکا منتشر کرده، چندین جا اسم سردار سلیمانی را آورده.