۱۳۹۵ اردیبهشت ۵, یکشنبه

باند خامنه ای سیاستهای آخوند روحانی را سیاست خواهش و التماس در مقابل امریکا عنوان کر




باند خامنه ای با حمله به سیاستهای دولت روحانی، آنرا سیاست خواهش و التماس در مقابل امریکا عنوان کرد
این حملات بویژه بعد از طرح این موضوع در سایت رفسنجانی که امریکا مانع معامله کشورهای اروپایی با رژیم نخواهد بود شدت بیشتری گرفته است. 
کیهان خامنه‌ای نوشت: رفسنجانی در اظهاراتی عجیب و برای چندمین بار به توجیه عهدشکنی‌های آمریکا پرداخت...
در حالی که مانع‌تراشی آمریکایی‌ها در اجرای تعهدات برجام کار دیپلماسی دولت یازدهم را به خواهش و التماس کشانده، رئیس‌جمهور منتقدان برجام را به غیرت دینی و ایرانی فرا می‌خواند! (کیهان 5/2/95)
کیهان خامنه‌ای همچنین در یادداشت روز خود نوشت: روحانی درسمنان بار دیگر از صادرات آب سنگین و اورانیوم غنی شده سخن گفته است. این سخن همان ضرب المثل رنگ کردن گنجشک بجای قناری است!. اولاً خارج کردن آب سنگین و اورانیوم غنی شده از کشور نه به اختیار، بلکه جزو تعهدات دولت بوده و دولت مجبور بود تا برای امضاء برجام این مواد با ارزش را خارج کند. وقتی مردم چیزی روی زمین از نتایج برجام نمی‌بینند چگونه می‌توان واقعیت‌ها را از مردم کتمان کرد! (کیهان 5/2/95)
سپاه پاسداران نیز در خبرگزاری خود نوشت: خطر بزرگ این است که استیصال دولت موجب شود دولت برای مقابله با فشار مطالبات داخلی، نوعی «دیپلماسی التماسی» در خارج را در دستور کار گذاشته و روز به روز بر خسارات غیرهسته‌ای برجام بیفزاید (فارس 4/2/95)
روزنامه سپاه پاسداران نیز کارنامه 100روزه برجام را در مقابل باند رقیب قرار دارد و نوشت: در شرایطی که ۱۰۰ روز از اجرایی شدن برجام می‌گذرد هنوز هیچ کدام از انتظارات حداقلی دولت در این باره برآورده نشده است. وضع تحریم‌های جدید، متهم کردن (نظام) به دخالت در امور کشورهای منطقه و تروریست‌پرور نامیدن (ما) از جمله مؤلفه‌های رفتاری آمریکایی‌ها طی هفته‌های اخیر است، رویکردی که با سکوت و بعضاً انفعال دستگاه دیپلماسی هم مواجه شده است. که نتیجه آن مانع تراشی آنها بر سر اجرای برجام خواهد بود. مسأله‌ای که نگرانیهای فراوانی به همراه داشته است.(روزنامه جوان 5/2/95)
از سوی دیگر، رفسنجانی یک بار دیگر شکست مفتحضانه خامنه‌ای در نمایش انتخابات را به رخ باند رقیب کشید و گفت: «شکست نتیجه افراط و تفریط» است. «مردم با حضور در انتخابات و رأی خود، نشان دادند که طرفدار اعتدال و جامعه‌ی معتدل هستند». (سایت رفسنجانی 4/2/95)