۱۳۹۵ اردیبهشت ۳, جمعه

نظام ولایت‌فقیه در شرف از دست دادن سرمایه گذاریهایش در یمن است.

کنفرانس اینترنتی در مورد دخالتهای تروریستی رژیم ایران در یمن

​بررسی ابعاد اقدامهای مداخله‌گرانه و تروریستی رژیم آخوندی در کشورهای منطقه به‌ویژه یمن، موضوع کنفرانسی اينترتي بود که طاهر بومدار رئیس سابق دفتر حقوق‌بشر  سازمان ملل‌متحد  در عراق، دکتر هیاف خالد ربیع رئیس اتحادیه یمنیهای مقیم اروپا و احمد افشار عضو کمیسیون روابط خارجی  شورای ملی مقاومت ایران  در آن شرکت کردند.

در یک کنفرانس اینترنتی دکتر طاهر بومدرا رئیس پیشین دفتر حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد در عراق، دکتر هیاف خالد ربیع رئیس اتحادیه یمنیهای مقیم اروپا و احمد افشار عضو کمیسیون روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران، طرحها و توطئه‌های رژیم آخوندی پس از شکست در یمن را مورد بررسی قرار دادند.

دکتر طاهر بومدرا با یادآوری استراتژی مداخله جویانه و خواست رژیم برای گسترش سیاستهای ارتجاعی‌اش در منطقه به‌ویژه در عراق گفت: در تحولات اخیر که شاهد آن هستیم راه برون رفتی از بحران یمن وجود ندارد چرا که ریشه این بحران به تهران بر می‌گردد، راه‌حل ملی یمنی به‌خوبی در دسترس بود ولی دخالت رژیم ایران در یمن اوضاع را بسیار پیچیده کر‌د و موضوع را به یک معضل منطقه یی تبدیل کرد. موفقیت آتش‌بس که سازمان ملل به آن فراخوانده، در گرو پایان دادن به حضور رژیم ایران در منطقه و متوقف کردن جنگ در یمن است.

دکتر هیاف خالد ربیع رئیس اتحادیه یمنیهای مقیم اروپا با اشاره به پروازهای متعدد و روزانه هواپیماهای رژیم ایران به یمن و ارسال سلاح و تجهیزات برای حوثی‌ها گفت:‌

فراموش نمی‌کنیم که پول رژیم ایران صرف ایجاد ناامنی در یمن از جنوب تا شمال آن می‌شود... رژیم ایران خواهان کنترل بر منطقه و سفت کردن جا پای خود در آن می‌باشد تا نشان دهد بر یمن کنترل دارد.

وی با تأکید بر ضرورت خلع ید از رژیم ایران در یمن گفت: رژیم ایران بیش از هر زمان دیگر ضعیف است و به‌دلیل همین ضعف، ولایت‌فقیه در یمن یا عراق یا لبنان و یا سوریه شکست خواهد خورد.

احمد افشار نیز در این کنفرانس با یادآوری کشف و ضبط کشتیهای متعدد سلاح که توسط رژیم برای حوثی‌ها ارسال می‌شود، و مرور ضرباتی که رژیم آخوندی در یمن دریافت کرده است گفت:

اخبار و حقائق نشان می‌دهد که از یک سو رژیم آخوندی در یمن ضربه خورده و از سوی دیگر طرح روشنی برای پیش‌بردن توطئه‌های خود ندارد... . نظام ولایت‌فقیه در شرف از دست دادن سرمایه گذاریهایش در یمن است.