۱۳۹۹ مهر ۱۱, جمعه

رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید می‌گوید که پرزیدنت ترامپ به کار خود ادامه خواهد داد و به سرعت بهبودی پیدا خواهد کرد



به‌روزرسانی‌شده - چند ساعت بعد از اعلام ابتلای پرزیدنت ترامپ به کرونا، مارک مِدُز، رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید، روز جمعه به خبرنگاران گفت که پرزیدنت ترامپ «همچنان نه تنها روحیه خوبی دارد، بلکه بسیار پرانرژی است.»

آقای مِدُز گفت: «مردم آمریکا اطمینان داشته باشند که ما یک رئیس جمهوری داریم که نه تنها مشغول به کار است،‌ بلکه به کار خود ادامه خواهد داد، و من خوشبینم که او خیلی زود و به سرعت بهبود خواهد یافت.»

به گفته آقای مِدُز «رئیس جمهوری نشانه‌های خفیفی [از بیماری] دارد.»

پرزیدنت دونالد ترامپ بامداد جمعه در توئیتر خود اعلام کرد که وی و ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و هر دو‌ در کاخ سفید خود را قرنطینه خواهند کرد. 

کیلی مکنینی، سخنگوی کاخ سفید، نیز روز جمعه ۱۱ مهر در یک توئیت نوشت: «نیروی تمام کشور با پرزیدنت دونالد ترامپ و بانوی نخست آمریکا همراه است. آمریکا متحد می‌‌ایستد. کشور ما نیرومند می‌ایستد. رئیس‌جمهوری شما همچنان مردم را در جایگاه نخست [اولویت‌ها] قرار می‌دهد!»»

پیش از اعلام خبر ابتلای پرزیدنت ترامپ به کرونا، اعلام شده بود که هوپ هیکس دستیار نزدیک او که در روزهای اخیر نیز همراه رییس جمهوری آمریکا سفر می کرد، به ویروس کرونا مبتلا شده است.