۱۳۹۹ مهر ۲۳, چهارشنبه

ترامپ: دوره آتی مهم‌ترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده خواهد بود

 

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات متحده شامگاه سه‌شنبه 13 اکتبر 2020 به وقت محلی آمریکا دوره آتی را مهمترین انتخابات در تاریخ کشورش عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری‌ها دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا که شامگاه سه‌شنبه در تجمع انتخاباتی در ایالت پنسیلوانیا سخنرانی می‌کرد، گفت: «برای غلبه بر کرونا و مقابله با چپ افراطی می‌جنگم».

ترامپ در تجمع کمپین انتخاباتی‌اش در پنسیلوانیا با اشاره به بهبودی‌اش از بیماری کووید- 19 و این‌که او از سوی پزشکان «سوپرمن» توصیف شده، گفت که سازمان جهانی بهداشت اذعان کرده که «در مقابله با کرونا» حق با ترامپ بوده است.

پنسیلوانیا

او همچنین افزود که سازمان جهانی بهداشت اعتراف کرده که درمان کرونا نمی‌تواند بدتر از این بیماری باشد.

ترامپ در ادامه سخنانش افزود که «آنارشیست‌ها می‌خواهند طبقه متوسط و آرزوهای مردم آمریکا را نابود کنند».

پیش از این ترامپ شامگاه دوشنبه در سنفورد ایالت فلوریدا با اعلام بهبودی‌اش از بیماری ابتلا به ویروس جدید کرونا و این‌که او در برابر کووید - 19 ایمن شده، با شوخی خطاب به طرفدارانش گفت که الآن با همه آنها روبوسی می‌کند.


این اظهارات ترامپ در واکنش به گزارش‌هایی است که طی تعطیلات آخر هفته در صدر اخبار قرار گرفته و به هشدار رسمی سازمان جهانی بهداشت درباره تعطیلی اقتصاد به عنوان «راهکار اساسی برای کنترل» پاندمی ویروس جدید کرونا، پرداخته بود.

در این راستا ترامپ در واکنش به سازمان جهانی بهداشت و خطاب به طرفدارانش گفت: «آیا آنچه که اتفاق افتاده است را دیده‌‌اید؟ همین الآن و کمی قبل آمدند اعتراف کردند که حق با دونالد ترامپ است». ترامپ ضمن تاکید این‌که او بر کرونا غلبه کرده و اکنون «ایمن» است، از اقدام به «تعطیلی کامل اقتصاد» انتقاد کرد.