۱۳۹۸ دی ۱۲, پنجشنبه

چهرۀ «اَراذل و اوباش»، از رو به رو! -- قسمت سوم


                     (موسوی جزایری، نمایندۀ خامنه ای و امام جمعۀ اهواز)


                   «اشرار و اراذل» نظام پا به گور در عاشورای۸۸
«اراذل و اوباش» تحت فرمان پاسدار حسین همدانی، «فرمانده ارشد سپاه پاسداران» در عاشورای ۱۳۸۸، از زبان خود آن جلّاد تشنه به خون: «... در فتنۀ ۷۸ بنده جانشین نیروی مقاومت بسیج بودم و تجربۀ آن حوادث را داشتم. این تجربه به من کمک می‌کرد. یک سابقه‌یی در دو دوره در تهران داشتم در سالهای ۶۰ و ۶۱ در تشکیل لشکر حضرت رسول (ص)، در سال ۸۲ هم فرمانده لشکر تهران بودم.
لذا، کاملاً تهران را می‌شناختم و برآورد خوب اطلاعاتی از منطقه داشتم... وقتی ‌که جلسۀ "شورای تأمین استان تهران" در شب عاشورا برگزار شد... برآورد من این بود که روز عاشورا اتّفاقاتی در پیش خواهد بود. به همین خاطر... آماده‌باش اعلام کردیم. همهٔ سینماهای تهران را اجاره کردم. تمام مدارس و حسینیّه ها را در اختیار گرفتیم. بچه‌ ها با لباس مشکی در میدان حضور داشتند. نزدیک به ۳۰هیأت را هم، که با من مرتبط بودند، آماده کردیم و گفتم دسته‌ها را به سمت میدان دانشگاه بیاورید... ۵هزار نفر از کسانی که در آشوب‌ها حضور داشتند ولی در احزاب و جریانهای سیاسی حضور نداشتند، بلکه از "اَشرار و اَراذل" بودند را شناسایی و در منزلشان کنترل می‌کردیم... بعد این‌ها را عضو سه گردان کردم. بعداً این سه گردان نشان دادند که اگر بخواهیم "مجاهد" تربیت کنیم باید چنین افرادی که با "تیغ و قَمه" سر و کار دارند را پای کار بیاوریم... در روز عاشورا همین سه گردان غائله را جمع کردند» (خبرگزاری «دانشجو»، ۱۸ مهر ۱۳۹۴).
این ۵هزار نفر از «اَشرار و اَراذلِ» باتون و چماق و قدّاره به دست، به همراه ۴۵هزار بسیجی، همدوش با دهها هزار نیروی انتظامی و لباس شخصیِ آماده به سرکوب و کشتار، آن چنان دماری از روزگار عزاداران حسینی برآوردند که در هیچ سوگواری عاشورای حسینی سابقه نداشته است.




                             چهرۀ «اراذل و اوباش» ولایت معاش
جانباختگان قیام آزادیخواهانۀ مردم ایران چهره‌های برآمده از رنج و کار و زحمتکشی و دارای رنگ و بوی ایرانی، دلپذیر و دوست داشتنی هستند، امّا چهره‌های «اراذل و اوباش» ولایت معاش، از صدر تا ذیل، غیرایرانی، ترسناک، اهریمنروی، خشمآلود و دارای ردّپای مُهر تزویر و ریا بر پیشانی هستند. نمونه‌هایی از این‌گونه چهره‌های «اراذل و اوباش» عربده کش نظام جور و جنایت خامنه‌ای را در زیر می‌بینید:



                          ( اوباش اسیدپاش در اصفهان)




                        (وسیلۀ چینی حک کردن جای مهر بر پیشانی)



(موسوی جزایری، نمایندۀ خامنه ای و امام جمعۀ اهواز)

(ابراهیم رئیسی جلّاد در کنار امیر تتلو ـ امیرحسین مقصودلو، خواننده و از حامیانش در انتخابات ریاست جمهوری)

                                         (محافظان اوباش جواد ظریف)

                                  (محافظان اوباش محسنی اژهای)


(آخوند کردمیهن از عاملان حمله به سفارت عربستان در تهران در کنار قالیباف)

             (ابوعزرائیل، از گردانندگان حشدالشعبی در حرم امام رضا)

                      (ابوعزرائیل، در کنار پاسدار قاسم سلیمانی)