۱۳۹۷ آبان ۲۱, دوشنبه

ادامه اعتصاب کارگران ستمدیده، حرکت‌های اعتراضی رانندگان و دیگر اقشار به ستوه آمده در شهرهای مختلف


گزارشی کوتاه از دومین روز اعتصاب کارگران فولاد اهواز، هفتمین روز اعتصاب کارگران نیشکر هفت تپه، اعتصاب بازاریان و کسبه ۱۵خرداد تهران، رانندگان کامیون در شهرهای مختلف، رانندگان تاکسی اصفهان، کارگران شرکت کیسون اهواز، کارکنان بیمارستان موسوم به خمینی کرج و کارگران فضای سبز شهرداری الوند در استان قزوین.




اهواز دومین روز اعتصاب و اعتراض کارگران گروه ملی فولاد 
کارگران گروه ملی فولاد اهواز روز یکشنبه برای دومین روز متوالی در مقابل ساختمان استانداری رژیم تجمع اعتراضی برگزار کردند. آن‌ها در اعتراض به پرداخت نشدن ماه‌ها حقوق و هم‌چین وضعیت نابسامان کارخانه تجمع کردند. آنها با خشم شعار می دادند: سوریه را رها کن فکری به حال ما کن
ذلت نمی‌پذیریم حقمونو می‌گیریم
حسین حسین شعارشون دزدیها افتخارشون.
دست‌های پشت پرده با کارخانه چه کرده.
عزا عزا است امروز روز عزاست امروز زندگی کارگر رو به فناست امروز.
ظلم و ستم کافیه سفره ما خالیه.



هفتمین روز اعتصاب و تجمع کارگران نیشکر هفت‌تپه
کارگران نیشکر هفت‌تپه روز یکشنبه برای هفتمین روز متوالی در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان به اعتصاب و تجمع خود ادامه دادند .

 بازار ۱۵ خرداد تهران، ادامه اعتصاب و اعتراض بازاریان و کسبه
روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه بازاریان و کسبه در بخش‌هایی از بازار ۱۵ خرداد در تهران در ادامه اعتصاب و اعتراض روزهای قبل دست از کار کشیدند و مغازه‌های خود را بستند.



                    ادامه اعتصاب رانندگان کامیون در شهرهای مختلف
روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه اعتصاب کامیون داران ادامه یافت. رانندگان کامیون در شهرهای مختلف همچنان بر خواسته خود مبنی بر آزادی همکارانشان و همچنین در اعتراض به گرانی قطعات و لوازم‌یدکی ایستاده و در اعتصاب بسر می‌برند.
رانندگان کامیون در شهرهای بندرعباس، زنجان، نجف‌آباد، چناران، زرین‌شهر، اسلامشهر، در اعتصاب بسر می‌برند.

اصفهان تجمع اعتراضی رانندگان تاکسی
رانندگان تاکسی در اصفهان در اعتراض به گرانی قطعات یدکی و سطح درآمد پایین تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارگران شرکت کیسون
کارگران شرکت کیسون (مجری طرح قطار شهری اهواز) در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۷ ماه حقوق خود در مقابل درب اصلی این شرکت تجمع کردند.

تجمع اعتراضی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج
کارکنان بیمارستان فوق تخصصی موسوم به خمینی در کرج در ادامه پیگیری مطالبات دوازده‌ماهه مزدی و وضعیت نامعلوم و بلاتکلیفی پرسنل، روز یکشنبه ۲۰آبان ماه در محوطه داخلی بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

تجمع اعتراضی کارگران فضای سبز شهرداری الوند
کارگران فضای سبز شهرداری الوند در استان قزوین،در اعتراض به پرداخت نشدن ٥ ماه حقوق عقب‌افتاده خود در مقابل  شهرداری رژیم در این شهر دست به تجمع و اعتراض زدند.