۱۳۹۵ شهریور ۲۱, یکشنبه

مریم رجوی: انتقال مجاهدان ليبرتي، شكست استراتژيك رژيم و نشانه دوران تغيير و تهاجم است

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران20/6/95 :« روز شنبه 20شهریور (10 دسامبر) گروه كثيري از ايرانيان، طي مراسمي با حضور شخصيتهاي فرانسوي، اروپايي و عربي در اور سور اواز مقر شوراي ملي مقاومت ايران، پايان موفقيت آميز انتقال مجاهدان از كمپ ليبرتي در عراق به اروپا را جشن گرفتند.   خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزيده مقاومت ايران، اين انتقال را يک شکست استراتژيک براي رژيم توصيف كرد كه زنگهاي دوران تغيير و دوران تهاجم و پيشروي را به صدا در آورده است.

وي افزود: در این 14سال به یمن پایداری مجاهدين و اعضاي آن در اشرف و ليبرتي و کارزارهاي بي وقفه سياسي و بين المللي، طرحهاي نابودي و متلاشي کردن مقاومت در هم شکست و جنبش آزادي مردم ايران، يک گام کيفي از رژيم پيشي گرفت و طرح رژيم كه مي خواست با انهدام فيزيكي مجاهدين، بقاي خود را تضمين كند، شکست خورد.
در اين جلسه شماری  از شخصیتهای سیاسی و یاران دیرین مقاومت  و مدافعان سرسخت اشرف همچون سید احمد غزالی، نخست وزیر سابق الجزایر،آلخو ویدال کوادراس،رییس بنیاد در جستجوی عدالت و نایب رییس سابق پارلمان اروپا، ..اینگرید بتانکورد، کاندیدای ریاست جمهوری کلمبیا، خانم بومدين اسلام شناس و بانوی اول سابق الجزایر، طاهر بومدرا، رئیس سابق حقوق بشر ملل متحد در عراق و مسئول پرونده اشرف در ملل متحد، ژان پیر مولر، شهردار مانی آن وکسن و رئیس کمیته شهرداران علیه بنیادگرایی و برای حقوق بشر، برونو ماسه، شهردار ویلیه آدام، پیر برسی، رئیس بنیاد حقوق بشر نوین، شیخ مسکین. رئیس مشترک کمیته مسلمانان علیه بنیادگرایی  و برای حقوق بشر حضور داشتند و انتقال پيروزمند ساكنان ليبرتي را به خانم رجوي و مقاومت ايران تبريك گفتند و پايداري 14 ساله مجاهدين در اشرف و ليبرتي را يك الگوي تاريخي توصيف كردند.
خانم رجوي در سخنان خود گفت: رژيم به ظاهر، خواستار اخراج اشرفيها از عراق و دور شدن آنها از كنار مرزهاي ايران بود، اما خواست واقعي آخوندها نابودي يا تسليم آنها به حاكميت آخوندها بود. احكام جعلي قضايي در عراق، توطئه هاي استرداد و قالب كردن برگه هاي قرمز عليه مجاهدين به انترپل، زمينه سازي براي همين بود. اما مجاهدين با پايداري در دل يک محاصره بي رحمانه، پرچم مبارزه براي آزادي و سرنگوني رژيم ولايت فقيه را برافراشته نگهداشتند و در کانون مهيب ترين بحران هاي خاورميانه سرمايه معنوي و مبارزاتي و استراتژيکي ملت ايران را حفظ كردند. وی  زنجیره پیوسته و قدرتمند حمایت از اشرفيها در پنج قاره را ستود و گفت این نيروي وجدان در سراسر جهان بود که به یاری مقاومت آمد و جلوي بسا فاجعه های بزرگتر را گرفت.
رئیس جمهور برگزیده مقاومت با اشاره به جنبش دادخواهي قتل عام شدگان سال 67 گفت دوران تازه يي آغاز شده که سرلوحه اش پيشرفت همه جانبه براي سرنگوني ولايت فقيه است. وی افزود: بيجهت نيست كه ديروز آخوند جنتي رئيس خبرگان و رئيس شوراي نگهبان رژيم پرده ها را كنار زد و گفت: «اگر به مجاهدين  مجال بيشتر مي دادند و آنها را قتل عام نمي كردند، آنها اصلا ريشه نظام را مي كندند». پس اصل موضوع نه اسلام بوده و نه قرآن بلكه حفظ قدرت و رژيم به هر وسيله یی بوده است اما بگذاريد براي خامنه اي و رژيمش روشن كنم كه مقاومت ايران اينک براي پيکار پيش رو صدبار آبديده تر و محکم ترند».