۱۳۹۵ مهر ۹, جمعه

اذیت و آزار دستفروشان توسط نیروهای سرکوبگر حکومتی

این روزها، روزی نیست که بین نیروهای سرکوبگر رژیم با دستفروشان محروم و حاشیه‌نشینهای کارتن خواب که صرفاً برای گذران زندگی خود و خانواده‌شان از روی ناچاری و اضطرار مشغول دستفروشی می‌باشند درگیری یا زدوخوردی وجود نداشته باشد.

استمرار جنایات جنگی رژیم اسد در شهر حلب حملات زمینی نظامیان اسد و مزدوران اعزامی خامنه‌ای به مناطق آزاد شده حلب


جنایات جنگی رژیم اسد در حلب، هم‌چنان ادامه دارد و هر روز در حملات هوایی و موشکی مستمر به مناطق مسکونی، شمار بیشتری از مردم جان خود را از دست می‌دهند

ایران: رئیس قضاییه رژیم خواستار تسریع در اجرای احكام اعدام شد سران رژیم در وحشت از قيام بر ابعاد سركوب به ویژه اعدام افزوده اند

آخوند صادق لاریجانی رییس جنایتکار دستگاه قضایی رژیم تاکید کرد که حذف اعدام قاچاقچیان مواد مخدر سیاست قوه قضائیه نیست. وی گفت «ما چه زمانی چنین گرایشی داشتیم ... اینکه می‌گویند اعدام فایده نداشت بی‌مورد است .

۱۳۹۵ مهر ۸, پنجشنبه

ایران: افزایش فشار بر زندانیان سیاسي

دژخیمان رژیم آخوندی زندانی سیاسی۶۳ ساله آقای ارژنگ داوودی را در روز ۳ مهر (۲۴ سپتامبر) به زندان مرکزی زابل تبعید کردند. دژخیمان حتی از انتقال وسایل شخصی و داروهای وی، جلوگیری کردند. ارژنگ داوودی که از بیماریهای مختلف از جمله ناراحتی قلب، کلیه و دیابت رنج می‌برد،

ایران:27 اعدام در سه روز شامل یک زن، چهار هموطن بلوچ و هشت هموطن کرد شمار اعدامها از اول سپتامبر به 75 تن بالغ می شود

رژیم ضدبشری آخوندی صرفا طی سه روز اخیر  (27 تا 29 سپتامبر) دست کم 27زندانی را در زندانهای گوهردشت، ارومیه،  زندان مرکزی میناب  و خرم آباد به دار آویخت.

هفتم مهر سالگرد خروج نام مجاهدین از لیست آمریکا پیروزی تاریخی مقاومت بزرگترین شکست رژیم ولایت فقیه

سخنان مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت -  اور سورواز- 8مهر1391
سلام و تهنیت به همه شما
و از اینجا گرم‌ترین درودها و تبریک‌ها به ملت ایران
این پیروزی عدالت و قانون است بر بی‌عدالتی و شیطان‌سازی.
این پیروزی متعلق به تمام ایرانیان است.
و این یک پیروزی و سرفرازی‌ بزرگ تاریخی برای ایران و ایرانی
و بزرگترین شکست ولایت فقیه در رویارویی سیاسی و بین‌المللی با مقاومت ایران در سه دهة اخیر است.

مهرداد هرسینی:‌ اپوزیسیونی بنام «مقام معظم»!!

روند تحولات در دیکتاتوری ولی‌فقیه از فردای قبول تسلیم‌نامه اتمی وین و به‌تبع آن به گل نشستن گاری ولایت در باتلاقی بنام «برجام» اکنون به موضوعی برای جنگ و جدال در میان باندهای حکومتی تبدیل‌شده است.

مقاله يي از مهدي سامع دربارة انتقال مجاهدان اشرفي از زندان ليبرتي، با عنوان «کوله‌باري بر دوش»


نبردخلق 1/7/95 : « نبردخلق شماره  375، پنجشنبه اول مهر ۱۳۹۵- کوله باري بر دوش- مهدي سامع
از وقتي خامنه اي مطمئن شد که آمريکا به عراق حمله خواهد کرد، نابود کردن سازمان مجاهدين خلق ايران و يا به تسليم واداشتن آنان را در دستور کار قرار داد. ابتدا به شيطان «اعتماد» کرد و از طريق مذاکره و معامله با دولتهاي آمريکا و انگليس، آنان را وادار به بمباران پايگاههاي مجاهدين خلق نمود و اين دولتها عليرغم اعلام بي طرفي مجاهدين، با يک اقدام ننگين به بمباران پايگاههاي اين سازمان پرداختند.

انتشار نامه فوق محرمانه منتظري خطاب به خميني (اعدام دختران سيزده ساله)


پس از سلام، با اينكه مدتي است موفق به زيارت حضرتعالي نشده ام و تصميم داشتم براي امور جاريه كشور كه طبعا هر كدام مسئولي دارد مزاحم اوقات شريف نشوم، ولي بر حسب احساس وظيفه شرعي لازم دانستم به نحو اجمال خاطر حضرتعالي را به جرياناتي كه در مهمترين ارگانهاي ضامن بقاء انقلاب و كشور ميگذرد جلب كنم:

۱۳۹۵ مهر ۶, سه‌شنبه

زینت میرهاشمی: کلاس درس در طویله و بازسازی عتبات با سرمایه مردم

آغاز سال تحصیلی با همه زیبائیها و نوآوریهایش برای میلیونها پدر و مادر دانش آموزان، حکایتی غم انگیز دارد. شادی کودکانه دانش آموزان در روز اول با ناتوانی در پرداخت شهریه و خرید وسایل مدرسه، رنگ می بازد. حکومتی که سرمایه های مردم و کشور را برای تغذیه تنور جنگ هزینه می کند و با تزویر و نیرنگ به بازسازی عتبات در نجف می پردازد، داغ ننگ اندوه کودکان را برای خود به ثبت می رساند.

۱۳۹۵ مهر ۵, دوشنبه

عارف شیرازی: اذعان زبونانه دژخیم سفاک به پایداری حماسی زنان مجاهد

پرداختن به وجوه مختلف قتل عام جنایتکارانه سال ۶۷ در یکی دو مقاله امکان پذیر نیست. نگارنده در ۲ یادداشت قبلی به فتوای جلاد خون آشام، فایل صوتی آقای منتظری و محتوای آن، آمرین و عاملین نسل کشی و ترفندهای رذیلانه برای شستشوی دست و چهره جلادان پرداخت.

هادی مظفری:‌ هم شرقی هم غربی حکومت آخوندی

حکومت آخوندها از همان ابتدای امر برای فریب توده ها بنا را بر شعارهای توخالی و حرفهای بی پایه و اساس گذاشت. قرار بود همۀ مستعضفان را صاحب خانه کنند. قرار بود آب و برق و اتوبوس یکجا مجانی و رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد. گفتند که پول نفت را در راه آسایش و رفاه مردم هزینه خواهند کرد و از همۀ اینها مهمتر قرار بود فراتر از مادیات، معنویت انسانها در جامعه را نیز ارتقاء دهند و به قول خودشان انسانها را به کمال برسانند. غافل از اینکه به قول شاعر: ذات نایافته از هستی بخش ... کِی تواند که شود هستی بخش؟!.

۱۳۹۵ مهر ۴, یکشنبه

سخنان جديد دكتر محمد ملكي اولين رييس دانشگاه تهران

سايتهاي اجتماعي4/7/95 :« سخنان جديد دکتر محمد ملکي اولين رئيس دانشگاه تهران پس از انقلاب ضدسلطنتي: ما در روزهاي ويژه اي هستيم. در روزهايي که سالها دنبالش بوديم. و آن شعري که من در آن آخرين نامه ام نوشتم که «ديدي که خون ناحق پروانه شمع را چندان امان نداد که شب را سحر کند»

۱۳۹۵ مهر ۲, جمعه

شعله پاکروان: رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد، نان بدهد


 سايتهاي اجتماعي1/7/96 : « شعله پاکروان، طی یادداشتی با عنوان ”رویدا رحیمی بابا ندارد که آب بدهد نان بدهد“ درباره روز اول مدرسه رویدا رحیمی که پدرش توسط دژخیمان خامنه ای اعدام شد، خطاب به آخوند روحانی که در کارنامه اش 2800 اعدام ثبت شده است نوشت: آقای روحانی
تنلابلبلي

همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷ در برلین


همبستگی با جنبش بین المللی دادخواهی قتل عام شدگان ۶۷  بمنظور گسترش و همبستگی و اعتلای جنبش دادخواهی، روز ۴ شنبه اول مهر ۹۵ ـ یک تظاهرات توسط جامعه ایرانیان در تبعید (هواداران مجاهدین خلق ایران) با شرکت و سخنرانی نماینده شورای ملی ایران در آلمان و شماری از اعضای شورای ملی مقاومت ایران در مرکز شهر برلین ـ میدان براندنبورگ برگزار شد.

کاظم مصطفوی: دقیقه ای قابل درنگ درباره نقش زنان مجاهد خلق در قتل عام سال۱۳۶۷


اکنون دیگر کسی نیست که در ضدبشری بودن قتل عام سیاه 1367 تردیدی داشته باشد. تا آنجا که به کلیت موضوع مربوط می شود هر انسانی، که کوچکترین باری از مشخصه ها و عواطف انسانی را داشته باشد، چنین کشتار سبعانه ای را تاب نمی آورد و بر آن می شورد. و اگر کسی هنوز یافت شود که «افتخار»ی در این کشتار فجیع ببیند باید در قدم اول در ردة «انسان»ی او تردید کرد.

حرکت‌های اعتراضی علیه چپاول و ستم رژیم آخوندی در شهرهای میهن


فرهنگیان بازنشسته برای برگزاری یک تجمع سراسری به منظور احقاق حقوق خود فراخوان دادند.
در این فراخوان به مشکلات گوناگون معلمان اشاره شده است. این گردهمایی روز ششم مهر در مقابل مجلس ارتجاع در تهران و سازمان بازنشستگی مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

قتـل‌عام زندانيان سياسى در سال67، يك نسل‌كشى شقاوت‌آميـز

فراخوان به جنبش دادخواهی قتل‌عام شدگان سال ۶۷
هموطنان عزیز! در بیست و هشتمین سال قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی، به‌روان‌های پاک تمام‌ آن سربه‌داران و شعله‌های آزادی و مقاومت ایران درود می‌فرستیم. آن‌ها در اوج افتخار، به‌دفاع از نام و آرمان رهایی‌بخش خود برخاستند و منش و راه ‌و رسم این جنبش را با تسلیم‌ناپذیری سرشتند. آن‌ قهرمانان، به‌‌‌ویژه دختران مجاهد، مسئولان قتل عام را، مطابق اعتراف خودشان، به‌عجز و التماس کشاندند. خمینی

۱۳۹۵ مهر ۱, پنجشنبه

اجلاس شوراي حقوق بشر اجلاس شوراي حقوق بشر – فراخوان براي تحقيق درباره قتل عام ۳۰هزار زنداني سياسي در سال ۶۷

سيماي آزادي 31/6/95 :« روز دوشنبه 29شهريور، در ادامه سي و سومين اجلاس شوراي حقوق بشر که هم اکنون درمقر اروپايي ملل متحد در ژنو جريان دارد، نمايندگان کشورهاي مختلف درسخنراني هايشان موج فزاينده اعدامها و نقض حقوق بشر توسط رژيم آخوندي را محکوم کردند و خواستار توقف آن شدند.

اد رويس در برنامه مورنينگ جو،ام اس ان بي سي: ايالات متحده بايد ماشين جنگي اسد را سركوب

سايت كنگره آمريكا ۳۰/۶/۹۵ : « در برنامه ”مورنينگ جو“ اماس ان بي سي، اد رويس رئيس كميته امورخارجي مجلس بمباران كاروان كمكهاي بشر دوستانه در نزديكي حلب و ديگر شقاوتهاي جاري در سوريه را محكوم كرد.

تلاش كنگره آمريكا براي رديابي اموال مقامات عالي رتبه ايران در بانك هاي خارجي

خبرگزاري فارس(رژيم) ۳۱/۶/۹۵ : « مجلس نمايندگان آمريكا طرحي را در دست بررسي دارد كه هدف از آن رديابي دارايي هاي احتمالي مقامات ايراني در بانك هاي خارجي اعلام شده است.

مهدي خزعلي مي گويد پدرش مخالف مرجعيت خامنه اي بوده است

سايت راديو فردا ۳۱/۶/۹۵ : « مهدي خزعلي فرزند آيت الله ابوالقاسم خزعلي مي گويد پدرش مخالف اعلام مرجعيت آيت الله خامنه اي در سال ۱۳۷۳ از سوي جامعه مدرسين قم بوده و مرجعيت او را قبول نداشته است.

تلويزيون اسكاي مريم رجوي: مردم قادر به سرنگوني اين رژيم استبدادي هستند

تلويزيون اسكاي نيوز۳۱/۶/۹۵ : « مريم رجوي رهبر سازمان اپوزيسيون مجاهدين خلق ايران با اشاره به شرايط مشابه قيام مردمي عليه رژيم ايران در سال 2009, گفت مردم ايران قادر به سرنگوني رژيم ديكتاتوري تهران ميباشند. رجوي روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصي با اسكاي نيوز عربي گفت, مردم ايران توان سرنگوني رژيم استبداد مذهبي را دارند. رجوي توضيح داد, شرايط كنوني شبيه قيام 2009 است و ايران شاهد اعتراضات گسترده معلمان و پرستاران و كارگران و همه اقشار جامعه ميباشد.

مصاحبه با كشيش عابديني ـ (انعكاس تظاهرات نيويورك)

تلويزيون فاكس نيوز ۳۰/۶/۹۵ : « مجري : شما مي توانيد از روي تقويم تاريخ، سالانه در اين روز تظاهرات ضد ايران را در مقابل ساختمان سازمان ملل ببينيد. اين بار قبل از سخنراني و بازديد پرزيدنت روحاني در روز پنجشنبه برگزار مي شود. كشيش سعيد عابديني منافع بسياري در دنبال كردن اين تحول از نزديك دارد، زيرا كه گروگان آزاد شده است، او درايران براي مدت سه سال و نيم زنداني بود، ...آيا شما هم معتقديد كه ما نبايد از آمدن پرزيدنت ايران استقبال كنيم چرا نه؟

هزاران ايراني در مقابل سازمان ملل در نيويورك تظاهرات مي كنند

تلويزيون اسكاي نيوز(عربي) ۳۰/۶/۹۵ : « جعفر الزعبي از جلو وپيرامون مجمع عمومي در نيويورك: در داخل سازمان ملل رهبران و سران كشورها نشست دارند

۱۳۹۵ شهریور ۳۱, چهارشنبه

افشای گوشه ایی از شکنجه های دژخیمان خامنه ای بر روی یک کارگر در زندان زاهدان

زندانی عجب گل نور زهی کارگر بلوچ که در زندان زاهدان در حبس به سر می برد، به گوشه یی از شکنجه های اعمال شده بر روی خود توسط دژخیمان خامنه ای اشاره کرد و نوشت «من را از ناحیه سر و صورت و کمر با کابل و با بی رحمی تمام مورد ضرب و شتم قرار می دادند با وجود گذشتن حدود ۱ سال و چند ماه هنوز آثار کابلها بر بدن به وضوح عیان است.

افشای گوشه ایی از شکنجه های دژخیمان خامنه ای بر روی یک کارگر در زندان زاهدان

زندانی عجب گل نور زهی کارگر بلوچ که در زندان زاهدان در حبس به سر می برد، به گوشه یی از شکنجه های اعمال شده بر روی خود توسط دژخیمان خامنه ای اشاره کرد و نوشت «من را از ناحیه سر و صورت و کمر با کابل و با بی رحمی تمام مورد ضرب و شتم قرار می دادند با وجود گذشتن حدود ۱ سال و چند ماه هنوز آثار کابلها بر بدن به وضوح عیان است.
در طی ۲۰ روز اول، روزانه چندین ساعت من را آویزان می کردند و توسط این افراد سنگدل و بی رحم با اسلحه مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار میگرفتم که در اثر ضربات قنداق تفنگ به استخوانهای ساق پاهایم منجر به شکستگی آنها شده است و هنوز آثار این شکستگی ها وجود دارد و به حدی است که انگشت دست در جای خالی استخوان فرو می رود.
با چاقو به کف پاهایم و ناحیه چپ شکم نزدیک مثانه حمله می کردند و به شدت من را زخمی نمودند که آثارشان عیان است. آنها من را شکنجه می دادند تا قتلی را به گردن بگیرم که اصلا از آن خبری نداشتم.
یکی از شکنجه هایی که بکار می بردند این بود که گوشهایم را با ماشین منگنه، به هم منگنه کردند که شاید به گناهی که مرتکب نشده ام اعتراف کنم. هر دو گوشهایم را از همه سمت منگنه زدند خون از هر ۲ شانه هایم به طرف سینه ام جاری میشد. که به جز ناله و فریاد کاری از دستم برنمی آمد».
وی در ادامه گزارش خود از این شکنجه ها اضافه کرد «وقتی از تمام شکنجه های ذکر شده نتیجه ای نگرفتند من را کاملا لخت کردند و مسخره ام میکردند و می زنند. که هنوز از جای زخم آنها چرک می آید و رنج می برم. در ضمن در زیر شکنجه ها بارها بی هوش شدم که اورژانس آمده و من را بهوش آورده و می رفتند و سربازان گمنام دوباره من را مورد شکنجه قرار می دادند. وقتی اعتراف نکردم بعد از چند روز من را از اداره آگاهی ایرانشهر به آگاهی زاهدان منتقل کردند و توسط ماموران قضایی زاهدان که رئیس آن ملاشاهی می باشد دوباره بر روی همان زخم ها مورد ضرب و شتم قرار گرفتم. هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعدازظهر در افتاب سوزان من را آویزان می کردند این شکنجه ها تا ۱ هفته ادامه داشت.
وی در پایان گزارش خود با نام بردن از برخی از شکنجه گران خود به نامهای پاسدار اکبری رئیس آگاهی ایرانشهر، و بسیجی امید سیاه خوانی و بسیجی کلک ...،
خواهان تشکیل یک دادگاه علنی با حضور نمایندگان حقوق بشری مستقل جهان و رسانه های بین المللی شد. او همچنین خواهان ملاقات با گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در ایران است تا آنچه را که بر او روا داشته شده اند را بیان کند و آثار شکنجه های ضدبشری را به او نشان دهد».
فعالین حقوق بشر ودموکراسی در ایران ۳۰ شهریور ۹۵

تظاهرات نه به آخوند روحانی - رکوردار اعدام - بیش از ۲۵۰۰ اعدام در دوران آخوند روحانی


در اعتراض به حضور آخوند روحانی در نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی ملل متحد، هموطنان آزاده و اشرف نشانان و حامیان مقاومت در یک تظاهرات اعتراضی در مقابل مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، حضور سفر نماینده رژیم رکورد دار اعدام در ملل متحد را محکوم کردند و خواستار محاکمه سران این رژیم بخاطر ارتکاب جنایت علیه بشریت بویژه در قتل عام 67 در دادگاههای بین المللی شدند.

حسین پهلوان:‌عبور از گردنه شهریور خونین

نمیدانم چرا ارابه تاریخ کشور ما در گردنه‌های شهریور در جا می‌زد و توان شکستن کمر سال را نداشت. در این درجا زدن‌ها جان‌های بسیاری از فرزندان ایران‌زمین طعمه حکومت‌های شاه و شیخ شدند. وطن ویران و دودمان حیران و سرگردان از دست آنکه خود را سایه خدا و یا اینکه جانشین او می‌دانست.

کاظم مصطفوی: دقیقه ای قابل درنگ درباره نقش زنان مجاهد خلق در قتل عام سال۱۳۶۷

اکنون دیگر کسی نیست که در ضدبشری بودن قتل عام سیاه 1367 تردیدی داشته باشد. تا آنجا که به کلیت موضوع مربوط می شود هر انسانی، که کوچکترین باری از مشخصه ها و عواطف انسانی را داشته باشد، چنین کشتار سبعانه ای را تاب نمی آورد و بر آن می شورد. و اگر کسی هنوز یافت شود که «افتخار»ی در این کشتار فجیع ببیند باید در قدم اول در ردة «انسان»ی او تردید کرد.

پرویز خزایی: کی می بره ملت باشی، کی می بازه آخوندباشی، کی میسوزه علاف باشی

ملت عزیز ایران سرفراز
فرزندان رشید و فداکار شما که از زمان استقرار فاشیسم ایرانسوز خمینی، دمی از مبارزه علیه خمینی و خمینیسم انقلاب رُبا و منحرف کننده قیام ضد دیکتاتوری سلطنتی تان فرو ننشسته و در همه صحنه های سیاسی- فرهنگی و نظامی، دمار از روزگار آخوندهای حکومتی خونخوار در آورده اند،

رضا محمدی: اشک‌ها و لبخندها

۶ و ۷ مرداد ۱۳۸۸، روح پلید خمینی باردگرپرکشید واینباردرکالبد نوری المالکی نخست وزیر جنایتکار عراق دمید و او بود که فرمان به قتل مجاهدان مقاوم ساکنین شهر اشرف در استان دیالی را همانند اوین و گوهردشت و تبریز و مشهد ودیگر زندانهای سراسر ایران داد تا که به‌زعم خود کار ناتمام خمینی ملعون در کشتار تام و تمام و نابودی مجاهدین را به سرانجام برساند.

هادی محسنی:‌ امپراتوری خائنان و جنایتکاران همدیگر را شاخ می زنند

ما در مقام صبر فشردیم گام خویش
بهار آمد و گشت عالم گلستان (وحشی بافقی)
نظر اغلب صاحبنظران بر این است که کلمه امپراتوری معمولا مترادف است با ظلم، ستم، استیلا و استعمار. تا سده ششم قبل از میلاد امپراتوری وسعت در اشکال بزرگ را نداشت تا اینکه بعد از آن و بموازات پیشرفتهای فنی – نظامی، امپراتوریها نیز وسیعتر شدند.

حسین یعقوبی:‌ در امتداد یک پایداری پرشکوه در تاریخ انسان

مسیر تمامی قیامها و جنبشهای آزادیبخش اصیل، بدون استثناء و به صورت اجتناب ناپذیری همواره از میان رنج و مرارت و آزمایشات سهمگین گذشته است. صادق ترین گواه بر این تقدیر مشترکِ همه پیامبران رهایی، مصلحین و انقلابیون پاکبازی که برای "تغییر جهان" و نه صرفـا "تفسیر آن" عزم جزم کرده اند، تاریخ است.

علی مقدم: شکنجه گران و بازجوها ازاسم مسعود رجوی وحشت داشتند . . .

دیدن تصویر دوست داشتنی و شنیدن صدای گرم ودلنشین پدر طالقانی دربرنامه سیمابمناسبت سالگرد وی مرا بی اختیار بخود جذب کرد پدرداشت به آرامی می گفت . . .
. . . این شکنجه گران و بازجوهای ساواک وقتی اسم مجاهدین برده میشد اعصاب این ها بهم می ریخت و کنترلشون رو ازدست میدادند. از اسم مسعود رجوی وحشت داشتند از اسم موسی خیابانی وحشت داشتند. ..

مهرداد هرسینی:‌ اهرم سپاه آخرین حربه «مقام معظم» برای انتخابات

بحران های لاعلاج دیکتاتوری ولی‌فقیه به‌ویژه در دوران پسا برجام که به گفته «دوستان و دشمنان» نظام آخوندی، اکنون به چالشی مهیب برای تمامیت رژیم تبدیل شده است، مقام معظم را برآن داشته تا کمتر از یک سال مانده به نمایش انتخابات برسر پست ریاست جمهوری نظام، مهره های اصلی خود یعنی سپاه «پاسداران» و نیز «قوه قضائیه» را وارد صحنه نماید.

۱۳۹۵ شهریور ۲۹, دوشنبه

تغيير در ايران و مسئله فلسطين

خبرگزاري الحيات ۲۶/۶/۹۵ : « نويسنده: محمد حسين المياحي- جهان عرب و حتي جهان اسلام نمي تواند تصور كنند كه آنچه حاكمان عرب در حق مسئله فلسطين مرتكب شدند بدتر از ظلم و ستمي كه در حق مردم فلسطين روا شده است، و اين دو جهان باور نمي كنند كه روزي خواهد آمد كه در آن مواضع عرب در قبال مسئله فلسطين و آنچه در حق آنها مرتكب شدند را اشتباهاتي نابخشودني خواهند يافت،

بیانیه ۵ سازمان غیردولتی دارای رتبه مشورتی ملل متحد و ۵ انجمن مدافع حقوق بشر درباره قتل عام ۶۷

سيماي آزادي 27/6/95 : « در سی و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل که از ۱۳ سپتامبر تا ۳۰ سپتامبر در ژنو برگزار می شود، 5 سازمان غیردولتی دارای رتبه مشورتی نزد ملل متحد و پنج انجمن حقوق بشری، بیانیه ای را تحت عنوان ”قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1988 جنایت علیه بشریت “به ثبت رساندند

رئيس سازمان اطلاعات به ”نمايندگان آمريكا“ ما اسنادي داريم كه روابط بن لادن با ايران را ثابت مي كند

روزنامه عكاظ- عربستان ۲۶/۶/۹۵ : « رئيس سازمان اطلاعات به ”نمايندگان آمريكا“: ما اسنادي داريم كه روابط بن لادن با ايران را ثابت مي كند.

۱۳۹۵ شهریور ۲۵, پنجشنبه

تمام ماجراي سعيد مرتضوي در يك كلمه!

روزنامه جمهوري اسلامي(رژيم) ۲۴/۶/۹۵ : «درباره نامه عذرخواهي و ابراز شرمندگي سعيد مرتضوي درخصوص جنايت كهريزك، تحليل هاي متعددي مطرح مي شود:

زيد رعد الحسين: درابطه با جمهوري اسلامي ايران، ازسال 2013 به دفتر من اجازه هيچ دسترسي داده نشده است شوراي حقوق بشر ملل متحد ۲۳/۶/۹۵ : « سايت كميساريا

كميسراي عالي حقوق بشر سازمان ملل- بيانيه افتتاحيه زيد رعد الحسين، كميسرعالي حقوق بشر سازمان ملل در سي و سومين جلسه شوراي حقوق بشر-آقاي رئيس.. مفتحرم كه در اولين جلسه دومين دهه اين شورا سخنراني مي كنم.

اشرفي ها پيروز شدند- دكتر سفيان عباس التكريتي

سايت بصره ۲۳/۶/۹۵ : « اشرفي ها پيروز شدند-دكتر سفيان عباس التكريتي- آري، (كم فئة قليلة غلبت فئة كبيرة بأذن الله.. ) چه بسيار گروه هاي كوچكي كه به خواست خدا برگروه هاي بزرگ پيروز شدند، ..

كنفرانس جشن جابجايي نهايي ساكنان كمپ ليبرتي بعد از ساليان مبارزه


سايت مديا اكسپرس ۲۳/۶/۹۵ : «توضيح عكس: مريم رجوي اورسوروازـ فرانسه 10سپتامبر2016، مريم رجوي رئيس جمهور منتخب تبريكات خود را درمورد جابجايي ساكنان كمپ ليبرتي به نقاط مختلف سراسر اروپا درخلال سخنراني كه بر روي اين تحول اخير متمركز بود

۱۳۹۵ شهریور ۲۴, چهارشنبه

پاسدار قاسمي : در كار تشكيلاتي هنوز روي دست مسعود رجوي نداريم كه بعد از 30 سال هنوز اين سازمان دارد نيرو پرورش مي دهد

سايت انتخاب(رژيم) ۲۰/۶/۹۵ : « سعيد قاسمي در ششمين همايش هيأتهاي محوري و برگزيده كشور به بيان ويژگيهاي بچه هيأتي ها اشاره كرد و گفت: شما بايد هميشه آمادگيهاي لازم را داشته باشيد، چرا كه وظايف سنگيني بر دوش شما قرار دارد و در مقطع خاصي از تاريخ قرار گرفته ايم.

۱۳۹۵ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

سینا دشتی:‌ یک گام به جلو، هزار گام به جلو

هجرت بزرگ اعضاى سازمان مجاهدین خلق ایران از لیبرتى به اروپا و به سالم خارج شدن مهمترین ستون فقرات مبارزات دموکراتیک مردم ایران براى سرنگونى رژیم ولایت‌فقیه از نادر لحظه‌های است که ما شاهد یک نقطه‌ی عطف تاریخى هستیم که اثرات آن در تاریخ معاصر ایران، تعیین‌کننده خواهد بود.

۱۳۹۵ شهریور ۲۱, یکشنبه

درخواست از سازمان ملل براي به رسميت شناختن اعدام هاي ۶۷ به عنوان جنايت عليه بشريت

سايت راديو فردا ۱۸/۶/۹۵ : « اين عكس توسط فعالان حقوق بشر منتشر شده و گفته مي شود، اجساد قربانيان اعدام هاي دستجمعي سال ۱۳۶۷ در خاوران تهران را نشان مي دهد. ۱۰۰ چهره مدني، دانشگاهي و حقوق بشر ايراني مقيم خارج از كشور در نامه اي به شوراي حقوق بشر سازمان ملل و ديوان بين المللي كيفري از اين نهاد ها خواسته اند

اپوزيسيون ايران مشخصات 59نفر از مسئوليني كه در قتل عام سال 1988 دست داشتند را افشاء نمود

روزنامه السياسه- كويت ۱۷/۶/۹۵ : « كنفرانس مطبوعاتي اپوزيسيون ايران در پاريس بمنظور افشاي مشخصات مسئولين و دست اندركاران قتل عام 1988 برگزار شد. روز گذشته اپوزيسيون ايران مشخصات 59نفر از مسئولين و دست اندركاران قتل عام 30هزار زنداني سياسي ايران در سال 1988 را فاش كرد. در راس اين افراد علي خامنه اي رهبر عالي كنوني است كه در آن زمان بعنوان رئيس جمهور انجام وظيفه ميكرده و چهارتن از اعضاي مجمع تشخيص مصلحت نظام از جمله رفسنجاني ميباشند.

فصل نهم: کارزار جهانی دفاع از حقوق مردم ایران و مجاهدان لیبرتی -از رديف هفتاد تا رزيف هشتاد

۸۰- در یک سال گذشته فعالیتهای اعضا و پشتیبانان مقاومت ایران در گوشه و کنار جهان با استفاده از همه امکانات و ظرفیتهای موجود در کشورهای اروپایی و آمریکایی و منطقه و هم چنین در چارچوب سازمان ملل متحد و دیگر ارگانهای بین المللی شتاب گرفت. این فعالیتها عرصه های مختلف مرتبط با مقاومت ایران را دربر می گیرد. اما به طور عمده چهار حوزه اصلی زیر را شامل می شود:

بيانيه سي وپنجمين شالگرد تاسيس شوراي ملي مقاومت ايران -از رديف پنجاه ويك الي شصت

۵۱- کارگزاران رژیم به طور مداوم از چاره جویی برای بحران آب حرف می زنند، اما هرگز نتوانسته اند و نمی توانند یک برنامه مدون و علمی را که متکی بر واقعیت اقلیمی ایران باشد ارائه دهند. واقعیت این است که بدون سرمایه گذاری مؤثر در حوزه آب، بدون مدرن کردن سیستم آبیاری کشاورزی، بدون کوتاه کردن دست سپاه پاسداران از سدسازی و تا زمانی که خامنه ای سرمایه های مردم ایران را خرج مداخلات فرامرزی و جنگهای پر هزینة آن می کند،

بیانیه سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران - قسمت دوم از رديف 41 الي 51

۴۱- فروش اعضای بدن، فاجعه دیگری است که جسم و جان تهیدستان و محرومان و وجدان عموم مردم را درهم می فشارد. رسانه های رژیم در مورد این پدیده شوم که ناشی از فقر و بی خانمانی است، گزارشهای کمی منتشر می کنند، اما در بسیاری از مکانهای عمومی آگهی فروش کلیه به وفور دیده می شود. در سالهای قبل، بیشتر، کلیه فروشی رایج بود، اما کم کم فروش تمامی اعضای بدن به بازار وارد شده است.

جمشید پیمان:‌ سرگردانی حاکمیت آخوندی در توفان سرنگونی

مجاهدین به یمن مجاهدت هایشان، مبارزه شان، فداکاری هایشان، خطر پذیری هایشان و قبول همه ی (بلا استثناء: هــــمــــه ی) هزینه های مادی و معنوی،سر انجام به سلامت و با افتخار، همگی قرارگاه لیبرتی و خاک عراق را ترک کردند.

آخوند جنتي درباره فايل صوتي- اين ها بايد ريشه كن شوند تا ريشه هاي نظام برپا شود


سايت راديو زمانه ۱۹/۶/۹۵ : « احمد جنتي، دبير شوراي نگهبان در نماز جمعه تهران به شدت به انتشار فايل صوتي آيت الله منتظري حمله كرد و گفت اگر به كساني كه چنين اقدامي كرده اند مجال بيشتر داده شود ريشه نظام را مي كنند.

ابوالفضل قدياني: اين نظام است كه مرتكب اقدام عليه امنيت ملي شده, نه احمد آقاي منتظري

تلويزيون دُرّ ۱۸/۶/۹۵ : « ابوالفضل قدياني كنشگر سياسي و عضو مجاهدين انقلاب اسلامي در مصاحبه با شبكه جهاني در تي وي با پرداختن به اعدامها ي تابستان 67گفت دليل اينكه نظام به اعدامها ي سال 67اعتراف كرده و مسئوليت آن را بر عهده گرفته، اين است كه فايل صوتي ايت الله منتظري سندي متقن و غير قابل انكار ميباشد و نظام حاكم همه چيز را قرباني حفظ قدرت ميكند،

مریم رجوی: انتقال مجاهدان ليبرتي، شكست استراتژيك رژيم و نشانه دوران تغيير و تهاجم است

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران20/6/95 :« روز شنبه 20شهریور (10 دسامبر) گروه كثيري از ايرانيان، طي مراسمي با حضور شخصيتهاي فرانسوي، اروپايي و عربي در اور سور اواز مقر شوراي ملي مقاومت ايران، پايان موفقيت آميز انتقال مجاهدان از كمپ ليبرتي در عراق به اروپا را جشن گرفتند.   خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزيده مقاومت ايران، اين انتقال را يک شکست استراتژيک براي رژيم توصيف كرد كه زنگهاي دوران تغيير و دوران تهاجم و پيشروي را به صدا در آورده است.

۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

رازهای شهریور - مهدی خدایی‌صفت

وَیُحِقُّ اللّهُ الْحَقَّ بِکَلِمَاتِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ (یونس آیة82)

این خداست که با کلمات خود حق و حقانیت را اثبات و به کرسی می‌نشاند،


اگر چه صاحبان جرم و جنایت را خوش نیاید

ای کلام حق، نگهبانت خداست

سازمانت، سازمان توده هاست

قطره قطره، بذر بذر، و باغ باغ

شاخسارانت به رویِش در سَماست

پرچم تو، پرچمی از افتخار

در کف فردای ایران رهاست

آقای منتظری در لبه پرتگاه "عدالت" یا "سیاست" بت شکنی کرد- آ

مصطفی بادکوبه ای، روزنامه نگار و شاعر برجسته ایران در تحلیلی که از شبکه جهانی در تی وی منتشر شد، با پرداختن به اعدامهای تابستان ۶۷ گفت:” آیت الله منتظری بت شکنی کرد؛ برای پیرمردی که بر لبه ی پرتگاه ” عدالت” یا ” سیاست” قرار گرفته  ...برای پیرمردی که عنوان ” قایم مقام رهبری” دارد و می داند که رهبری در کش و قوس مرگ با بیماری صعب العلاج سرطان دست و پنجه نرم می کند و بزودی باید ” جانشین امام خمینی” شود

به یاد پدر طالقانی روح راستین انقلاب ضد سلطنتی ایران

یاد پدر طالقانی، روح راستین انقلاب ضد سلطنتی، گرامی باد
راستی اگر کودکان از شما پرسیدند که طالقانی را کجا می‌شود دید و کجا می‌شود او را پیدا کرد؟ از آن جا که گفتیم روح مجسم انقلاب ما بود بگویید: در چشمه سارها، آن جایی که ماهی‌های سیاه کوچولو گستاخی می‌کنند و خلاف جریان آب شنا می‌کنند، آن جا می‌شود دیدش. در هر کجا که ابوذری هست و اعتراض. در هر کجا که مالکی هست و شمشیر از نیام کشیده. در هر کجا که علی وار چهرهٌ راستین اسلام و قرآن هست

بحران فقر وبيكاري در ايران

بحران بیکاری و فقر که اکنون به فلاکت بالای ۵۰ درصدی در حاکمیت غارتگر خامنه‌ای راه برده است، در روند مخرب خود کودکان و دانش آموزان را هدف آسیب‌های شدید قرارداده است.
به‌یقین یکی از دلایل بازماندن کودکان از تحصیل، وجود فقر گسترده در میان خانواده‌ها می‌باشد، امری که به گفته یک کارگزار حکومتی «۳۰۰ هزار» کودک را از شامل گردیده است.

حمیدرضا طاهرزاده: : استاد فرهنگ شريف خنياگر «سلام صبحگاهى» جاودانه شد

فرهنگ نیست این که چنین چنگ میزند
بال فرشته است که آهنگ میزند
چون زخمه میزند به دل دردمند تار
گوئی که بانک مرغ شباهنگ میزند
آن ناله ها که خیزد از ان ساز دلنواز
بر بند بند جان و دلم چنگ میزند

بیانیه سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران -قسمت سوم

۲۱- درباره بیکاری قابل انفجار در ایران، سخنگوی مرکز پژوهش مجلس رژیم روز 16خرداد1395 در جلسه علنی مجلس گفت: «حدود 6 و نیم میلیون نفر یا بیکار هستند یا کسانی هستند که اشتغال ناقص دارند یا از جستجوی شغل دلسرد شدند و به خارج از بازار کار رفتند». در بهمن1394، باهنر نایب رئیس مجلس رژیم، تصریح کرد: «در حال حاضر ۸ میلیون بیکار داریم و حدود ۷ تا ۸ میلیون نیز بیکار پنهان هستند» (تابناک 3بهمن1394). قسمت *سوم

بیانیه سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران

۲- شورای ملی مقاومت در فصل دوم بیانیه خود در مردادماه۱۳۹۴ زیر عنوان «شکاف و شقه در هرم قدرت؛ بالاییها نمی توانند! موقعیت بحرانی ولایت خامنه ای»، خاطرنشان کرد: «قیامهای1388 و 1389 اتوریتة ولی فقیه را در کف خیابان لگدمال کردند. کار به آنجا رسید که گماشتة لجام گسیخته خامنه ای به صورت ولایت خود او هم چنگ انداخت. سیاست یکدست سازی، حتی در باندهای ولایت مدار، به تفرقه و تشتت راه برد و علائم درهم شکسته شدن اتوریتة خامنه ای در درون قدرت، در گفته ها و نوشته های ذوب شدگان در ولایت برملا شد». قسمت دوم

بیانیه سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران

صد و ده سال پیش مردم ایران با انقلاب مشروطه و با قیام علیه ظلم و بی عدالتی، آغاز دوران جدیدی را در تاریخ خود رقم زدند. دوران بیداری ایرانیان که از سالهای پیشتر آغاز شده بود، به رغم توطئه های استعمار (انگلیس و روسیه) و ارتجاع داخلی (شیخ فضل الله نوری، سلف خمینی)، در انقلاب مشروطه به بار نشست و اندیشه آزادیخواهی و عمل مبارزاتی را به سنت مردم ایران تبدیل کرد.قسمت اول

بیانیه سی و پنجمین سالگرد تأسیس شورای ملی مقاومت ایران

صد و ده سال پیش مردم ایران با انقلاب مشروطه و با قیام علیه ظلم و بی عدالتی، آغاز دوران جدیدی را در تاریخ خود رقم زدند. دوران بیداری ایرانیان که از سالهای پیشتر آغاز شده بود، به رغم توطئه های استعمار (انگلیس و روسیه) و ارتجاع داخلی (شیخ فضل الله نوری، سلف خمینی)، در انقلاب مشروطه به بار نشست و اندیشه آزادیخواهی و عمل مبارزاتی را به سنت مردم ایران تبدیل کرد.

آهنگ رام: بخوان بنام گل سرخ

در سنین نوجوانی بهترین دوستم یک دختر یهودی بود و اکنون نیز بعد از گذشت این همه سال و با اینکه در دو کشور مختلف زندگی میکنیم او هنوز یکی از بهترین دوستان من است. یک روز در همان سنین پایین به من گفت: ”خیلی دوست دارم که با یکی از دوستان من آشنا شوی. او و خانواده اش مدتی است که در همسایگی ما زندگی میکنند. دختر بسیار مهربان، سنگین و متینی است“. من استقبال کردم.

۱۳۹۵ شهریور ۱۸, پنجشنبه

حمید اسدیان(کاظم مصطفوی): نامت چه بود آما!

نامت چه بود اما؟
درباره ناصر منصوری مجاهدی که هنگام دار زدن از کمر به پائین فلج بود
کاظم مصطفوی

نامت چه بود اما؟...

سیاهان لینچ شدند.
سرخ پوستان قتلعام؛
و فلسطینیها
رانده از خانه ها و زیتونهایشان...

۱۳۹۵ شهریور ۱۷, چهارشنبه

حسین یعقوبی:‌ رویش ناگزیر جوانه‌های انقلاب از خاک تبدار "خاوران" های میهن


"... رحم بر محاربین ساده‌اندیشی است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا، از اصول تردید‌ناپذیر نظام اسلامی ا‌ست. امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام، رضایت خداوند متعال را جلب نمایید. آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند «اشداء علی‌الکفار» باشند. تردید در مسائل قضایی اسلام انقلابی نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می‌باشد."

حسین یعقوبی:‌ رویش ناگزیر جوانه‌های انقلاب از خاک تبدار "خاوران" های میهن


"... رحم بر محاربین ساده‌اندیشی است، قاطعیت اسلام در برابر دشمنان خدا، از اصول تردید‌ناپذیر نظام اسلامی ا‌ست. امیدوارم با خشم و کینه انقلابی خود نسبت به دشمنان اسلام، رضایت خداوند متعال را جلب نمایید. آقایانی که تشخیص موضوع به عهده آنان است، وسوسه و شک و تردید نکنند و سعی کنند «اشداء علی‌الکفار» باشند. تردید در مسائل قضایی اسلام انقلابی نادیده گرفتن خون پاک و مطهر شهدا می‌باشد."

ابراهیم مازندرانی:‌ جنبش دادخواهی خون شهیدان و یاد چند هم‌سنگر

این روزها جنبش دادخواهی خون شهیدان قتل‌عام ۳۰ هزار زندانی مجاهد و مبارز اوج تازه‌ای گرفته است. خواهر مریم با طرح مسئله قتل‌عام در کهکشان امسال پیشتاز احیای خون شهیدان ما شد. کاری که طی همه سال‌های مقاومت خودش و برادر مسعود پیشتاز همین امر بوده‌اند.

مهرداد هرسینی: اپیلاتسیون نظام

مانیکه مقام معظم از چرخش قهرمانانه سخن به میان آورد، بسیاری در درون و بیرون رژیم آخوندی براین باور بودند که عنقریب دیکتاتوری خامنه ای با پشت سرگذاشتن بحران ها و فائق آمدن برمجموعه تحریم ها، راه صد ساله را یک شبه طی خواهد کرد و سرانجام کشتی سوراخ سوراخ شده نظام را به ساحل مقصود خواهد رساند!.

دکتر محمد ملکي: جنبش دادخواهي قتل عام ۶۷، روز به روز اوج گرفته و گسترش مي يابد

 راديو فرهنگ 14/6/95 :« مصاحبه راديو فرهنگ (غير رژيمي) با دکتر محمد ملکي در خصوص قتل عام سال 67 :
... آن شعر معروف مي گويد ديدي که خون ناحق پروانه، شمع را چندان امان نداد که شب را سحر کند.

آملي لاريجاني: ضد انقلاب خارجي به يك كيفيتي ميخواد بگه همه متخلف اند همه اهل فساد اند همه دزدند، يك عده در داخل هم داره آب به آسياب اونها ميريزند

تلويزيون شبكه خبر(رژيم) ۱۵/۶/۹۵ : « مجري: رئيس قوه قضائيه در نشست امروز مسئولان عالي قضايي ....:
آملي لاريجاني: قوه قضائيه در طول اين سالها نشان داده در بحث برخورد با مفاسد بهيچوجه كوتاه نخواهد آمد

۱۳۹۵ شهریور ۱۶, سه‌شنبه

مريم رجوي: كشورهاي غربي و اروپايي بايستي از اعدامهاي وحشيانه رژيم ولايت فقيه جلوگيري كنند

سايت تلويزيون التغيير۱۴/۶/۹۵ : « مريم رجوي گفت:كشورهاي غربي واروپايي بايستي از اعدامهاي وحشيانه اي كه رژيم ولايت فقيه انجام مي دهد جلوگيري كنند. مريم رجوي رهبر شوراي ملي مقاومت ايران جامعه جهاني و كشورهاي غربي را فراخواند

مريم رجوي: كشورهاي غربي و اروپايي بايستي از اعدامهاي وحشيانه رژيم ولايت فقيه جلوگيري كنند

سايت تلويزيون التغيير۱۴/۶/۹۵ : « مريم رجوي گفت:كشورهاي غربي واروپايي بايستي از اعدامهاي وحشيانه اي كه رژيم ولايت فقيه انجام مي دهد جلوگيري كنند. مريم رجوي رهبر شوراي ملي مقاومت ايران جامعه جهاني و كشورهاي غربي را فراخواند

درخواست محاكمه بين المللي سران رژيم ايران

سايت  العربيه ۱۵/۶/۹۵ :« برخي از شخصيت هاي سياسي بين المللي و نمايندگان جوامع ايراني در اروپا در سميناري كه روز شنبه گذشته 13شهريور (3سپتامبر) در دفتر "شوراي ملي مقاومت ايران" در اور سوراواز (در حومه پاريس) برگزار شد,

مقاومت ؛ قتل عام 1367 كنفرانس اپوزيسيون ايران در پاريس با هدف اعلام يك بسيج براي مجازات عاملان اعدم هاي 67 ادامه دارد

تلويزيون اسكاي نيوز ۱۴/۶/۹۵ : « در پاريس كنفرانس اپوزيسيون ايران كه هدفش اعلام يك بسيج براي مجازات عاملان اعدامي است كه مقامات ايراني در سال 1367 انجام دادند ادامه دارد. مريم رجوي رئيس اپوزيسيون ايران جامعه جهاني را فراخواند كه رژيم ايران را به محاكمه بين المللي بكشانند. وي تاكيد نمود كه تعرض و تعدي به مخالفين ادامه دارد. در آن سال حدود 30هزار زنداني قرباني اعدام هاي خودسرانه اي شده بودند كه مقامات ايراني آرا اجرا كردند.

حمیدرضا طاهرزاده:‌ به کدامین گناه! به یاد مجاهد قتل عام شده شهید ابوالقاسم محمدی ارژنگی

ابعاد قنل عام بیسابقه ای که در سال ۶۷ رخ داده از هر نقطه نظر یکی از سبعترین و جنایتکارانه ترین واقعه ای است که به جرآت میتوان گفت در عصر مدرن تمدن بشری صورت گرفته است.
خمینی جلّاد با صدور فقط یک «حکم» و در چند عبارت کوتاه تکلیف همه چیز را برای ارتکاب این قتل عام روشن کرد.