۱۳۹۹ مهر ۷, دوشنبه

بررسی هماهنگی‌های مشترک در گفتگوی تلفنی وزرای خارجه سعودی و آمریکا




شاهزاده فیصل بن فرحان بن عبدالله وزیر خارجه پادشاهی عربی سعودی روز یکشنبه 27 سپتامبر 2020 طی تماسی تلفنی با مایک پمپئو وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا علاوه بر هماهنگی‌های مشترک میان دو کشور، تلاش‌های گروه 20 در چارچوب جدول‌ کاری مطرح شده از سوی سعودی را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سعودی شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در این گفت‌وگوی تلفنی روابط دوجانبه و شراکت استراتژیک میان دو کشور دوست و هماهنگی‌های مشترک در زمینه تحولات رویدادهای منطقه‌ای و بین‌المللی را مورد بررسی قرار دادند.

در این تماس تلفنی وزرای خارجه سعودی و آمریکا مواضع دو کشور حول اوضاع منطقه‌ای و تلاش‌های انجام شده در این زمینه و همچنین بررسی تلاش‌های گروه 20 در چارچوب جدول‌های کاری مطرح شده از سوی سعودی را مورد بحث قرار دادند.

هفته

واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودندواتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در ...(5245 بازديد)

در ادامه تنش نظامی با ارمنستان آذربایجان تصرف منطقه‌ای استراتژیک را اعلام کرددر ادامه تنش نظامی با ارمنستان آذربایجان تصرف ...(4415 بازديد)